4 noiembrie 2012

Miracolul Revelatiei si Miracolul Romaniei


Iata pentru a vedea  contrastul avem si un fragment al Marii Revelatii.
Cine poate spune in cuvinte cat de mare este importanta si binecuvantarea acestei Revelatii?
Voi care va pretindeti crestini dar treceti pe langa Iisus fara sa il auziti si sa il vedeti sau intelegeti...
Acest mare Iisus vi s-a revelat in mod cu totul unic mai mult chiar decat sfintilor prin aceasta mare Revelatie.
Iata aur pur, unde este sensibilitatea si vederea voastra?
Text tradus de unul dintre voi, un mare semn al prezentei Lui printre noi...
Intregul prim volum tradus de unul dintre voi, mare minune este asta, nu?
Ascultati de El si faceti ce va spune...
Cum de nu il recunoasteti? 
Iata ca nu sunteti singurii care nu l-au recunoscut...
Memorabil dialogul cu samariteanca... 
Intelegeti cat de mult va iubeste Dumnezeu, aceasta iubire a Lui este adevarata splendoare cu neputinta de descris in cuvinte... 
Samariteanca este chiar lumea intreaga care nu vede , nu aude si nu intelege...
Cititi cu iubire si rabdare aceasta mare Revelatie si va spun ca veti pleca din aceasta lume mai intelepti si mai uniti cu Iisus decat marii sfinti ai acestei lumi...






Capitolul 26
Domnul și Samarineanca la Fântâna lui Iacob
Ioan IV, 7-16

1. În timp ce așteptam, în zadar, un vas pentru turnat, o Samarineancă a venit din Sihar cu un ulcior, căutând apă pentru a se răcori,  în această căldură a zilei, la fântâna lui Iacob, unde apa era foarte proaspătă. Când ea a tras ulciorul din puț, fără să Mă fi văzut, M-am arătat ei și I-am spus:” Femeie, Îmi este tare sete, dă-Mi să beau din ulciorul tău !”
2. Femeia a făcut ochii mari când a văzut că eram Iudeu, și apoi a spus: ”Faci parte deci dintre cei pe care i-am întâlnit în oraș, și care întrebau unde puteau cumpăra de-ale gurii ? Mândri Iudei ! Și Tu ești Iudeu, fără îndoială ! Hainele Te trădează, iar eu sunt Samarineancă ! Cum poți Tu să îmi ceri mie apă de băut ? O biată Samarineancă este totuși destul de bună pentru a da de băut ! Iudeu trufaș ! Altfel, voi nu aveți nici ochi, nici urechi pentru noi. Ah ! Dacă aș putea să înnec toată Iudeea cu apa din acest ulcior, și pe tine dimpreună cu ea ! Mi-ar plăcea mai curând să te văd murind de sete, decât să îți dau o singură picătură de apă din acest ulcior !”
3. Eu i-am spus: ”Ești oarbă întrucât vorbești astfel; dar dacă ochii cunoașterii ar fi deschiși în tine, dacă tu ai recunoaște darurile lui Dumnezeu, și pe Cel care îți vorbește, și îți spune: Femeie, dă-Mi să beau ! tu ai cădea în fața Lui, și L-ai ruga să îți dea să bei adevărata apă, și El ți-ar încredința apa cea vie. Îți spun ție, așa cum este scris în Isaia 44.3 și Ioil 3.1  - izvoare de apă vie vor curge din trupul celui care crede în cuvântul Meu.”
4. Femeia a spus: ”Pari să fii cunoscător al Scripturilor, dar când Tu îmi ceri să bei din ulciorul meu, și când în mod vădit nu ai nici un vas pentru a turna Tu însuți și nu poți atinge apa cu mâna Ta, puțul fiind prea adânc, mi-ar plăcea să știu prin ce mijloc o vei trage, pentru a avea și Tu, și a-mi da și mie ! Sau vrei să spui în mod ascuns că Ți-ar plăcea să mă cumperi ? Sunt încă tânără și nu sunt rea, e adevărat, nu am încă treizeci, dar o asemenea cerere din partea unui Iudeu către o Samarineancă mult prea disprețuită ar fi foarte nepotrivită, căci voi ați prefera animalele Samarinenilor. Tu nu poți spune ceva împotrivă !
5. Cine ești Tu, și cine Te crezi, de îndrăznești să îmi vorbești astfel ? Să fii Tu oare mai mare decât străbunul nostru Iacob, de la care avem puțul, unde și-a adăpat copiii și turmele ? Ai gânduri prea mari despre Tine-însuți ! Eu nu sunt decât o femeie sărmană; dacă eram bogată, nu veneam eu-însămi  să caut apă pe o asemenea căldură ! Tu, care ești Iudeu, vrei deci să mă faci și mai nefericită ! Privește sărmanele straie care abia îmi acoperă rușinea, vezi deci că sunt foarte săracă; cum  îndrăznești să îți închipui că o femeie mizerabilă ca mine ar putea să se pună în slujba bunelor plăceri ale unui Iudeu ca Tine ! Iată deci ! Dacă acesta era gândul Tău ! Totuși nu îmi pare că de aceasta ar fi vorba; nu am vorbit cu toată încredințarea ! Dar întrucât Tu ai spus aceasta la început, lămurește-mă deci ce înțelegi Tu prin apa Ta cea vie !”
6. Eu i-am răspuns:” Ți-am spus că ești oarbă în cunoașterea ta, și e limpede că nu poți, și nici nu vrei să înțelegi. Privește, Eu ți-am mai spus: ”Izvoare de apă vie vor curge din sânul celui care va crede în cuvintele Mele ! Sunt treizeci de ani de când sunt pe acest pământ, și nu am atins niciodată o femeie ! Pentru ce ți-aș cere aceasta dintr-o dată ! O ! Oarbă împietrită, dacă aș face aceasta cu tine, ți-ar fi din nou sete, și ar trebui să bei din nou pentru a-ți potoli setea, dar Eu îți ofer o apă vie, și e sigur că Ți-aș potoli setea pentru veșnicie, căci vezi tu, cuvântul Meu, învățătura Mea, sunt ca o apă !
7. Celui care bea apa firească din acest puț, sau din oricare alt izvor,  îi va fi curând din nou sete, dar celui care bea (care păstrează cu credință în sufletul său) apa din duh a învățăturii Mele, pe care numai Eu pot să i-o dau, nu îi va mai fi nicicând sete, căci apa pe care Eu o dau fiecăruia devine un izvor din care apa curge spre viața veșnică.
8. Iată, tu mă iei drept un Iudeu mândru și pretențios, în timp ce Eu sunt un suflet cu totul blând și smerit. Apa mea cea vie este tocmai această smerenie. Cel care nu va fi smerit, așa precum sunt Eu, nu va avea parte de Împărăția Domnului, care a venit acum pe pământ.
9. Apa vie cu care ai fost îmbiată este, în același timp, singura cunoaștere adevărată a lui Dumnezeu, și a vieții veșnice prin Dumnezeu. Ea izvorăște din Dumnezeu, viața întregii vieți, și sub forma vieții veșnice, curge în om. Această viață rămâne în om, neatinsă pe veșnicie, și din om ea curge din nou în Dumnezeu, unde ea făptuiește liber, una și asemeni vieții lui Dumnezeu însuși. Iată apa pe care o dăruiesc Eu, cum poți tu să Mă înțelegi atât de greșit ?”
10. Femeia a spus: ”Atunci, dă-mi această apă, ca să nu îmi mai fie sete niciodată, și să nu mai trebuiască să fac acest drum cumplit pentru a căra apă din acest puț. Căci eu locuiesc în celălalt capăt al orașului, am deci un drum lung de făcut.”
11. Eu i-am spus:”O ! Femeie, ești într-adevăr slabă de minte, nu se poate vorbi cu tine, căci tu nu ai nici un gând despre cele ale duhului. Întoarce-te în oraș, cheamă-l pe bărbatul tău, și întoarce-te cu el. Voiesc a-i vorbi, căci el mă va înțelege, fără îndoială, mai bine decât tine; sau bărbatul tău ar voi și el, ca și tine, să aline setea firească a trupului cu apa smereniei ?”

Capitolul 27
Samariteanca Il recunoaste pe Domnul
Ioan IV, 17-24



1. Femeia a spus din nou, cu însuflețire: ”Nu am bărbat”.  La care Eu am răspuns surâzând:”Cu totul adevărat, drept grăit-ai !
2. Căci vezi, draga mea, tu ai avut cinci bărbați, și cum firea ta nu se potrivea cu a lor, ei s-au îmbolnăvit repede și au murit. Pe nici unul nu l-ai ținut mai mult de un an ! Se află un germene stricător în trupul tău; cine are de-a-face cu tine este ucis repede de germenele tău. Dar bărbatul pe care îl ai acum nu este soțul, ci iubitul tău, spre pierzarea ta și a lui ! Da, da, ceea ce ai spus este într-adevăr așa !”
3. Femeia, deși uimită. a răspuns fără nemulțumire: ”Doamne, văd că Tu ești un prooroc, și dacă Tu știi asemenea lucruri, poate știi ceva care mi-ar putea fi de folos ?
4. Știu că numai Dumnezeu mă poate ajuta în ceea ce mi-ai spus, dar unde și cum să ne rugăm ? Bătrânii noștri spun: pe muntele Garizim, unde străbunii noștri L-au chemat pe Dumnezeu. Dar voi spuneți că Ierusalim este adevărata cetate unde trebuie să Îl rugăm pe Dumnezeu ! Dar dacă Tu ești cu adevărat prooroc, așa cum îmi pare, spune-mi unde trebuie să ne rugăm lui Dumnezeu. Căci iată, sunt încă tânără, și bărbații mă găsesc la fel de frumoasă. Ar fi cumplit ca acest germene să îmi roadă carnea vie ! O ! Sunt o femeie nenorocită !”
5. Eu i-am răspuns: ”Femeie, cunosc nefericirea ta, nevoia și răul care îți roade trupul, dar îți cunosc și inima, care nu este dintre cele mai bune, dar nu este nici chiar așa de rea, de aceea Îți vorbesc. Când inima este bună în parte, este încă cu putință să fii ajutată. Dar tu te chinui și te îndoiești despre locul unde trebuie să Îl rogi cel mai bine pe Dumnezeu.
6. Îți spun ție, crede-Mă, va veni timpul, sau chiar a și venit, când nu Îl veți mai chema pe Dumnezeu nici la Ierusalim, nici pe un munte.”
7. Femeia a spus înspăimântată:”Nenorocire mie, nenorocire întregului popor, ce ni se va întâmpla ? Trebuie deci ca noi să fi păcătuit cumplit, ca și Iudeii ? Dar de ce Iahve nu ne-a trimis un prooroc pentru a ne mântui ? Tu ai venit la noi, e drept, ca un adevărat prooroc, dar la ce bun dacă Tu îmi spui că nu Îl vom mai chema pe Dumnezeu nici pe munte, nici la Ierusalim ? Asta ar însemna deci, așa cum cred a citi pe fața ta, care a devenit așa de gravă dintr-o dată, că Dumnezeu și-a părăsit poporul, pentru a-și stabili lăcașul într-un alt popor ? Spune-mi pentru ca, în adevărata pocăință, să merg să Îl rog pe Dumnezeu să mă ajute în nenorocirea mea, și să nu părăsească poporul meu.”
8. Eu i-am răspuns:”Ascultă, și înțelege bine ceea ce îți voi spune ! De ce plângi, de ce te îndoiești ? Crezi tu că Dumnezeu își ține făgăduințele la fel de rău precum oamenii între ei ?
9. Puteți foarte bine să mergeți să vă rugați pe munții voștri, dar voi nu știți la cine vă rugați, nici pentru ce ! La fel este și la Ierusalim. Ei aleargă la Templu pentru a se ruga plângând, fără să știe cui, nici pentru ce !
10. Poate că, așa cum Dumnezeu a vestit prin prooroci, Mântuirea nu va veni prin voi, ci prin Iudei; privește al doilea verset din capitolul al doilea al proorocului Isaia, și vei afla !”
11. Femeia a spus:”Știu bine că este scris că Legea vine din Sion, unde este păstrată în Chivot; dar atunci cum poți Tu să spui: nici pe munte, nici în Ierusalim ?”
12. Eu i-am spus:”Tot nu ai priceput ! Dumnezeu, Părintele veșniciei, nu locuiește nici pe un munte, nici în Templu. Iată de ce ți-am spus: va veni timpul, și chiar a și venit, sub ochii tăi, când devărații închinători (îi vezi pe toți cei care sunt așezați aici, sub copac unde se odihnesc, și pe cei pe care i-ai întâlnit în drumul tău) se închină lui Dumnezeu Tatăl în duh și în adevăr, așa după cum Dumnezeu însuși dorește să I se închine.
13. Vezi tu, Dumnezeu este duh, și cei care i se închină, trebuie să I se închine în duh și în adevăr !
14. Și nu trebuie nici un munte, nici un Templu pentru aceasta, ci numai o inimă plină de dragoste și de smerenie. Dacă inima este ceea ce trebuie să fie, înțelegând prin aceasta o cupă a Iubirii lui Dumnezeu, o cupă de blândețe și smerenie, atunci o asemenea inimă este plină de adevăr; acolo unde este adevărul, este și libertatea și lumina, căci lumina este adevărul care eliberează inima.  Dacă inima este liberă, omul este liber.
15. Cel care Îl iubește pe Dumnezeu dintr-o asemenea inimă este un adevărat închinător al lui Dumnezeu, și Dumnezeu îi va asculta rugăciunea, fără a ține seama de locul unde a fost făcută, de ar fi acela muntele Garizim, sau Ierusalim. Căci întregul pământ este la fel în ochii lui Dumnezeu. Numai inima omului are însemnătate. Cred că M-ai înțeles !”


Marea Evanghelie a lui Ioan, vol I,  Jacob Lorber

Au cum nu intelegeti ca asta e marea Nunta la care sunteti invitati si hainele sunt Duhul lui Dumnezeu cu care El va imbraca.

Cititi Marea Revelatie si va cobori asupra voastra mai multa Intelepciune adica mai mult Duh decat peste orice sfant in ultimii 2000 de ani! 

Am venit aici sa ajutam aceasta natiune si intreaga lume, sa instauram cerul si pamantul cel nou...

Cat de dulci sunt romanii din afara granitelor.

Sa ne rugam pentru o Romanie mai mare decat Dacia pe vremea lui Burebista, acum cat Iisus ne asculta si doreste sa arate lumii de ce suntem pretiosi si ne va darui din nou putere foarte mare pe acest pamant. 

Romania e mare si rotunda, dodoloata... 

Iar aici a fost un veritabil leagan al umanitatii se pare.

Vom reinstaura Marele Imperiu Spiritual si toti vor veni aici mai ceva ca la mecca, toti vor dori sa fie romani asa cum astazi doresc sa fie americani sau englezi.

Haideti, haideti, ingerii vor canta muzici nemaiauzite si sufletele noastre vor pluti in lumi celeste...

Petreceti si vestiti renasterea Marelui Imperiu Spiritual pe Pamant! 

ROMANIE, BUCURA-TE , DOMNUL ESTE CU TINE, BINECUVANTATA ESTI TU INTRE NATIUNI... 
 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu