4 septembrie 2012

De ce il iubim pe Basescu

Il iubim pentru ca "iarna nu-i ca vara."
Il iubim pentru „Un fleac, I-am ciuruit!”
Tineti minte ce va spun, nici un Presedinte nu vom mai prinde noi in timpul vietilor noastre care sa ne aduca atatea satisfactii.
Nastase la inchisoare e ceva glorios.
Faptul ca patriciu, fenechiu, si voiculescu urmau, asta e ceva cu adevarat eroic.
L-am urmarit cu atentie pe acest Presedinte inca de cand a depus juramantul.
Eu insumi am fost uimit de ce am vazut atunci, de hotararea lui de a face ceva care sa ramana, de a salva tara de aceasta inimaginabila coruptie, de a face ceva pentru tara in genral, de a-si face datoria si de a intra in istorie.
Si in ciuda faptului ca a fost sabotat inca de la inceput, sa ne amintim suspendarea din 2007 , a facut. 
Nu va lasati manipulati, este Presedintele care va uni Moldova cu Romania.
Eu sunt singurul care am spus ca va intra in istoria Roamaniei ca erou al neamului.
Veti vedea...
De ce credeti ca l-au suspendat in 2007?
I-a invins pe toate planurile, i-a injumatatit si umilit cu referendumul pentru parlament unicameral.
I-a ciuruit cu adevarat.
Asta e gloria lui basescu.
Domnul mi-a spus inca din 2009, sustine-l, o sa aiba nevoie...
Si iata ca s-au adeverit aceste lucruri.
Iata ca are nevoie de sustinerea noastra.
Cum sa nu-l sustinem?
Toata lumea cinstita si care gandeste din tara il sustine.
Daca Plesu si Liiceanu il sustin, mie mi-e de ajuns.
Dar pe unde merg, oamenii il sustin si vorbesc de grozavia acestor mafioti care vor sa demoleze intreaga tara pentru a scapa ei de Justitie. 
Asta e sustinerea adevarata, reala, astea sunt voturile binecuvantate cu iubire, nu cele cumparate, nu cele furate.  
Nu se poate sa nu invingem pe 9 Decembrie.
Iata cum toti se intorc impotriva lui, deoarece sunt ingroziti, toti au furat, cine stie daca Justitia nu va veni dupa ei? 
Sunt singuri, dar Iisus ii sustine.
Sunt singuri, dar noi ii sustinem.
Niciodata mafiotii nu au preluat puterea in aceasta tara cu singurul scop de a distruge Justitia.
Toata lumea stie asta, din Beijing pana la Washington, din Osaka pana la Berlin.
Nu se poate sa castige acesti nemernici.
Noi vom castiga luptand cu acesti hoti care ne-au facut de rusine in toata lumea.
Am urmarit cu atentie pe Razvan Theodorescu, o persoana care face parte din elita culturala a USL.
Ei bine acest om e imptoriva unirii Moldovei cu Romania.
Iata cat de mare e tradarea acestora, cat de vanduti sunt.
Iata am inteles si eu astfel pe deplin de ce unii trebuie sa ramana pentru perioade nedeterminate in infern.
Drept e Dumnezeu.
Vom invinge, trebuie sa invingem.
Asta e adevarata lupta pentru tara.
Cu cine sa lupt? Cu Badea, cu Ciutacu? Sau poate cu Striblea?
Sunt cu adevarat mandru de lupta si de tabara in care suntem. 
Iata rugaciunile noastre vor face cu mult mai mult decat gramezile lor de bani.
Atatia oameni vanduti, cumparati, tradatori.
Cine ar fi crezut ca Dinescu va lupta pentru Iliescu? Cine ar fi crezut ca liberalii se vor murdari atat de mult si ca sunt atat de incredibil de rai?
Atentie,  aceste cuvinte sunt mai mult decat o simpla parere, opinie, traire, sunt o exemplificare de la Dumnezeu. 
Voi toti sunteti chemati la aceasta lupta si sustinere, in aceasta tabara in mijlocul careia este chiar Iisus.
Aceasta e lupta cea binecuvantata si va asigur ca nu vreti sa va aflati in alte tabere tocmai acum...
Veniti cu noi si alaturi de noi.
Nu am gresit si nu vom gresi niciodata atata vreme cat vom asculta de Iisus.
Vor cadea bisericile si lumile dar noi inca vom ramane sa levitam in jurul Lui...
Angajati-va in aceasta lupta de salvare a tarii.
Destul ne-au nenorocit acesti nemernici, acum sa renastem si noi alaturi de celelalte revolutii contemporane.
Noi trebuie sa scapam nu de dictatori ci de hoti, de baroni si mafioti.
Haide Basescu!
Va spun cu regret ca nu vom mai vedea un asemenea Presedinte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu