2 august 2012

Puciul "democratic"

Cat de nemernici sunt acesti golani care au pus cizma  pe gatul tarii.
Nu discretule, Romania nu are nici parlament legitim si nici guvern legitim.
Nu v-a ales nimeni. Nu o majoritate parlamentara votata a dat prim-ministrul, iar tu discretule esti un terorist.
Ati dat o lovitura de stat.
Si in curand s-ar putea sa se repete si localele, sa va invatati minte.
Nu se poate sa va bateti joc de tara pe fata cu atata tupeu si nerusinare.
Plang oamenii de modul cum ii umiliti.
Cat de curand o sa va ajunga mania lui Dumnezeu, cat de curand...
Nu se poate.
Nu se mai  poate, ati dat foc la tara si trebuie sa platiti pentru asta intr-un fel sau altul.
Electoral. Mafia voastra, mafia cumpararii si furarii voturilor trebuie sa inceteze.
Prosti cum suntem, macar sa se reflecte votul real in parlament si acolo unde mai votam.
Problema este ca daca nu suntem 18 milioane de votanti ne-am ars la multe capitole.
Dar oricati am fi , oricati am fi, Basescu ramane presedinte la orice vot corect cu prag de 50%. 
Mama hotilor si mama mincinosilor s-au strans in aceasta alianta satanica sa nenoroceasca tara.  
Cat tupeu ordinar, mereu am spus, ca nu am scapat de grozaviile comunismului si dictaturilor, cand credeam ca in sfarsit am ajuns si noi undeva trebuie sa ne loveasca niste inconstienti care apara niste mafioti... 
Nu se poate sa ne fure tara, sunt sigur ca Dumnezeu nu poate sa lase lucrurile asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu