2 mai 2012

DA-MI CEVA !

Dumnezeu vine la noi si ne cere sa ii dam ceva. Da-mi ceva ca si eu sa iti pot da ceva, ne spune Dumnezeu.
Cu cat tu imi dai mai multe mie cu atat si eu pot sa iti dau mai multe tie.
Da-mi ascultare!
Daca imi dai ascultare vei pasi la unison cu mine in vointa lui Dumnezeu.
Nu ai unde sa te duci, eu ii cunosc bine pe toti.
A fi cu mine e o mare binecuvantare pentru tine.
Ori ca sa fii cu mine trebuie sa imi dai ceva…
Trebuie sa imi dai ascultare.
Primesc eu insumi ofrande.
Domnul imi face ofrande El Insusi.
Asa cum si eu ii fac Lui.
Iti amintesti povestea cu saracul ce se intorcea cu un sac de greu in spate de la munca si care intalneste un tanar foarte bogat intr-o trasura fastuoasa care ii cere ceva?
 - Da-mi ceva ii spune acesta!
 - Ce sa iti dau se vaita saracul, sunt sarac, am 6 copii, abia avem cu ce sa ne ducem zilele…
 - Da-mi ceva ii spune tanarul zambind…
Pana la urma taranul nostru deschide sacul de grau si ii da aceluia un bob de grau.
Tanarul cu trasura cea fastuoasa ia bobul si da ordine vizitiului sa mane…
Cand taranul nostru ajunge acasa si desface sacul de grau…
Minune, un bob de grau stralucea intre celelalte… Aur pur…
 - Vai, vai, ce am facut isi spunea saracul nostru, de ce nu I-am dat un pumn de grau… ? De ce… 
Primesc eu insumi ofrande de iubire, de bunatate si mai ales de ascultare…
Da-mi ceva!
Atentie, timp, iubire, ascultare…
Esti foarte bogat, ai multe de daruit!
Primesc flori, fructe, dulciuri, orice imi dai cu iubire.
Primesc imbratisari si chiar saruturi! 
Da-mi ceva ! 
:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu