7 septembrie 2012

Intre civilizatie si barbarism


Drept pedeapsa pentru ca se distreaza prea mult si chiar a aparut dezbracat prin ziare, printul Harry a fost trimis in Afghanistan sa lupte impotriva talibanilor.
Mi se pare foarte sugestiva aceasta imagine.
Simbolul civilizatiei occidentale este trimis sa piloteze elicoptere apache in lupta contra barbarilor...
Dup ace au daramat acele statui antice cu Buddha, ii putem numi barbari.
Imi place foarte mult aceasta imagine a luptei impotriva barbariei.
Deja cuvantul taliban a fost adoptat de limba romana, este sinonim cu barbar.
Desigur ca astazi Iliescu i-ar spune fostului ziarist Mazare: Mai talibanule...
Omul primitiv ce isi poarta ghioaga pe umar exista aproape in toate planurile societatii noastre.
Mai ales in politica unde talibanii nostrii s-au repezit cu aceste arme primitive asupra institutiilor statului.
Eu care ii credeam pe liberali civilizati, am fost socat de talibanismul lor.
Poate ca Orban cu calmul lui ardelenesc va mai drege busuiocul.
Imi place mult cum familia regala isi educa mostenitorul.
N-ai fost cuminte, ia du-te tu un pic si lupta pentru civilizatie...
Foarte frumos si daca adaugam si simpatia tatalui pentru Romania, mai ca am sta la tratative cu aceasta familie atat de iubita de englezi.
Nicolaescu si Ghise au devenit pentru mine simbolul talibanismului in politica romaneasca.
Acesti liberali nervosi ca Justitia a intrat si in ograda lor si-au iesit din fire si ne-au adus aminte de vremurile cand politica se facea cu ghioaga ce cu mandrie era purtata pe umar... 
Bravo baieti , i-ati detronat si intrecut pe psd-isti in acest top al barbariei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu