16 martie 2012

Politica violet a lui Dumnezeu

Sigur ca televiziunile mai si manipuleaza.
Dar acum ca s-au incins spiritele totul devine fascinant.
Nu e usor sa te prinzi de anumite lucruri.
De exemplu Gadea, Ciutac, Mircea Badea si compania atat si-au facut un titlu de glorie in a injura pe Basescu incat ne-au dus multa vreme fara sa bagam de seama…
Dar minunatilor ei sun platiti de Iliescu.
Am avut tarziu revelatia asta, dar am avut-o…
Badea, ciumpalacul cel cool, lucreaza pentru Iliescu…
O sa rad de ei pe viata cu chestia asta…
Iar Bogdan Chriac sustine pe Crin Antonescu.
Numai ca am mai spus, Crin nu e sustinut de Dumnezeu (in politica) si isi da cu stangul in dreptul cu fiecare iesire…
Atat de serios voia sa fie Chiriac  pentru a acoperi ilaritatea celorlalti la discurul lui antonescu, ca si-a tradat probabil cu intentie simaptia politica.
Dar ca sa lucrezi pentru Iliescu si sa incerci sa aprinzi o noua piata a universitatii, de data aceasta pentru el, mi se pare intr-adevar o culme a manipularii.
Sigur toata lumea face politica, facem si noi politica lui Dumnezeu.
Care in principiu este de a sustine pe cel mai slab  si desigur pe cei pe care Dumnezeu ii sustine.
Totul a devenit foarte intens.
PSD se va desprinde de PNL, dar nu stim inca in ce fel. 
Bineinteles ca toti striga la Basescu.
Dar singurul lucru care ar putea sa miste pe Basescu este OTV-ul.
Daca OTV-ul va emite in continuare si nu va fi suspendat Basescu va ramane neclintit pana la parlamentare. 

Iar de acolo vom mai vedea.
Deja se pare ca Ponta se va alia cu Ungureanu.
Eu pot sa il duc pe Basescu pana in 2014 cu conditia sa imi asculte avertismentele... 
Si deja se contureaza limpede ca Basescu isi va termina mandatul in 2014. 
Desigur cu conditia ca sa sufle in falacara violet a OTV-ului pentru a nu se stinge... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu