13 iulie 2012

Votati intre Judecata si Binecuvantare, decideti pentru voi si pentru tara!

Vreau sa amintesc ca de ani buni am exprimat aici mereu vointa lui Dumnezeu.
Am spus de ani buni ca Dumnezeu ii acorda lui basescu cei 5 ani de mandat pe care si noi  i-am acordat prin vot democratic.
Am avertizat in iarna ca Dumnezeu nu sustine protestul acelor oameni platiti.
A se vedea si legatura dintre starea vremii si protestele romanilor.
Daca in iarna protestele lor au fost insotite de ninsori incredibile iata ca acum avem parte de o mare seceta...
Este si acesta una din modalitatile prin care Dumnezeu isi arata vointa.
Si inca eu inteleg de ce Dumnezeu vrea sa il pastreze pe Basescu acolo, pentru binele natiunii...
Daca voi nu ati vazut grozavia satanica care s-a ridicat asupra tarii prin cei care s-au crezut indreptatiti de votul la locale sa dea o lovitura de stat , o sa vedeti cat de curand adevarul a ceea ce spun...
Si inca vreau sa spun aici ca lucrurile se vor agrava alarmant in timpul ce va veni.
Daca sustineti ca ati fost saraci si nu ati avut ce manca... Adevarat va spun voua tuturor, Dumnezeu va va arata ce este aia saracie si ce inseamna sa nu aveti ce sa mancati.
Daca nu sunteti multumiti cu cei alesi de Dumnezeu si de noi, si dati votul vostru mafiei politice si tradatorilor de tara, atunci de acestia veti avea parte.
Mi-am facut datoria si am strigat la fiecare si la toata natiunea.
Sunt si persoane care au primit de la mine mesaje timp de ani de zile.
Toate aceste mesaje care veneau de deasupra mea va vor ajunge din urma, fie ca binecuvantare fie ca judecata.
Eu va spun ca nu are cum sa ii fie cuiva bine neascultand si provocandu-l pe Dumnezeu.
Sigur, sunteti liberi.
Liberi sa va departati de Dumnezeu si sa vedeti cum e la departare de Dumnezeu.
Dar ce v-am spus eu si ce va voi spune mereu , este mesaj de la Dumnezeu.
Nu puteti scapa de mesajul asta, nici voi si nici aceasta intreaga lume.
Eu va spun ca fiecare om , in orice moment este intr-un duh, adica intr-o energie, care poate sa fie la unison cu Duhul sau Energia si Vointa lui Dumnezeu sau in afara acesteia.
Dumnezeu nu glumeste.
Dumnezeu stie exact cine a distrus si de ce economia acestei tari.
Daca dupa ani de strigate ale lui Vadim Tudor, si dupa ani de strigate ale mai multor televiziuni, tara merge si voteaza exact pe aia care mint si fura si au mafia in teritoriu, atunci nu poate decat sa intre in compasiunea lui Dumnezeu in cazul cel mai fericit...
Am avertizat de aici inca inainte de Basescu ca siguranta statului e pusa in pericol de televiziunile lui Voiculescu.
Iata ca am avut deptate si eu si basescu.
Statul a fost suspendat.
Un dement e interimar si urla impotriva celor care conduc Uniunea Europeana si un premier nu mai putin intelept striga impotriva germaniei.
Iubitilor, nimeni nu v-a ales pe voi sa reprezentati tara iar puciul pe care l-ati pus la care va nenoroci tara.
Iata ati votat la locale pe cei care au duhul sfant si alesii vostri au dat foc la tara...
Iata cei care sunt cu adevarat in duhul lui Dumnezeu fac numai bine si aduc lumina si ajutor.
Iar cei care sunt in duhul infernului, si care au pus mana pe putere in tara, aduc numai rau si dezastru si dau foc la tara...
Dar voi sunteti liberi, sunteti perfect liberi pentru ca asa doreste Dumnezeu.
Insa acelasi Dumnezeu va arata care sunt rezultatele actiunilor voastre...
Am explicat aici ce se intampla in tara si in lume.
Care este lupta planetara pentru normalitate si evolutie, care este armaghedonul care cuprinde lumea si care este in desafasurare.
Au intervenit inclusiv forte extraterestre coordinate de ingerii lui Dumnezeu deasupra carora se afla chiar Dumnezeu. 
Dar voi votati in continuare cu tatuca Iliescu... Liber-cugetatorul...
Dar va spun ca voi insiva ati devenit liber-cugetatori prin neascultarea voastra...
Am avertizat din vreme, si pe unii si pe altii...
Experimentati si aduceti-va aminte ce am spus aici...
Pana una alta niste dementi si niste mafioti au pus mana pe tara...
Si in numele tarii noastre, in numele nostru ingrozesc intreaga lume cu gesturile cuvintele si actiunile lor... 
Sa invatam, inca nu e totul pierdut...
Iata, inca un semn de la Dumnezeu, un sediu al psd din Bucuresti a luat foc...
Uitati-va bine la cei care conduc psd-ul, toate numele mari, ii veti vedea ajunsi in infern...
Pentru ca ei ne-au adus in infern in aceasta vara, si nu numai in aceasta vara...
ATENTIE, MARE ATENTIE, prin ultimul vot ati adus Judecata asupra tarii.
Vedeti cum votati in continuare, mai sunt doua sau trei voturi, doua in cazul cel bun, trei in cazul cel rau...
Nu ma mai mira deloc ca masonii nostri lucreaza cu baphomet, dar deloc...
Adevarata criza a tarii abia acum a inceput...
Un an plin de voturi in care veti decide destinul tarii...
Judecata sau Binecuvantare, intoarcere in trecut la mafiotii care au invatat cum sa cumpere voturi sau pasi spre viitor, spre o lume civilizata...
Votati, voi decideti soarta voastra si a tarii.
Dumnezeu va tot spune ce si cum sa votati...
Eu unul mi-am facut si imi fac datoria.
Dumnezeu sa ne ajute! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu