16 martie 2013

Despre omul cel nou


Despre omul cel nou multi au vorbit, si Hitler si comunistii.
Eu sunt omul cel nou.
Cine vrea sa se salveze sa faca ce fac eu , sa fie ca mine.
Numai ca lumea nu o sa vrea sa faca ce fac eu si va fi judecata.
Eu stiu ce trebuie facut pt ca bisericile sa dainuiasca.
Numai ca bisericile nu vor sa faca asa ceva, nici prin gand nu le trece, de aceea toate au un sfarsit.
Problema nu este iertarea ci indreptarea.
Satana e asteptata nu sa fie iertata ci sa asculte de Dumnezeu. Oricine e dispus sa faca voia Lui este automat si iertat.
Asa si voi, fiecare sunteti asteptati sa incepeti odata sa ascultati de Dumnezeu si sa nu mai bateti fiecare campii in felul vostru.
Problema este ascultarea.
Problema este ca voi sa intrati in aceasta ascultare pt ca cealalta mare problema este orgoliul si neascultarea.
Sunteti aici ca sa invatati sa ascultati.
Nu sa va ascundeti sub patrafire si diferite steaguri bisericesti.
Va cruciti ca as bate eu campii si credeti ca bisercile voastre ar fi eterne.
Dar imediat ce Dumnezeu o sa termine de spus ce are de spus, va retrage sustinerea bisericilor.
Din simplu motiv ca niciuna nu va dori sa asculte de El...
Daca biserica catolica ar merge pe urmele lui Ioan Paul al II lea ar avea o sansa sa se salveze.
Dar avem intre noi catolici iluminati, dar toti sunt departe de Ioan Paul...
E u sunt mai aproape decat oricare dintre ei de ce a dorit Ioan Paul si totusi toti acesti catolici se uita la mine de sus si nu recunosc acelasi mesaj in ceea ce spun.
Pt ca ceea ce spun eu aici nu este diferit de mesajul lui Ioan Paul.
Dar faptul ca Ioan Paul a inteles ce doreste Dumnezeu de la lume si de la biserica, iata intr-adevar o mare minune.
Eu v-am mai spus si va mai spun inca o data.
Daca nu sunteti dispusi sa imbratisati pe catolicii si protestantii care se vor mantui si pe cei din celelalte religii care se vor mantui, luati-va adio de la aceasta mantuire care nu inseamna altceva decat Iubire si fuziune cu Dumnezeu.
Si nu va mirati, orice om care este umil si dispus sa asculte de Dumnezeu este foarte usor de mantuit.
Si prin mine Dumnezeu o sa mantuaisca un numar de hindusi foarte mare, mult mai mare decat numarul ortodocsilor care se vor mantui.
Cititi cu atentie ce spun pt ca nu va mai veni nimeni dupa mine pt voi ca sa spuna ceva mai bun.
Eu sunt interesat de Dumnezeu , de toate profetiile si mesajele sale.
Eu sunt acela care se asigura ca spune Cuvantul Lui.
 Eu sunt acela care a spus ca cei doi martori s-au nascut in Romania si in biserica ortodoxa.
Adevarat, dar cu ce va ajuta pe voi asta?
Voi ii veti afurisi pe aceia...
Si nu numai voi, toate bisericile si religiile vor face asta pt ca sa isi semneze judecata...
Deci cum ar putea sa vorbeasca despre omul cel nou orbii si mortii?
Cum ar puutea sa inteleaga ceva cei care nici macar nu inteleg si nu vad ca biserica catolica este sora buna a celei ortodoxe?
Ce treaba are intunericul cu lumina?
De as aduce si mortii la viata cu nimic nu va ajuta asta, pt ca voi sunteti singurii morti pe care trebuie sa ii aduc eu la viata.
Cum sa intre in voi Duhul lui Dumnezeu daca nu aveti Iubire si Umilinta?
Daca voi nu va topiti de iubire si pt ultimul crestin din ultima biserica crestina, cum sa ajungeti sa comunicati cu Dumnezeu si sa il intelegeti?
Oare va judec eu sa va judecati singuri?
Orice crestin este foarte usor de salvat pt ca are credinta in Iisus si este dispus sa il asculte.
Si totusi niciunul dinttre voi nu stie ce sa faca pt salvarea vreunui catolic sau protestant sau martor al lui Iehova.
Atunci cum ati putea sa ma judecati voi pe mine atunci cand vorbesc despre celelalte religii?
Eu sunt prietenul tuturor crestinilor dar adevarat va spun ca de mine vor asculta sfintii carora voi va inchinati pt ca voi nu va puteti ridica la aceasta intelegere.
Dar cei care am spus ca vor conduce planete, lumi si galaxii vor conduce planete, lumi si galaxii. 
Despre ce om nou, vorbiti, eu sunt omul cel nou care apartine lumii celei noi.
Eu sunt cel care are deasupra capului cerul cel nou si paseste pe Pamantul cel nou.
Nu am nevoie de voi si nu am nevoie de nimeni, deoarece in lumi nenumarate fiinte pe care nu le veti putea numara intr-o viata intreaga ma steapta sa se bucure impreuna cu mine de Dumnezeu.
Daca sunteti ortodocsi si nu puteti sa spalati cu mine acum picioarele catolicilor protestantilor si martorilor lui Iehova, este inutil sa pretindeti ca l-ati cunoaste pe Hristos.
Oricine asculta de mine intr-un an va evolua cat ceilalti in zece si in zece cat ceilalti in zece vieti.
Dar nu am venit sa ma rog de voi ci sa spun ce aud si sa ma bucur de ceea ce Dumnezeu mi-a pregatit.
Faceti ce va spun, nu exista duhovnic pe pamant si nici popa si nici calugar si nici episcop si nici macar papa care sa va sfatuiasca mai bine... 

37. Şi precum a fost în zilele lui Noe, aşa va fi venirea Fiului Omului.
38. Căci precum în zilele acelea dinainte de potop, oamenii mâncau şi beau, se însurau şi se măritau, până în ziua când a intrat Noe în corabie,
39. Şi n-au ştiut până ce a venit potopul şi i-a luat pe toţi, la fel va fi şi venirea Fiului Omului.
40. Atunci, din doi care vor fi în ţarină, unul se va lua şi altul se va lăsa.41. Din două care vor măcina la moară, una se va lua şi alta se va lăsa.
42. Privegheaţi deci, că nu ştiţi în care zi vine Domnul vostru.
43. Aceea cunoaşteţi, că de-ar şti stăpânul casei la ce strajă din noapte vine furul, ar priveghea şi n-ar lăsa să i se spargă casa.
44. De aceea şi voi fiţi gata, că în ceasul în care nu gândiţi Fiul Omului va veni.
45. Cine, oare, este sluga credincioasă şi înţeleaptă pe care a pus-o stăpânul peste slugile sale, ca să le dea hrană la timp?
46. Fericită este sluga aceea, pe care venind stăpânul său, o va afla făcând aşa.
47. Adevărat zic vouă că peste toate avuţiile sale o va pune.
Matei 24 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu