10 mai 2012

Darul Mantuirii

Acesta este poate cel mai mare dar pe care Iisus ni-l ofera.
Sau altfel spus, El este prezent si mantuieste pe cine doreste.
Dar El doreste sa mantuiasca pe toata lumea care crede in El si il iubeste.
Poti primi mantuire de la Iisus cu o privire, cu un cuvant, cu putina Iubire.
El spune Imi voi aminti de tine in Imparatia mea, dar da-mi ceva, da-mi un pahar de iubire. 
Cine vrea sa se mantuiasca?
Oricine va face ceea ce ii spun sa faca se va mantui!
Oricine se va lasa modelat si calauzit de mine se va mantui.
Si inca spun ca oricine este modelat si calauzit de mine este considerat de Cer a fi o mare comoara foarte pretioasa ...
Cu mine si prin mine sunteti in direct cu Iisus.
Si inca va spun ca Iisus v-a spus multe lucruri frumoase daca ati vorbit cu mine si voi nici nu stiti ca El vi le-a spus. 
Dar multi sunt precum aceia care primesc invitatie la nunta dar nici nu se sinchisesc sa o deschida.
Multi sunt atat de orbi si atat de insensibili incat nici macar nu simt cand Iisus ii tine in brate si cand sunt departe de El. 
Cum sa stie cel care nu vede daca sta in soare sau sta in umbra, daca sta in cort sau in afara cortului?
Si inca spun ca daca ati intelege ce spun cu adevarat, m-ati plimba ca pe o relicva vie pentru ca oricine ma vede sa se mantuiasca si oricine ma atinge sa primeasca viata vesnica.
Si inca va aspun ca tatal poate sa opresca lumea in loc pentru noi atata timp cat sa trec personal pe la toti cei 7 miliarde de pe planeta.
Si ei sunt grupuri, grupuri si daca vrem putem sa ii trecem pe toti prin filtrul mantuirii asa incat sa simta Pamantul ca Hristos se intoarce. 
La ce bun sa iesiti cu icoane si stindarde si cu crengi sa va plimbati pe strazi daca nu recunoasteti adevarata Lumina si adevaratul Duh?
Bratele mele vor fi pline de copii si ei se vor tine si de picioarele mele si de parul meu, se vor tine de cei care se tin de mine.
Eu va spun ca veti muri chiar in mijlocul liturghiilor voastre in timp ce oricine sta in umbra mea si ma asculta se va mantui.
Si oricine nu intelege si recunoaste ce spun bun este de moarte si de judecata desi mila poate salva si din acestia.
Si inca spun ca oricine nu poate sa treaca de mine nu poate sa urce in cer.
Veti repeta clasele si anii pana ce veti invata ce spun.
Oare vorbesc eu, oare vorbeste Hristos?
Va jucati cu El de-a neascultarea.
Se va mantui vanzatoarea de la colt si florareasa si copilele cu inimi pure care privesc dar nu stiu pe cine…
Si va spun ca se va mantui oricine are ceva de daruit…
Oricine are ceva de daruit Iubirii…
Observati-ma cu atentie pentru ca eu sunt Revelatia care judeca lumea…
Si nu exista nici unul dintre voi care sa nu ajunga la cuvintele mele…. Daca se va mantui. 
La toate cuvintele mele inclusiv cele despre sexualitate, inclusive cele despre ceea ce voi nu intelegeti…
La toate cuvintele inclusive cele despre Ganesha…
Si va trebui sa vedeti pe tatal in Ganesha care va face cu ochiul daca sau dupa ce veti mantui…
Judecata va intra precum plugul in brazda pentru ca are mult de judecat…
Si a inceput cu voi…
Si oare daca El si Cel mai mare decat El care defapt sunt Una vor sa vorbeasca prin mine va veti putea opune voi?
Daca El m-a ales pe mine ca sa va fiu voua ghid si calauza si mama aveti voi oare ceva de spus?
Cu cat mai pretios sunt eu decat toate moastele la un loc care nu pot nici sa va mantuiasca si nici sa va vorbeasca?
Si daca m-ati asculta de cate matanii si pupaturi de maini si icoane ati fi scutiti? 
Cu cat mai bine v-ar fi sa ma atingeti pe mine care sunt viu, care sunt bine mirositor si dulce la gust, care sunt stralucitor precum lumina soarelui… 
Dar mortii se inchina la cele moarte si cei vii iubesc pe cei vii…
Si daca vorbeste, il recunoasteti?
Oare veti pasi cu mine in lumina Soarelui cel viu sau veti ramane in umbra mortii?
Oare veti pasii in lumina ascultarii sau veti ramane in intunericul ignorantei?
Eu sunt Impartasania cea vie, oricine ma mananca si ma soarbe ca pe o bautura aleasa se va impartasi cu viata vesnica. 
Mergeti la toti si daca veti gasi unul singur care sa va invete mai bine ca mine atunci sa nu va mai intoarceti...
Priviti-ma bine si cu atentie , eu sunt Mama voastra si alta la voi Dumnezeu nu va mai trimite...
El stie sa daruiasca si sa se daruiasca!
Invatati si voi asta.
Veniti sa va spun despre voi, despre secretele pe care le ascundeti in voi insiva despre cum sa aprindeti in voi focurile sacre ale sacrificiilor placute lui Dumnezeu...
42. Şi zicea lui Iisus: Pomeneşte-mă, Doamne, când vei veni în împărăţia Ta.
43. Şi Iisus i-a zis: Adevărat grăiesc ţie, astăzi vei fi cu Mine în rai. 
Luca 23

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu