14 noiembrie 2012

Vesti si daruri


O mare veste.
Zilele astea, deoarece am realizat anumite servicii pentru un anumit sfant, sau sfanta, acesta mi-a vorbit si mi-a confirmat anumite lucruri pe care Iisus mi le-a spus mai inainte.
O veste cu totul iesita din comun pentru noi ce face parte din cadoul de Craciun pe care Domnul ni-l face in acest an.
Iisus de-a lungul timpului ne-a spus lucruri uluitoare aici...
Si aceasta sfanta mi-a confirmat direct ca in cer vom fi deasupra lor si ii vom conduce...
E uluitor sa vina un sfant al tine si sa iti spuna, Stii, tu in cer vei fi seful meu...
Intr-un fel sau altul si alte personaje divine au confirmat asta, bunaoara Cleopa...
In fapt Dumnezeu le-a aratat viitorul nostru si le-a spus si lor aceste lucruri.
Am spus ca vom avea nivelul apostolilor...
Adica nivelul ce urmeaza marilor avatari...
Nivelul ce urmeaza marilor Iisus, Krishna sau Babaji...
Asta este o mare realizare, greu de inteles avand in vedere ca suntem atat de mici si de pacatosi.
O alta mare veste, un alt mare cadou este ca Domnul ne va indeplini dorintele.
Ne-am rugat, impreuna sau separat, pentru anumite lucruri.
Absolut tot ce nu este pentru noi si corespunde voii Lui, ne va indeplini.
Spuneti ce doriti sa fie pe pamant sau cu oricine si orice , si daca nu este in opozitie cu vointa divina se va indeplini...
Vom sarbatori astfel multe realizari.
Legat de asta, un al treilea lucru la fel de socant este ca putem decide nu numai pentru cei mai mici evident decat noi, ci putem decide pentru oricine.
Astfel, nu mi-a venit sa cred ca pot sa decid pentru pentru fiinte cu aura de 3 ori mai mare ca a mea sa zic.
Pentru ca la Dumnezeu nu conteaza puterea ci mai ales acest dar de a fi la unison cu El...
Iata ca sezonul sarbatorilor a inceput déjà...
Cu vesti extraordinare...  
Asta e bine de stiut pentru anumite fiinte care daca nu vor intra in ascultare cat mai repde, vor pierde mantuirea...
De asta zic, nu stii cand si prin cine iti vorbesti Dumnezeu... 
Nu stii cand ai primit mantuirea sau cand tocmai ai respins-o... 
Mai sunt si altele.
Iertarea celor confesate daca sunt greseli... 
In cortul lui Iisus numai minuni se intampla...
Exact ca in poveste, sau mai bine zis, exact ca in Evanghelie... 
In mod cu totul miraculos Iisus este una cu acel Unic Dumnezeu si noi am prins de picior pe Dumnezeu astfel...
Iar calcaiul lui Dumnezeu este pentru noi cornul abundentei...
Izvorul Minunilor... 
Pentru ca, in mod miraculos am ajuns in preajma lui Iisus, sau El in preajma noastra...
Si veti vedea ca minunile se vor intampla, el a preluat acest spatiu si va face cu el veritabile minuni
18. Adevărat grăiesc vouă: Oricâte veţi lega pe pământ, vor fi legate şi în cer, şi oricâte veţi dezlega pe pământ, vor fi dezlegate şi în cer.
19. Iarăşi grăiesc vouă că, dacă doi dintre voi se vor învoi pe pământ în privinţa unui lucru pe care îl vor cere, se va da lor de către Tatăl Meu, Care este în ceruri.
20. Că unde sunt doi sau trei, adunaţi în numele Meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor.

Matei 18

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu