4 noiembrie 2012

Iisus si politica


Cineva iar m-a certat ca fac si politica.
Oamenii sunt atat de lipsiti de minte.
Habar nu au ce se intampla in jurul lor, habar nu au de ce ii loveste ce ii loveste.
Dumnezeu pe toate le conduce si El stie calea cea mai scurta spre a intra cu totii in ordinea divina.
Pentru natiune asta are legatura cu cei care o conduc, adica cu politica.
Poporul a ales mereu cu intelepciune dar iata ca nenorocirea a venit in diferite moduri.
Asa si acum am ajuns a fim condusi de cei pe care nu i-am ales.
Iar raul pe care acesti banditi il aduc asupra tarii noastre este foarte mare.
Datoria mea este sa aduc lumina si cuvantul si vointa Lui.
Am avertizat cu multi ani inainte ce se va intampla si care e voia lui Dumnezeu.
Daca voi vreti sa aduceti nenorocire asupra tarii nu aveti decat sa votati cu mascotele mafiei politice din Roamnia, adica cu Ponta si Antonescu.
Iliescu tot era respectat si ascultat dar acestia doi sunt niste marionete groaznice a tot ce are mai rau Romania.
Acestia nu conduc absolut nimic si sunt simple marionete ale hotilor si tradatorilor celor mari ai acestei tari.
Nu zic ca Basescu e sfant dar daca nu vedeti diferenta intre el si USL atunci sunteti orbi de-a binelea si tara asta isi merita nenorocirea.
Dar eu mi-am facut datoria si v-am spus ce trebuie sa faceti.
Cat de prost trebuie sa fie oricine sa voteze cu nebunii care au inceput sa injure marile natiuni? 
Iata ca raspund si la comentariile prostesti ale unora care nu pot sa apara deoarece aici e locul luminarii si nu al smintirii. 
Eu va spun ca daca ati avea minte mai multa decat pasarile cerului v-ati ingrozi de cat de mult a mintit Ponta.
Dar voi sunteti morti si mintea voastra e un spatiu pe care nu l-ati accesat inca, nu ati auzit de domnul minciunii, acelasi cu cel al tradarii si hotiei.
Daca poporul asta avea minte fugea de Iliescu cand si-a declarat liber-cugetarea...
Si iata ca judecata si blestemul de dupa revolutie au venit chiar prin Iliescu.
Si cine s-a luptat cu acesti demoni in acesti 20 de ani?
Cine s-a luptat cu ei si cine s-a aliat cu ei?
Basescu s-a luptat cu ei.
Basescu i-a adus in Romania pe astia care au alungat Comunismul, care au daramat zidul Berlinului si care acum conduc Europa.
Nebuni trebuie sa fiti daca votati cu marionetele talharilor.
Cand liderii Uniununii Europene si liderii americani ne arata pe fata ca Moldova e ca si intregata si ea in Uniune si ne arata prietenia si sustinerea lor , nebuni trebuie sa fiti daca votati cu USL.
V-am spus ca sa stiti cat de grava e situatia, dar voi faceti ce vreti.
Judecati-va singuri daca nu vreti sa ascultati de Dumnezeu.
Iata ca Dumnezeu a facut veritabile semne in poltica, adevarate minuni incat orice om sa inteleaga.
In acest context este curata sminteala, curata nebunie ca intre Obama, Merkel, Barosso si Schulz sa votezi cu Mazare, vanghelie, ponta sau antonescu.
Am spus aici Adevarul si am aratat cum se duce lupta la nivel mondial impotriva masonilor si societatilor secrete.
Am aratat lupta dintre servicii si acestia care au inceput sa se inchine lui bafomet.
Daca vin gospodine anonime si imi reproseaza ca fac politica, ce as putea sa le spun mai mult?
Vai de tara in care decid gospodinele si pensionarii de 100 de ani.
Am stat si eu cateva minute la referendum in fata unei circumspritii electorale unde erau peste 10 sectii electorale sa vad cine voteaza apentru demitere...
Sa spun cati batrani erau care abia mergeau sprijiniti unii in altii?
Si cate femei singure pentru ca barbatii lor au stat desigur acasa?
Vai de noi daca vor decide gospodinele pentru tara si astia trecuti de 80 de ani...
Votati taica, votati cu Sova ca e patriot si va iubeste, votati cu sarbu si cu hrebenciuc...  
Votati cu Iliescu ca liber-cugeta foarte bine...
Votati cu Ponta ca minte de a depasit orice record in materie de minciuna.

Votati cu astia care traiesc din banii furati in ultimii 20 de ani si care fac politica pentru acesti bani furati, ca mult bine va vor face.
Nu va vor mai taia pensii ci va vor lasa fara ele de tot.
Votati...
Dar este firesc ca orbii sa-si voteze judecatori...
Oare nu vedeti ca ii injura pe astia de afara pentru ca furturile lor se apropie de sfarsit?
Acum dati-mi voie sa ma intorc la starea paradisiaca de dinainte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu