29 aprilie 2012

Fericiti cei saraci, cu Duhul?

Trebuie sa intelegem ca Iisus acolo, cu siguranta spune ca Fericiti sunt cei care traiesc simultan si in saracie si in compania Duhului.
Fericiti sunt aceia care in saracie primesc binecuvanatrea Duhului, altfel ar fi o contradictie evidenta.
Pentru ca trebuie sa fim bogati cu Duhul.
Spun aceasta pentru ca s-a dovedit ca printre noi avem oameni foarte saraci cu duhul care sunt gata gata sa ne aduca prejudicii prin prostia lor si prin atitudinea nepotrivita in fata revelatiilor.
Tocmai de aceea astazi Dumnezeu ridica mai multi si mai pretiosi din afara bisericilor si din biserici.
Tocmai de aceea Dumnezeu a scazut procentul importantei educatiei ce vine prin biserici in media mantuirii…
Oricine astazi ia prea in serios bisericile devine reealmente o fiinta smintita. Mai sunt si exceptii, slujitorii bisericilor, preotii, calugarii, vor primi rasplata pentru slujire.
De inteles oarecum deoarece in drumul spre a ne uni cu Dumnezeu exista si momente intermediare in care sa fim cu picioarele in ambele barci, sa nu mai fim nici ai lumii dar nici ai lui Dumnezeu.
Sa incercam sa vorbim de la Dumnezeu dar sa nu reusim si sa facem o mare confuzie, sa ajungem sa judecam dupa propria noastra minte…
Asta este tot ce mai lispea, smititi care sa ne judece dupa mintea lor.
Nebuni care sa suprapuna prostia lor peste genialitatea Duhului lui Dumnezeu.
Tocmai de aceea am spus si spun , aici nu gasiti un punct de vedere personal ci este un punct de vedere spiritual ce vine de deasupra noastra, din cer, de la iisus sau de la ingeri, de la Dumnezeu. 
Din pacate cativa prieteni ai nostri au cazut in plasa unei imaginate comuniuni cu Duhul lui Dumnezeu. O comuniune partiala cand amesteca parerile lor cu cate o idee din cer.
Am mai spus, cei care vorbesc cu Duhul devin luminosi, inteligenti, spirituali, in nici un caz… talibani…
Eu va stiu pe voi si pot sa fiu ca voi.
Pentru ca eu pot fi si hindus si musulman si crestin si orice este vreun om credincios de pe pamant si pot sa ma rog cu fiecare dintre ei in limba si felul fiecaruia…
Dar daca voi veniti si spuneti ca numai crestinii sunt divini in timp ce hindusii sau budhistii nu au pret in fata lui Dumnezeu atunci nu sunteti decat niste slujitori orbi ai ingerului cazut…
Daca voi nu vedeti pe Dumnezeu cum se rasfrange in fiecare religie prin ingerii si slujitorii din ceruri, daca voi imi dati trimiteri la toti smintii de pe internet care isi dau ei cu parerea despre ce li s-a parut lor atunci nu puteti sa fiti decat saraci cu duhul si nu aveti nimic de spus nici macar despre Iisus.
Ce sa faca Iisus cu astfel de slugi? 
Aici vorbim de mari revelatii, vorbim despre cea mai mare religie a lumii a carei spiritualitate nu numai ca este recunoscuta de Iisus si de Tatal dar este sustinuta de ambii prin multe puteri si prin multi ingeri…
Deci, ce ar putea sa va spuna voua Duhul?
Pentru ca adevaratul Duh se afla in subratul a tot ce apare aici!
Dar v-am spus de ani de zile ca daca nu ascultati veti fi lasati pe mana ingerului cazut…
Scolile lui Dumnezeu nu sunt pentru cei saraci cu Duhul, pentru smintitii care au inteles ca Iisus i-ar ferici pentru ca ar fi prosti sau rataciti!
Iubirea voastra este un cuvant, nefericiti ati fi sa fiti iubiti voi insiva cum ii iubiti voi pe cei din celelalte biserici sau religii.
Dar Dumnezeu ne va darui exemplificari, Iisus ne va arata cat de mult iubeste pe toti din toate religiile. 
Eu va spun ca acum Dumnezeu uneste, iar ingerul cazut dezbina.
Luati-ma ca un exercitiu spiritual.
Oricine ma iubeste , iubeste in chip divin pe toti oamenii din toate religiile, ba inca si pe cei de pe alte planete. 
Eu sunt pentru voi adevaratul test al iubirii. 
Eu sunt omul universal, eu sunt si musulmanul si hindusul si crestinul si sunt mai mult decat atat, pentru ca sunt omul religios luminat... 
Eu vin de sus si va indemn inspre inalt, Iubiti, intelegeti, acceptati.
Ingerul cazut vine din directia opusa si va cere opusul, Nu acceptati, nu exista compatibilitati, urati, dispretuiti...
Eu va spun , iubiti si infratiti-va, toate religiile si toti oamenii sunt condusi de ingerii lui Dumnezeu.
Ingerul cazut spune, nu este adevarat numai voi si biserica voastra e calauzita de dumnezeu, urati si dispatruiti pe ceilalti, doriti-le sfarsitul, numai voi trebuie sa ramaneti pe pamant si Iisus va veni cu o lingurita din cer ca sa va impartaseasca desupra cimitirului in care ii veti fi ingropat pe dusmanii vostrii...
Doamne , cred ca le-ai vorbit destul, eu vad cat de pacaliti sunt, si ca vrei sa le dai putina lumina...
Si eu inca intreb, ce fel de biserici si ce fel de rugaciuni au acestia daca mai mult dau inapoi decat sa urce?
.... 
Ce sa faca Dumnezeu cu voi daca spuneti intunericului lumina si ati inceput si voi sa luptati impotriva Iubirii.
Greu le-a fost evreilor sa iubeasca pe romani si Adevarul...
La fel va fi si acum, greu si foarte greu, Iisus intorcandu-se nici nu va spune si nici nu va face ceea ce voi va asteptati sa spuna si sa faca...
Eu va spun ca am pus punctul pe I, iar iisus prin mine a inceput deja sa va purifice pentru a putea sa urcati in ceruri.
Iar in interiorul multora e mult intuneric in privinta celorlalte biserici si religii.
Aici exorcizam acel intuneric, punem lumina in loc...
Punem Iubire in loc, iubire pentru Buddha...
Invaluiti pe Buddha cu iubire si biencuvantari , ca sa va purificati, ca sa va vindecati.
Binecuvantati zilnic pe Buddha cu iubire timp de zece zile si considerati-l prietenul vostru. 
Budha este un mare sfant, el a renuntat la lume pentru a gasi pe Dumnezeu...

Intre voi si celelalte biserici, intre voi si celelalte religii sa fie numai iubire.
Asta doreste Dumnezeu, iar dusmanul doreste exact opusul...
Numai ca voi vreti sa vopsiti gardul si nu vreti sa scoateti la iveala ce parere aveti voi cu adevarat despre celelalte religii.
Ii iubim zic, unii, ce mult ii iubim...
Dar daca ii chemi sa se se roage impreuna cu ei...
Asta a facut Ioana Paul al II-lea, s-a rugat cu fiecare...

Invatati, invatati...
Sigur, Iubirea e grea, e foarte grea, te duce intotdeauna pe cruce, cel putin in aceasta lume...
Iisus e foarte dur cu ei, extrem de dur, Adevarul este nimicitor, Cum vor spune acestia, noi, care spunem rugaciuni si novene, cum sa ne insele pe noi cel rau, noi care cinstim si slujim biserica...
40. Dar voi acum căutaţi să Mă ucideţi pe Mine, Omul care v-am spus adevărul pe care l-am auzit de la Dumnezeu. Avraam n-a făcut aceasta.
41. Voi faceţi faptele tatălui vostru. Zis-au Lui: Noi nu ne-am născut din desfrânare. Un tată avem: pe Dumnezeu.
42. Le-a zis Iisus: Dacă Dumnezeu are fi Tatăl vostru, M-aţi iubi pe Mine, căci de la Dumnezeu am ieşit şi am venit. Pentru că n-am venit de la Mine însumi, ci El M-a trimis.
43. De ce nu înţelegeţi vorbirea Mea? Fiindcă nu puteţi să daţi ascultare cuvântului Meu.
44. Voi sunteţi din tatăl vostru diavolul şi vreţi să faceţi poftele tatălui vostru. El, de la început, a fost ucigător de oameni şi nu a stat întru adevăr, pentru că nu este adevăr întru el. Când grăieşte minciuna, grăieşte dintru ale sale, căci este mincinos şi tatăl minciunii.
45. Dar pe Mine, fiindcă spun adevărul, nu Mă credeţi.
46. Cine dintre voi Mă vădeşte de păcat? Dacă spun adevărul, de ce voi nu Mă credeţi?
 47. Cel care este de la Dumnezeu ascultă cuvintele lui Dumnezeu; de aceea voi nu ascultaţi pentru că nu sunteţi de la Dumnezeu. Ioan 8 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu