6 septembrie 2012

Domnul sustine Europa sa conduca lumea!

Domnul a pregatit statelor europene rostul de a conduce aceasta lume.
De aceea v-am atras atentia cand am vazut ca unii dintre voi cred in mesaje care nu vin de la Dumnezeu si le iau drept profetii.
De ce credeti ca isi ascund nationalitatea acei asa zisi profeti?
Nu cumva sunt din Rusia de asa cu foc prezic ca mama Rusia impreuna cu China vor invada lumea?
Daca voi nu aveti minte am eu si pentru voi, si va mai spun ca il intristati pe Dumnezeu lasandu-va manipulati astfel.
Cand Domnul vede ca mintea voastra lucreaza impotriva planului Lui, va atrage atentia.
Cum se si intampla.
Voia lui Dumnezeu este sa vorbim engleza si nu rusa.
Rolul Chinei si Rusiei este secundar in conducerea lumii si numai daca nato si ue ar lua-o razna ar trebui ca acestia sa preia puterea.
Ceea ce nu cred ca se va intampla, dovada ca noi insine ne-am nascut iata in Romania si in Europa.
Am venit din India, Indie pe care Domnul a invatat-o deasemenea limba engleza... 
V-am avertizat pe deplin inca o data sa nu mai bateti campii, si sa nu mai credeti in bazaconii.
Daca nu aveti suficienta minte sa distingeti intre manipulare si mesaj ceresc si profetie, iata, Domnul, va explica...
Dar nu am spus eu aici ca bisericosii vor cadea si vor lupta impotriva vointei lui Dumnezeu?
Nu e suficient sa aveti o inima buina, trebuie sa aveti si o minte luminata.
Hai Europa, hai Germania!
Iata ca Domnul si-a indreptat intreaga atentie si binecuvantare asupra Germaniei...
Cine tine Europa unita, cine este motorul financiar al Europei?
Domnul desigur.
Domnul vorbeste de bine Germania.
Fugiti de asa zisi profeti care o vorbesc de rau in prezent...
Iata cat de important e pentru El sa va aduca sfatul cel bun...
Cat de mare e rabdarea Lui.... 
Iata ca din toata Europa, Germania lupta cel mai mult pentru indeplinirea planului lui Dumnezeu.
Cum sa nu o lauzi? Cum sa nu o sustii pe Merkel pentru inca un mandat? 
Nu se pricep nemtii la economie? 
Amintesc inca o data ca oricine se afla in contradictie cu mine, indiferent cine ar fi el si ce puteri ar avea, se afla in greseala si in eroare.
Va veni timpul, cand, ca si Pavel, ne vom intreba si noi...
Oare Domnul nu ne-a vorbit si nu ne-a calauzit?
Oare nu am auzit vocea Lui si nu am simtit mangaierea Lui?
Oare nu se afla El in control aici?
Oare aceia pe care El ii sustine nu vor primi lumea ca mostenire? 
Cine ii va putea invinge pe cei sustinuti de El, atata vreme cat El nu doreste asta?
Sa dam cezarului ce este al cezarului si sa recunoastem adevarul si dreptatea acolo unde sunt. 
Daca nu aveti suficient discernamant, iata Domnul va ajuta, trebuie doar sa ascultati.
Daca veti continua sa bateti campii si sa va lasati manipulati sis a manipulati in mod inconstient la randul vostru...
Ramaneti la mila Lui, dar va spun ca El va va lasa la mana destinului, la mana propriilor voastre actiuni, se va departa de voi si va va lasa sa bateti singuri campii, nu in prezenta Lui...
Dar nu puteti spune ca El nu v-a atras atentia! 
Glorie lui Dumnezeu pentru toare acestea! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu