16 martie 2013

Raspuns pt Razboi intru-cuvant(continuare)


Ah, abia acum am inteles. Cei de la Razboi intru-cuvant mi-au lasat un comentariu anonim la o postare mai veche pe care le-am dedicat-o deoarece urmau sa scrie despre celelalte religii si doreau ca voi sa mergeti acolo sa fiti luminati…
Dar va rog sa mergeti si sa le fiti o judecata si un avertisment in plus acestora.
Adevarat va spun ca singurul lucru bun pe care il faceti acolo este ca vorbiti despre vietile unor sfinti.
Dar tot ce spuneti despre celelalte biserici si religii nu este de la Dumnezeu ci chiar de la Satana.
Prietenii mei sunt si ei luminati suficient de mult incat sa va fie judecata si avertisment pt elucubratiile pe care le scrieti despre celelalte religii si biserici.
Eu nu va mai citesc pentru ca sunteti mult prea saraci in Duh pt gusturile mele.
Si va spun ca sunteti o judecata pt biserica voastra si nu o binecuvantare.
Voi credeti ca sunteti o lumina dar in fapt voi scoateti la lumina boala bisericii ortodoxe si inca pe deplin.
Eu am leacul si lumina care sa raspandeasca acest intuneric.
Deci nu Dumnezeu v-a adus aici si pt ca ati venit sa ne judecati fie ca aceasta judecata sa cada asupra voastra.
Ati primit destule avertismente si alaturi de dusmanii acestei lumi schiloditi sufletele prin aceasta instigare la ura impotriva celorlalte biserici si religii.
Intunericul vostru si propria ura sa va judece, si cel care va mana.
Eu va spun ca daca voi ati fi biserica, sfarsitul acestei biserici ar trebui sa fie aproape.
Insa eu sunt cu mult, dar cu mult mai ortodox decat voi si sfarsitul inca nu a venit, desi este aproape…
Nu sunteti singurii orbi care vad profetii unde nu sunt iar acolo unde sunt nu le recunosc. 
Daca cei din biserici sunt ca voi atunci sfarsitul bisericilor este aproape.
Da imi amintesc ca am profetit sfarsitul bisericilor voastre. 
Insa fiinte cu multa iubire pt biserici m-au convins sa ma rog pt biserici in loc sa le judec.
Si au dreptate, pt ca are cine sa va judece.
Cine va conduce pe voi orbilor?
Iata ca va conduc niste nebuni care atunci cand Episcopia Moldovei a strigat ca numele lui Dumnezeu sa fie pomenit in Constitutie, acestia au raspuns repede ca asta trebuie sa hotarasca Sinodul.
Iata ca ati incaput pe mana judecatorilor vostri...
Dreapta este aceasta decizie a lui Dumnezeu, lumea este mai buna fara voi. Aici ma refer numai la blogul vostru, faceti mai mult rau decat bine acolo.
Textele voastre sunt otravite de ura si prostie. 
Aviz pt cine vrea sa ma mai provoace. Eu va spun ca pt a urca in cer trebuie sa treceti de mine...
Dar nu v-am inchis portile, pt ca deja imi treziti mila si compasiunea.
Voi va credeti fruntea dar in fapt sunteti ultimii. Si tocmai aceasta mila si compasiune va pot salva.
Dar aveti atata otrava in suflete incat meritati orice alta pedeapsa. 
Oare credeti ca sfarsitul bisericilor vine datorita icoanelor, clopotelor sau zidurilor? 
Nu, ci prostia unora ca voi face ca aceste icoane, clopote si ziduri sa se prabuseasca peste cei din interior.
Doamne iti multumesc pt aceasta Lumina, nu voi mai sustine nici o tabara ci ii voi lasa pe toti sa primeasca ceea ce merita. 
18.    Adevărat grăiesc vouă: Oricâte veţi lega pe pământ, vor fi legate şi în cer, şi oricâte veţi dezlega pe pământ, vor fi dezlegate şi în cer. 
Matei 18

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu