14 noiembrie 2012

Ridicarea interdictiei pentru manele


Nu stiu daca a observat cineva dar in ultimii ani am tinut manele sub presiune, au fost prohibite si asta s-a vazut foarte clar la nivel national, influenta lor a scazut, nu au mai fost in centrul atentiei...
Ei bine astazi vreau sa ridic aceasta interdictie.
Domnul este atat de bun cu noi incat nu e cazul sa pedepsim oameni doar pentru ca interpreteaza anumite melodii.
In fapt ei manelistii sunt indienii nostri...
Daca va intrebati cum e posibil ca sa ne ridice pe noi Dumnezeu la rangul apostolilor...
E foarte simplu, lucrand direct pentru marii avatari acestia ne ridica in imediata lor subordine.
Pentru ca majoritatea slujitorilor de pe acest pamant nu lucreaza direct pentru Iisus sau pentru Dumnezeu...
Sigur mai e si karma, meritele din vietile anterioare etc...
Am mers la Iisus sa lucrez pentru El...
Si m-am trezit si preot si calugar.
Dar nu vreau sa fiu nici preot si nici calugar...
Vreau sa fiu un altceva care include si asta...
Vreau sa fiu un bun slujitor al lui Dumnezeu, vreau sa fiu o buna mama pentru copiii mei... 
Vreau sa fiu un ambasador eficient...
Ridic cu interdictia pentru manele si orice alte legaturi pentru oricine altcineva cu exceptia celor care nu asculta si care nu se pot mantui din cauza acestei neascultari.
Dar eu ma pot bucura cu ei si chiar daca se vor pierde in negura Timpului...
I-auzi, sa cante lautarii!
Hai cu Guta, si Adi de la Valcea si mai ales cu femeile care se redescopera, care sunt binecuvantate de Dumnezeu in mod unic si nemaivazut pana acum... 
Desigur tu esti una la un milion, dar eu sunt unul la o suta de milioane...
Cam asa sunt astia alesi intre mantuiti, rari, veritabile comori.
Si Domnul spune ca daca s-a milostivit de talharul de pe cruce cu atat mai mult de voi, si nu va uita pe niciunul din cei care i-au alinat suferinta...
Acolo jos ne sta bine, printre cei care au intr-adevar nevoie de ajutor... 
Acolo jos unde pacatele sunt mari, acolo gratia si mila lui Dumnezeu stralucesc cel mai tare... 
Sa nu-i mai lasam pe manelisti fara binecuvantare de astazi inainte... 
Imi pare rau de ei sa ii las sa cante asa fara sa primeasca binecuvantare...
Politicienii si cei responsabili de tara sa imi arate la TV ce trebuie sa cerem de la Dumnezeu pentru tara, ce dusmani trebuie sa eliminam... Nu le stiu nici eu pe toate.
Ne vom lansa in curand serios in aceasta politica globala si vom decide pentru planeta.
Haide Basescu! Super tare ultima interventie! 
Si cum Dumnezeu a deschis pentru noi cornul abundentei si al indeplinirii oricarei cereri... 
Imi place mult aceasta Claudia desi are cam putine hituri... 
Manelistii sunt si ei ai nostrii, nu trebuie sa ii abandonam, au nevoie de iubirea si biencuvantarea noastra, de iubirea si binecuvantarea lui Dumnezeu! 



4 comentarii:

  1. Sant si eu de acord sa ridicam Prohibitia ,,,Si sa cante ca greierii mereu,,,Dupa post.Dar cu o singura conditie,sa nu mai polueze folclorul autentic Romanesc,,,,Si nici altele,de nici un fel ,sa aiba si ei muzica lor care sa-i reprezinte ,cum este muzica Lautareasca. Daca nu reusec acestea ,mai bine sa cante in Indiana sa nu mai stim ce spun,,,Multumesc,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) buna asta.
    Nu-ti place, nu cumperi, lasa ca piata le va cere ce, cum si in ce fel sa cante...
    Lautarii au rostul lor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cui ii plac manelele le doresc auditie placuta.
    Daca in Rai s-ar canta manele ,cred ca as refuza sa merg acolo.
    Nu cred ca Dumnezeu asculta manele si cade in extaz la auzul lor.
    Da, Claudia este foarte frumoasa, dar asta nu inseamna ca si manelele lor sunt la fel.
    Nu-mi plac manelele si nu imi vor placea niciodata , niciodata.
    Nu vreau sa jicnesc pe nimeni, dar ,am vazut si eu ce categorie de oameni asculta astfel de "muzica".

    (Anul trecut, in blocul meu la scara cealalta,s-a mutat o familie de tigani (rromi)si au dat o petrecere de zile mari si ....minune mare ,nu am auzit nici o manea sa se cante la petrecerea lor. Foarte curios. Cred ca erau tigani care au fost prin alte tari si sau mai civilizat.) Nu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. In rai fiecare aude muzica pe care o doreste...:)
    Ai dreptate in ce spui dar fieccare gen muzical are varfuri, melodii bune, si aceste melodii sunt creatia unor suflete.
    Iar daca un gen are succes inseamna ca exista multe alte suflete care apreciaza aceasta creatie.
    Si empatic putem sa simtim ce simte celalalt...
    Simt ca Dumnezeu ii imbratiseaza si pe ei si ca nu vrea sa ii abandoneze, iubirea lui Dumnezeu raspunde la iubire.
    O mama se bucura de poezia copilului ei chiar daca accesta nu e poet si e stangace...

    RăspundețiȘtergere