4 septembrie 2012

Separarea caprelor de oi


Iata pe astfel de incercari si teste au loc separarea si apoi judecata.
Cand anumiti oameni continua sa injure pe altii doar pentru a primi ...”banutul”
Sau cand altii stiu ce trebuie sa faca dar din motive subiective fac exact pe dos.
Toti acestia se descalifica pentru propria lor mantuire.
Orbii spiritual deasemenea.
Pot fi si exceptii daca Dumnezeu gaseste ceva bun in acel suflet si sufletul e dispus sa asculte. Daca sufletul nu asculta poate sa fie el din aur... 
Toate acestea se produc pe fondul in care Dumnezeu transmite mesajul.
O inteligenta minima il poate corela cu mesajul Evangheliei.
Evanghelie care indeamna la ascultare.
Evanghelia nu indeamna la proteste platite cu 50 de lei pe zi.
Evanghelia nu te indeamna sa sustii pe hoti si pe mincinosi si tradatori, doar pentru ca sunt prim ministrii sau doar pentru ca au miloane de dolari si te platesc.
Idiotii si saracii cu duhul in veci nu se vor mantui doar pentru ca se inchina la moaste sau la icoane.
Singurul sens acceptabil al expresiei „sarac cu duhul” nu poate fi decat, persoana saraca la propriu si care se mentine in Duh. Sarac dar in duh. 
Vanzarea votului poate fi similara primirii semnului fiarei.
Nimeni sa nu-si imagineze ca separarea caprelor de oi e vreun test in care se tine cont de prezenta la Liturghii, de impartasaniile facute sau de crucile executate.
Daca aceasta spiritualitate exterioara a omului nu ii aduce un minim de intelepciune, in zadar ea este urmata.
Eu cred ca detinem recodul in aceasta tara la hotie si coruptie.
Poate or mai fi tari atat de corupte si prin Africa, dar aici, intre lumea civilizata si cealalta, nu cred ca cineva sa isi fi vandut tara si averea si aproapele mai mult decat noi.
O predispozitie pentru comisoane, cadouri si spaga la roman cum nu s-a mai vazut.
O inconstienta pe masura.
Cand tara voteaza masiv un „liber-cugetator” nu ne putem mira ca acesta ii aduce pierderea.
Exista o mare masa de oameni rataciti pe care acesti hoti de voturi o poate manipula.
Tarani prosti, batrani inconstienti, tigani dusi cu autobuzele sa voteze pentru 50 sau 100 de lei.
Asta e fondul masei de votanti ai psd.
Cum sa nu rasara atunci astfel de mutanti gen mazare sau almanahe ...
Socul totusi a fost de data asta pnl ul.
Cine ar fi crezut ca politicieni atat de darji si pretentioti gen ghise si nicolaescu, vor vinde chiar propria tara numai sa scape pe fenechiu de la inchisoare?
Asta e ceva halucinant.
E prima lupta politica ce in mod vizibil pentru toata lumea nu se mai da pentru binele poporului ci pentru binele politicianului.
Pana acum tot mai aveau bunul simt sa minta delicat, sa pastreze aparentele.
Acum USL ne-a aratat pe fata, Ba, nu e vorba despre voi, ci despre noi.
Ne baga UE la puscarie si de aia trebuie sa ii dam la UE in cap...
Trebuie sa ii dam Justitiei in cap, sa ne punem noi procurorii nostrii...
Asta e lupta USL ului, ba chiar si-au aratat dispretul pentru tara, pentru cei care au sabotat referendumul... 
E in joc libertatea lor, ce mai conteaza tara?
Nastase e la inchisoare, despre ce tara mai poate fi vorba?
Patriciu se lupta cu 20 de ani, fenechiu, voiculescu la fel, despre ce tara mai poate fi vorba?
Sa iesim din UE sa iesim de oriunde, numai sa scape ei.
Doar traim in Romania, nu se poate sa nu se poata...
Asta e politica pe care o duc acesti politicieni de dupa 89.
Cum sa nu le dai sute de ani de infern?
Ce e Infernul decat tot o inchisoare?
O, si daca acestia l-ar cunoaste ar fi cozi la portile tuturor inchisorilor de pe Pamant.
Dacca s-ar cunoaste infernul politicienii nostri ar construi inchisori peste inchisori pentru ca sa intre in ele acum pe pamant...

32. Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre.
33. Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga.
34. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii.
35. Căci flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit;
36. Gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.
37. Atunci drepţii Îi vor răspunde, zicând: Doamne, când Te-am văzut flămând şi Te-am hrănit? Sau însetat şi Ţi-am dat să bei?
38. Sau când Te-am văzut străin şi Te-am primit, sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39. Sau când Te-am văzut bolnav sau în temniţă şi am venit la Tine?
40. Iar Împăratul, răspunzând, va zice către ei: Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.

Matei 25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu