27 aprilie 2012

Binecuvantarea de a nu fi inteles!

Sigur nu ma astept ca sa fiu inteles, desi m-am asteptat.
Suntem deschizatori de drumuri.
Lucrurile pe care le predau aici abia le-am priceput eu insumi si inca revelatiile au venit tocmai pentru ca sunt impartasite… Sunt calde, multe sunt in direct... Glorie lui Dumnezeu pentru asta! 
Sa stiti ca sunt revelatii foarte inalte.
Inca nimeni nu cred sa fi spus undeva ca marii avatari, ca divinul Krishna are nivelul spiritual al unui seraphim…
Acestea sunt cu adevarat marile revelatii ale timpului. Scandaloase pentru bisericosi.
Daca acestea vor trece peste timp, in viitor, oamenii vor fi mandri de acest spatiu, de ceea ce s-a revelat aici, de faptul ca erau oameni care vedeau si intelegeau aceste lucruri…
Cu se s-ar putea compara aceasta maiastra si divina imbinare a religiilor? Ei nu stiu ca tatal insusi se apropie de noi prin marii sai ingeri pentru a ne face aceste uluitoare daruri care vor face istorie spirituala...
Ce biserica si ce minuni ar putea sa le egaleze, desigur ca sunt mereu mari minuni si mari sfinti, dar aceste revelatii sunt cu adevarat divine. Inegrii cerului vin aici la noi, ce minune! 
Si va spun ca adevaratul cer si adevartul nou pamant in asta consta , in aceste mari revelatii care sunt intelese de toata lumea…
Ce copii sunt unii, dar nu inteleg ca aceasta descoperire aceaste mari revelatii sunt daruri ceresti…
Iisus este Domn dar si Krishna e domn.
Isaia spune ca Iisus va sta la masa cu cei mari…
Ei bine iata Krishna e unul din ceilalti mari…
Cat de binecuvantati suntem sa stim asta…
Sigur eu insumi pasesc spre desavarsire.
Inca nu am invatat sa tac cand satana vine sa faca dezastru si chiar face…
Pe unii din biserici i-a zapacit de tot…
Sigur la Dumnezeu toate sunt posibile, vor vedea ca nu stiu nici ce fac si nici ce spun, candva in viitor, si ca tot ce am spus e bun si binecuvantat…
Krishna este un inger, iar ganesha e o forma a lui Dumnezeu, asa sa stiti, deci ambii sunt cu totul divini, sunt dumnezei si parte a dumnezeirii…
Evanghelia imi da dreptate.
Daca l-ati cunoaste pe Dumnezeu ati sti ca ce spun e  adevarat.
Ingerii stiu ca spun adevarul, Dumnezeu stie.
Toti opozantii mei vor fi umiliti candva cand vor vedea ca au lovit in cine nu trebuia…
Dar a fi dispretuit de lume este un privilegiu, ba eu chiar o mai si intarat pe lume un pic, pentru ca vine repede timpul judecatii si oile trebuiesc despartite de capre chiar acum…
Pentru Dumnezeu, Iisus a fost scuipat si ofensat si rastignit chiar de iudeii templului, nu ma mira deloc ca bisericosii sa sara la gatul meu si sa ma faca in fel si chip.
E onoarea si placerea mea.
Multumesc Doamne Iissuse, si inca mai au multe de auzit pentru ca imparatia ta e greu de descris in cuvinte si adevarul tau greu de inteles.
Cat de tare sunt unii ofensati de Adevar.
Cat de vehementi devin, uitand ca lumea asta e pe sfarsite si ca dumnezeu le-a prezis ca in noua lume nu vor mai fi temple, uitand ca bisericile poarta in ele multa judecata…
I-am invatat sa iubeasca, atat, I-am invatat sa iubeasca celelalte biserici si religii…
Pentru asta sunt aproape de a fi rastignit.
Toti urla, de sa iubim noi pe Krishna?!
Simplu, pentru ca este un seraphim!
Pentru ca Dumnezeu il iubeste!
Pentru ca iisus il iubeste si il considera un frate !
Pentru unii e scandalos sa ma asez la picioarele marelui erou spiritual si sa ma inchin.
Dar ma inchin oriunde il vad pe Dumnezeu.
Iisus ma pretuieste pentru ca si voi trebuie sa ajungeti ca mine…
Pe unii I-a scandalizat ca iisus statea de vorba cu romanii si cu vamesii.
Multumesc Doamne ca tu repui acelasi scenariu pe tapet…
Doamne de data asta stai de vorba cu Krishna si cu ganesha.
Glorie Tie Doamne!
Iti multumesc pentru glorioasa cruce.
Crucea Adevarului! 
Iti multumesc ca m-ai ales sa depun aceasta glorioasa marturie!
O, Doamne ce gratie este asta!
Ei care spun ca te iubesc pe tine Iisuse ei vor lovi cel mai tare, asa cum au lovit si in Tine! 
Glorie Tie Doamne!
Candva vor rosi pentru fariseimul si lipsa lor de inspiratie!
Ai dreptate trebuie sa ma bucur daca nu ma inteleg, 
Cat de mult ai lucrat tu ca eu sa spun lucruri neintelese de lume!
Iti multumesc ca ma inveti!  
Ce binecuvantare sa fii neinteles in numele Adevarului!
Dar izvorul Revelatiei a tasnit si nu se va mai opri niciodata! 
Doamne miliarde si miliarde au adorat pe Krishna si s-au inchinat Lui, farul tau pe Pamant pentru mii de ani, Tu ai vorbit prin El!
Iata fratii mei pentru asta ma judeca!
Nu pot sa inteleaga Iubirea Ta! 
Ii binecuvantez pe toti acestia care nu ma inteleg ca sa vada ca pot sa fiu si plin de iubrie daca Tu vrei asta.
Multumesc Doamne pentru aceasta exemplificare! 
Tu poti sa le preiei greselile si sa le stergi, pentru cei care nu stiu nici ce fac si nici ce spun! 
Tu ne inveti pe toti sa fim mai buni, mai iertatori!
8. Dacă vă urăşte pe voi lumea, să ştiţi că pe Mine mai înainte decât pe voi M-a urât.
19. Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este al său; dar pentru că nu sunteţi din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea vă urăşte.
20. Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine, şi pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, şi pe al vostru îl vor păzi.
21. Iar toate acestea le vor face vouă din cauza numelui Meu, fiindcă ei nu cunosc pe Cel ce M-a trimis.
22. De n-aş fi venit şi nu le-aş fi vorbit, păcat nu ar avea; dar acum n-au cuvânt de dezvinovăţire pentru păcatul lor.
23. Cel ce Mă urăşte pe Mine, urăşte şi pe Tatăl Meu.
24. De nu aş fi făcut între ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a făcut păcat nu ar avea; dar acum M-au şi văzut şi M-au urât şi pe Mine şi pe Tatăl Meu.
25. Dar (aceasta), ca să se împlinească cuvântul cel scris în Legea lor: "M-au urât pe nedrept".
26. Iar când va veni Mângâietorul, pe Care Eu Îl voi trimite vouă de la Tatăl, Duhul Adevărului, Care de la Tatăl purcede, Acela va mărturisi despre Mine.
27. Şi voi mărturisiţi, pentru că de la început sunteţi cu Mine. Ioan 15 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu