9 decembrie 2012

Optimism violet, impresii vot


Am votat si am fost placut surprins sa gasesc in sectia de votare doi prieteni buni, aproape rude,  ca observatori.
Am luat-o ca un semn divin mai ales ca sunt observatori din partea unuia din partidele pe care le-am votat, mai exact PP-DD.
Prezenta mica la vot, totusi Teleorman e pe primul looc si detine prezenta dubla fata de medie. Acelasi Teleorman al lui Dragnea. Cand o sa scapam de acesti banditi?
Simt in aer si peste tara o energie placuta ce sugereaza un nou inceput.
As  spune chiar ca o culoare violet a coborat peste tara.
Inainte de a vota, alta cunostinta mi-a iesit in cale si m-a indemnat sa votez cu PP-DD, dupa ce am intrebat-o cu cine a votat. 
Poate avem noroc cu vremea rea si votanti cumparati de usl vor sta acasa.
Simt acest impuls spre optimism, Dumnezeu si ingerii sunt aproape si daca PP-DD ar trece de 25%, Dan Diaconescu ar putea sa fie nominalizat prim-ministru...
Am simtit mai demult ca Fecioara Maria il sustine pe Danutz. 
Este posibil sa aiba sanse sa fie presedinte.
Sper ca viitorul presedinte sa fie tot de la ARD sau PP-DD.

PS: OMG, acum imi dau seama ca fata care m-a intampinat in sectia de votare, observatorul PP-DD, poarta numele... Violeta... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu