8 decembrie 2012

Noi cu cine votam?


Dupa cum am aratat aici inca din 2009, eu recomand tuturor sa voteze la aceste alegeri ARD sau PP-DD.
Eu insumi voi vota la Cemera Deputatilor un candidat de la PNTCD care se afla in alianta ARD si la Senat votezul candidatul PP-DD din colegiul meu.
Ii cunosc pe amandoi, stiu ce votez si sunt multumit ca am posibilitatea sa aleg, sunt oameni de incredere care chiar merita votul meu.
Si ma bucur ca nu am nedreptatit nici una din miscarile politice pe care le sustin.
Nu avem motive sa ne intoarcem in trecut. 
Romania trebuie sa se schimbe, sa isi recastige incet incet independenta si puterea financiara, sa se uneasca deplin cu statele occidentale, mai ales cu Germania si Franta. 
Viitorul nostru este in cadrul aliantei.
Lupta impotriva Ocultei se duce din interior.
De altfel rusii, care se declara indepedenti de oculta, nu s-au aratat prea prietenosi cu noi si nu renunta prea usor la Moldova.
Pentru noi lupta cu oculta in Romania o duce Traian Basescu si iata Dan Diaconescu care a avut chiar inchisa televiziunea in urma conflictului cu cel mai mare reprezentant al acestei Oculte in Romania: Nastase.
Sa nu-mi spuneti ca Nastase sta 8 luni la inchisoare de ochii lumii, sa nu-mi spuneti ca nu e mason...
Sa nu-mi spuneti deasemenea ca Oreste si alti masoni spumega impotriva Germaniei, pentru ca Germania ar fi masonica...

Asta este lupta noastra, lupta adevarului impotriva minciunii, a cinstei impotriva hotiei, a diminuarii coruptiei in Romania.
Poate ca cine stie, exista si masoni buni, dar pana una alta, astia rai s-au adunat cu totii , laolalta cu cei mai mari hoti si devalizatori de tara, in USL.
Asa ca alegerea mea e deplin justificata.
PNTCD si PP-DD.
Suna chiar bine, multumesc Doamne pentru lumina, calauzire si explicatii! 

PS:Fiti atenti la sigle sau la numele candidatilor daca ii cunoasteti, sa nu votati altceva.Daca votati PP-DD spre exemplu uitati-va bine sa scrie Dan Diaconescu pe sigla pentru ca au mai facut special unii partide numite ale poporului special sa fure din voturile lui Dan Diaconescu!
Dumnezeu sa ne ajute! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu