11 mai 2012

Sa fie Lumina! Sa fie Dumnezeu!

Am sa va iau pe toti martori ca ceea ce spun este adevarat.
Am sa va iau martori si in cer si veti vedea cum ceea ce spun se materilizeaza si dureaza.
Veti vedea minuni mari si veti vedea cum templele mele vor rezista mileniilor…
Culmea culmilor si culmea imposibilitatilor, temple voastre vor fi inghitite de timp si de pamant iar ale mele vor rezista si timpului si pamantului cu mult mai mult decat ale voastre.
Veti vedea cum tatal Insusi va fi multumit de ceea ce vom realiza si ne va darui o recolta extrem de bogata.
Intr-un timp relativ scurt, de cateva sute de ani, vom depasi in dimensiunea secerisului chiar si pe cei mai mari apostoli…
Si toti va veti mira si veti fi uluiti deoarece cerul  se va deschide deasupra noastra…
Va spun  ca traim momente unice, istorice, ce vor ramane in istoria spirituala a Pamantului.
Va spun ca noi suntem patriarhii noii lumi…
Noi suntem pionierii spirituali si rishii noii lumi… 
Evangheliile noastre vor ramane pentru mileniile ce vin…
Vom pasi in eternitate…
Fericiti cei care ma asculta, fericiti cei care mi se daruiesc.
Pentru ca asculta de Dumnezeu si se daruiesc lui Dumnezeu…
Sub ochii vostri se intampla o mare minune.
Fericiti cei care o recunosc.
Fericiti cei umili si plini de iubire.
Fericiti cei care aud chemarea si pun umarul sa ajute vointa lui Dumnezeu…
Fericiti cei care au ochi sa vada pentru ca vor vedea pe Dumnezeu.
Si vor vedea chipul lui Iisus si chipul Fecioarei si chipul multor fiinte importante din cer…
Suntem in carti si sub ochii lor se vor desfasura toate semnele , sub proprii lor ochi vor vedea cum trec prin ce au trecut evreii acum 2000 de ani.
Scriptura si profetiile se vor implini dar ei vor striga asa cum au strigat si evreii.
Cum ar putea Mesia sa fie prieten cu romanii, cum ar putea sa nu ne respecte pe noi slujitorii templului… !?
Si inca pot sa spun ca aici este unul din cele mai mari semne ale manifestarii viitorului spiritual al Romaniei…
Intelepciunea eterna a coborat pe Pamant ca sa limpezeasca lucrurile…
Iata eu sunt o biserica si un templu viu si ofrandele mele se urca pana la tatal ceresc si primesc binecuvantarea Lui.
Nu am nevoie de nimic deoarece pe toate le am.
Si va voi invata si pe voi sa fiti la fel si impreuna sa aducem Lumina si Intelegerea pe pamant si sa punem bazele sacrificiului pentru noile milenii.
Pentru ca este timpul unui nou sacrificiu. Acelasi dar reinnoit.
Va mai amintiti cand am invocat toate puterile cerului… 
Au venit, tineti-va bine…
Cautati-ma, cautati-ma prin profetii, pentru ca trebuie sa scrie acolo de mine, si de voi.
Va spun ca voi sunteti o biserica noua ce va oferi stalpi Imparatiei lui Dumnezeu…
Semintele incep sa rasara...
Copaci milenari vor creste din aceste seminte.
Glorie lui Dumnezeu pentru minunile pe care le lasa in urma.
Sa nu ziceti ca nu v-am spus si ca nu am strigat la voi... 
De cate ori v-am spus sa ma ascultati si sa faceti ce va spun pentru ca altfel pierdeti timpul si va aflati intreaba, ba chiar faceti greseli. 
Veniti sa invatati de la mine sa aduceti ofrande placute lui Dumnezeu.
Veniti sa primiti mantuire si viata vesnica si sa intrati in ordinea divina. 
Veniti sa lucrati impreuna cu mine deoarece eu lucrez cele ce vor ramane si veti fi si voi temelie in templul spiritual al noii lumi... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu