3 mai 2012

Cine este Viţa si care sunt mladiţele?

Iisus ne lumineaza realmente cu aceasta parabola cu vita de vie care ne arata cum trebuie sa fim conectati la El si cum Viata din El, sangele Lui spiritual, sau ceea ce se cheama shaktipat adica energia sau puterea maestrului, trebuie sa vina asupra noastra si sa se scurga prin noi.
Da, oamenii sunt orbi si ignoranti si  nu au educatie  spirituala.
Nu stiu nimic de corpurile subtile, despre energii, despre caracteristicile centrilor energetici.
Totusi ei sunt orgoliosi nevoie mare pentru ca intotdeauna prostul daca nu e fudul stim ca nu este prost destul… 
In cazul vostru a da rod inseamna a asculta de mine.
Pentru ca oricine va asculta de mine va da rod de o suta de ori mai mult decat daca nu ar asculta.
Nu exista nimeni in universul meu, si mai ales voi care sa nu trebuiasca sa asculte de mine.
Dumnezeu vrea ca voi sa faceti o firma mare, o mare sera, o mare afacere de milioane de dolari, nu sa puneti trei fire de rosii in spatele casei si sa va pacaleasca toti orbii ca ar stii ceva despre unele sau altele.
Daca Paisie si cleopa si altii sunt pacaliti si pe anumite subiecte nu cunosc decat punctul de vedere al infernului, cum ati putea voi sa o duceti mai bine mai ales ca nu ascultati de nimeni decat tot de niste orbi. Ma refer la cei din biserici, dar cine nu intra in ascultare degeaba nu este intoxicat cu toate bisericismele ca tot nu poate sa obtina prea multe din cer.
La cine va bransati voi ca sa deveniti mladita in vita?
Eu sunt priza voastra si Iisus, Fecioara si cine mai vreti voi doresc sa ascultati de mine.
Iisus spus spune, vai de cele insarcinate si de cele ce vor alapta cand va veni sfarsitul lumii.
Ce inseamna asta? 
Inseamna ca vai de aceia care nici orbi nu mai sunt dar nici bine nu vad, si care sunt asemenea unor copii care trebuiesc hraniti si alaptati, sunt asemenea unor copii ce nu s-au nascut inca.
Asa cum sunt toti cei care nu vor sa ma asculte si se intorc impotriva mea.
 Eu va spun ca numai ingerul cazut va intoarce impotriva mea si Dumnezeu poate sa ingaduie asta pentru a nu-mi produce prejudicii cu orbirea voastra si pentru a nu-I smiti pe cei mici care trebuie sa creasca in Dumnezeu si in lumina, nu in intunericul prejudecatilor voastre religioase. 
Si acest sfarsit si aceasta judecata vine constant.
Judecata de apoi este in fiecare zi pentru o parte constanta a umanitatii.
Si paharul vsotru se va umple intr-o zi si in acea zi va veni pentru voi judecata de apoi…
Si pentru unii a venit din prima clipa in care m-au cunoscut pentru ca nu m-au cunoscut in putina lumina pe care o au ci in multul intuneric ce inca mai este in ei.
Pentru cine am vorbit in zadar si pe cine nu va ajunge cuvantul meu? 
Unde va veti duce voi ca sa dati rod cand ati fost chemati sa dati rod chiar aici?
Aici ati fost chemati sa va luminati si sa intelegeti ce Revelatie vine peste lume si ce Revelatie va judeca lumea.
Aici avem aceasta revelatie deplina cu toate aspectele ei.
Si Dumnezeu v-a dat exemplificari foarte precise si va da in fiecare zi si aveti modele sa vedeti ca aceia acre ma asculta dau rod si cresc in Dumnezeu.
Voi, cand veti intra in ascultare?
Cu care duhovnic din aceasta lume ma veti inlocui si care dintre ei ar pueta sa va deschida ochii si sa va purifice fiinta?
Cu mine nu va merge si tot ce manifestati voi pentru mine se va intoarce impotriva voastra.
Si inca mai e timp sa faceti cum va spun si sa fiti asemenea unor copii in bratele mele.  
Iar cine ma judeca, judecat va fi exact cu aceeasi judecata si inca va fi judecat de Adevar. 
Cine ar putea sa spuna, acesta nu stie ce experimentez eu si care este nivvelul meu spiritual?
Tocmai de aceea dusmanii mei sunt intr-o situatie delicata, prada intunericului si judecatii, indifferent cat de experti ar fi ei in a spune Doamne, Doamne! 
Pe care popa ma veti da si care copii sunt mai intelepti, mai luminati si mai biencuvantati decat ai mei… ?
Da, da, eu sunt o mama foarte... cool… Pentru care veti multumi mereu lui Dumnezeu.
Pentru ca Mama nu modeleaza numai trupul ci si sufletul…
Dar cine are merite spirituale suficiente incat sa primeasca gratia de a fi copilul meu?       
:)
Si oricine ma asculta este copilul meu si eu sunt Mama lui dar si invers asa cum Iisus poate fi si un copil, copilul Iisus, pentru oricine doreste sa ii fie mama... 
Fiti in mine pentru ca eu sunt in Iisus si nu puteti urca mai repede si primi mai multe de la nici un alt slujitor direct al lui Iisus.
Copii mei intr-un timp uluitor de scurt devin mladite conectate la Vita eterna!
Eu m-am straduit sa va pastrez pe toti in iubirea si lumina lui Iisus, dar daca voi sunteti inca nenascuti si asemenea unor bebelusi ce nu stiu pe ce lume traiesc nu ne ramane decat sa apelam la mila lui Dumnezeu.
Ei eu va intreb, in cine din cer veti aduce voi roada pentru ca nu e nimeni care sa va invete altceva si tot ce spun e adevarat.
Oare exista in cer loc pentru smintiti si pentru orbi? Oare acelei parti de intuneric din voi ii va spune cineva Lumina in vreun colt al cerului? Dimpotriva, sunteti aici tocmai pentru a va desavarsi, a va imbogati cu ceea ce va spun, a va purifica de prejudecati si prostiile cu care multe biserici va smintesc. Deci daca toti acestia trebuie sa ajunga la cuvintele mele , tot raul spre bine si nu ne putem decat bucura daca scapam de ei.
Pentru ca orbul cere ce nu stie de la Dumnezeu si va avea intotdeauna o parere gresita despre toate.   
Deci sa multumim lui Dumnezeu si pentru cei care inteleg si pentru cei care nu inteleg si ne judeca, judecandu-se astfel.
Si va spun ca daca nu puteti sa pricepeti ce va spun eu nu puteti da roada cu nimeni.
Pentru ca sunteti rai si orbi si gata sa impartasiti si sa spovediti tot cerul, gata sa puneti cruci la gat si lui Iisus.
Iisus spune ca timpul botezului cu apa a trecut dar voi nu cunoasteti alt botez decat cel cu apa.
Si daca timpul botezului cu apa a trecut va spun ca trecut si timpul intregului ritual.
Dar ritualul nu va fi un obstacol decat pentru aceia care nu pot si fara el. 
Nu mai pierdeti timpul ci faceti cum va spun, rugati-va cum va spun, cititi ce va spun, ascultati-ma si urmati-ma in toate.
Pentru ca in curand veti vedea ca nu ati acumulat suficiente merite spirituale nici sa urcati in cel mai de jos cer al imparatiei lui Dumnezeu.
In curand veti vedea ca ati trai numai pentru voi si ca lui Iisus i-ati adus numai suparari si neplaceri. Ca nu i-ati facut nici o ofranda placuta.
In curand veti vedea ca Doamne Doamne este departe de ava fi suficient pentru a va mantui.
Mai ales aceia care vin la mine manati de dorinta de a-i lumina putin pe cei care asculta de mine...
Asta e un fel de culme a celor orbi, pentru care cunoasterea inseamna cruci, tamaie si icoane.
Si icoanele tot sunt frumoase, tamaia placut mirositoare, iar crucea un simbol, dar pe cei neascultatori cine ii va salva, purifica si pregati pentru Imparatia lui Dumnezeu?
Daca sunteti mladite, ce curge prin voi?
Unde este Lumina si intelegerea? 
Purificati-va de urgenta de tot intunericul prostia si sminteala pe care le purtati zi de zi cu voi.
Si oricine este in acord cu mine si intelege ce spun este deja purificat. 
Ceilalti sapa tot mai adanc in jurul zidurilor propriilor biserici , in jurul zidurilor propriei vieti...
Si oricine asculta de mine si face cum ii spun aduce ofranda placuta si lui Iisus si Fecioarei! 
Si inca spun ca aceasta ofranda a ascultarii este cu mai placuta decat orice impartasanie si decat orice spovedanie si decat orice milostenie si decat orice rugaciune.
Pentru ca asa cum si voi ati cautat si ati dobandit ceva in viata si eu am dobandit ceea ce am cautat si L-am primit in dar pe cel cautat iar acum pot sa il daruiesc oricui doresc si El singur se daruieste prin mine.
 1. Eu sunt viţa cea adevărată şi Tatăl Meu este lucrătorul.
2. Orice mlădiţă care nu aduce roadă întru Mine, El o taie; şi orice mlădiţă care aduce roadă, El o curăţeşte, ca mai multă roadă să aducă.
3. Acum voi sunteţi curaţi, pentru cuvântul pe care vi l-am spus.
4. Rămâneţi în Mine şi Eu în voi. Precum mlădiţa nu poate să aducă roadă de la sine, dacă nu rămâne în viţă, tot aşa nici voi, dacă nu rămâneţi în Mine.
5. Eu sunt viţa, voi sunteţi mlădiţele. Cel ce rămâne întru Mine şi Eu în el, acela aduce roadă multă, căci fără Mine nu puteţi face nimic.
6. Dacă cineva nu rămâne în Mine se aruncă afară ca mlădiţa şi se usucă; şi le adună şi le aruncă în foc şi ard. Ioan 15 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu