13 aprilie 2012

Sacrificiul si Iubirea!

Simt multa tristete si iubire, pace, liniste.
Iisus mi-a daruit iubire pentru anumite persoane. Pentru o mirerasa a lui pe care o iubeste foarte mult, I-am urat Paste fericit si aproape ca imi venea sa ii spun, simt ca esti si mireasa mea… 
Asa se intampla cand te unesti cu cineva din cer, te identifici pana la unitate, nu mai sunt doi ci ramane numai unul.
Desigur nu sunt atat de unit cu Iisus dar il simt atunci cand doreste sa se faca simtit si aproape zilnic imi face cate un semn, imi daruieste cate ceva, cate o stare sau gand, cate o revelatie sau intelegere, imi vorbeste despre anumite persoane sau adevaruri. 
Acest lucru este minunat deoarece noi toti ne-am intalnit aici prin Iisus.
El ne-a chemat si ne-a adunat.
Fiintele si trupurile noastre ii sunt trup si El se manifesta prin fiecare, are ceva de gand cu fiecare.
Ne daruieste iubire si fericire sau suferinta si incercari.
Intr-adevar Iisus vrea sa ne initieze in tainele Sacrificiului. Suferinta este parte a Sacrificiului.
Vrea sa ne initieze in tainele Suferintei.
Suferinta ca Sacrificiu, ca Ofranda adica.
Acesta este o mare incercare tocmai pentru ca noi suntem foarte atasati de trupul fizic, de binele nostru, de dorintele noastre.
A ne detasa de propriul bine, de propria viata este o mare provocare spirituala.
Acesta este si unul din intelesurile acceptarii crucificarii.
Sunt lucruri mai mari decat noi pentru care orice sacrificiu este prea mic, este prea putin.
Iisus vrea sa ne invete printre altele sa trasncendem instinctul de a supravietui, sa ne detasam de viata trupului fizic, sa devenim eroi si martiri asemenea Lui.
Mai multe ne va spune Iubirea si Mila lui Dumnezeu…
Simt iubirea lui Iisus pentru toti cei care se unesc cu adevarat cu El in Spirit si care sunt umili si care cunosc Adevarul.
Simt iubirea Lui intensa pentru acestia care merg pana la capatul pamantului pentru El, pentru cei care umbla cu El…
Cat de bine se simte El in bratele unei astfel de mirese care il iubeste sincer si care este gata sa faca totul pentru El, din iubire …
Nici un orgoliu nu are ce sa caute in aceasta iubire si in cei care il iubesc.
Cat de mult ii iubeste pe acestia care il inteleg cu adevarat.
Ce inseamna sa iubesti pe cine nu cunosti si nu intelegi?
Ce mare minune este pentru El cand o inima se aprinde de aceasta iubire care ii este placuta…
Doamne trupul si fiinta mea iti apartin!
Ce minune si ce gratie ar fi ca tu sa te folosesti de ele?!
Stiu ca cea mai puternica unire cu Tine este aceasta prin suferinta, dar nu am luat in calcul o suferinta constanta si zilnica ci numai una finala si scurta.
Dar pentru asta suntem aici, ca sa invatam...
Sa invatam sa suferim.
Cea mai grea lectie!  
Sa invatam Sacrificiul! 
Tu ne vei invata sa primim suferinta si sacrificiul ca pe un dar si sa ti-l oferim Tie ca ofranda!

Ne vei invata sa pasim pe urmele Tale! 
Si ne vei invata sa urcam pe cruce!

Si cate nu ne vei invata...
41. Şi El S-a depărtat de ei ca la o aruncătură de piatră, şi îngenunchind, Se ruga.
42. Zicând: Părinte, de voieşti, treacă de la Mine acest pahar. Dar nu voia Mea, ci voia Ta să se facă.
43. Iar un înger din cer s-a arătat Lui şi-L întărea.
44. Iar El, fiind în chin de moarte, mai stăruitor Se ruga. Şi sudoarea Lui s-a făcut ca picături de sânge care picurau pe pământ. 


Luca 22 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu