13 noiembrie 2012

Cine candideaza si unde


Nu inteleg de ce nu exista un site in care fiecare om sa vada cine candideaza si unde.
Trebuie sa stim exact cine candideaza in colegiul nostru ca sa stim pe cine votam.
Daca eu abia am putut sa aflu intr-un timp destul de lung cine candideaza de la ARD in colegiul meu, ma indoiesc ca e usor de aflat asta.
Nu inteleg ce mare lucru sa pui pe site-ul aliantei candidatii in toate judetele si colegiile.
In primul rand trebuie sa ne asiguram ca liderii importanti vor fi votati daca sunt in colegiul nostru.
Spre exemplu, sa zicem ca eu vootez PP-DD.  Dar daca un lider cunoscut ARD candideaza in colegiul meu la senat sau camera deputatilor, trebuie sa il votez pe acela.
Interesati-va si voi cine candideaza in colegiul vostru pentru a sti exact cui dati votul.
Si sa faca cineva un site unde sa vada tot poporul toate listele cu candidati din toata tara. 
E momentul sa stim cu cine votam ca stim pe cine tragem la raspundere apoi. 
Nu aruncam votul peste o gramada de necunoscuti.
Se pare ca in colegiul meu am si un lider foarte cunoscut ... 
Ma bucur sa am cui da votul meu... 
Chiar ma bucur pentru ca e unul dintre cei mai onesti si mai guralivi dintre politicienii de dreapta, un om care stie sa isi sustina si sa isi apere punctul de vedere.
Un mare roman... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu