3 august 2012

Ne judeca Dumnezeu?

A se vedea ca am spus aici inca de la inceput este cel important eveniment politic prin care tara trece, de la Revolutie.
Tara, democratia, sunt din nou incalcate, violentate, mai rau decat la mineriade.
Lucrurile trebuiau sa se desfasoare cum am spus.
Numai ca aici este ca si in cazul unei femei insarcinate.
Ea ar trebui sa nasca, fiindu-i ingaduit avortul numai in cazuri exceptionale, cum ar fi cazul unui viol. Nu poti obliga sa nasca o femeie care a fost violata, ar fi o barbarie in plus, un fel de aprobare a violului.
Asa cum si Romaniei ii va fi ingaduit avortul copilului politic pe care satanele care au pus mana pe tara vor sa il nasca.
Deoarece vor fi alegeri, cel putin parlamentare, preocuparea oamenilor responsabili care au mai ramas in tara, trebuie sa fie aceea ca aceste alegeri sa fie corecte.
Daca iar incep nebunii astia cu autocarele si urnele mobile cu adevarat am merita sa intram in cea mai cumplita judecata a lui Dumnezeu.
Chiar asa de rau sa ajungem incat sa fim condusi de hoti si mincinosi dovediti?
Vedem bine ca acestia nu isi vin in fire si nu asculta de nimeni, nu isi tin nici o promisiune, nici fata de UE, fata de noi nici atat.
Pentru ca Ponta a promis ca va fi respectat referendumul.
Daca s-ar fi tinut de promisiune , aia de la CCR nu amanau cu o luna si mai bine verdictul...
Suntem cu adevarat pe marginea prapastiei dupa cum a spus si Barosso.
A se vedea aici si rautatea fara margini a  liberalilor.
Astia mai batrani spun ca la fel de rai erau si aia de dinainte de comunisti.
Partea buna este ca a iesit la iveala, si inca in fata intregii lumi, nenorocirea in care se afla tara.
Asa cum toti alearga cu ajutoare si medicamente in caz de dezastru si calamitate, la fel trebuie sa primim si noi ajutor sa scapam odata de astia de sus care cumpara voturi si fura voturi.
O alta parte buna este ca am putut  sa vedem la tv cateva  fiinte foarte valoroase care au  luptat de partea pdl.
Nu mi-ar fi rusine cu acestia oriunde in lume, si nici chiar  in cer.
Aceste suflete pretioase probabil ca se vor si mantui.
Pe de alta parte este un bun prilej  pentru ca scena politica sa fie curatata si purificata.
Romanii se unesc iarasi intre ei pentru a putea sa treaca cu bine peste un asemenea impas.
Este cu adevarat anul unirii 2012, desigur oile merg in turma oilor si caprele in turma caprelor, asa cum si Iisus spune. 
Doar nu ne putem uni cu hotii si mincinosii si nici tara pe mana lor nu poate sa ramana. 
Asa cum acestia au siluit tara, ca tara i-a ales primari dar ei pretind ca parlamentari si presedinti de stat, la fel sa fie si ei siluiti in judecata de propriile lor fapte care sa se intoarca la ei cu rapiditate. 
Amin! 
31. Când va veni Fiul Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale. 
32. Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre. 
33. Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga. 
34. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii. 
35. Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit; 
36. Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine. 
37. Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei? 
38. Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat? 
39. Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine? 
40. Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut. 
41. Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui. 
42. Căci flămând am fost şi nu Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi nu Mi-aţi dat să beau; 
43. Străin am fost şi nu M-aţi primit; gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M-aţi cercetat. 
44. Atunci vor răspunde şi ei, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând, sau însetat, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă şi nu Ţi-am slujit? 
45. El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu aţi făcut unuia dintre aceşti prea mici, nici Mie nu Mi-aţi făcut. 
46. Şi vor merge aceştia la osândă veşnică, iar drepţii la viaţă veşnică.
Matei 25 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu