16 martie 2013

Fiecare clipa este o treapta; Raspuns pt Razboi intru-cuvant


Intelegem cum fiecare clipa se poate transforma intr-o treapta pe care odata ce am pasit putem fi mai aproape de Cer si Desavarsire.
Prin oferirea lui Dumnezeu a fiecarei clipe, aceasta se transforma intr-o astfel de treapta.
Intai va trebui sa demonstrati Tatalui cat de mult il iubiti prin ascultarea si umilinta de care veti da dovada si abia apoi veti fi inconjurati de Iubirea si Extazul Sau.
Sa valorificam asadar cat mai multe posibilitati daca nu chiar pe toate.
Toata lumea mananca.
Dar ce privilegiu sa oferi masa ta Divinitatii, ce priviliegiu sa o aduci ofranda!
Toata lumea face dragoste, aproape toata , cu exceptia celor sfinti care aduc Divinitatii acest sacrificiu al Abstinentei.
Ce privilegiu sa oferi Divinitatii acest act de a face dragoste!
Toata lumea moare desigur.
Foloseste-te atunci de acest privilegiu de a consacra moartea ta lui Dumnezeu, si El ii va da un sens neasteptat.
Oare este lumea divina si desavarsita?
Nu, nu este!
Ce privilegiu ca tu sa vorbesti despre Cel Desavarsit!
O, ce privilegiu pt ca te vor considera nebun…
Dumnezeu te va atinge in nenumarate feluri cu nenumarate mangaieri si binecuvantari atunci cand din prea multa iubire pt El vei cunoaste umilinte. 
Arata-I un pic de Iubire Lui Dumnezeu.
Nu transforma totul intr-un targ!
Dumnezeu este o persoana speciala, nu il umili!
Dumnezeu este un Rege, nu il lasa sa astepte pentru a intra in audienta la tine!
Iata oameni nebuni spun ca Regele, ca Viata Vietii nu are ce sa caute in Constitutie…
Ce nefericiti sunt acestia care nu inteleg ca fiecare secunda si fiecare respiratie este o gratie a acestui Rege! 
Adevarat, fiecare secunda in care noi nu glorificam pe Cel care este Viata este o secunda pierduta.
Dar ei spun ca Regele lor nu are loc in Constitutia lor.
Ei isi bat joc chiar de Cuvantul Lui…
Ei nu stiu ca Lumea aceasta este atat de libera, atat de libera incat se poate si muri…
Oricine nu se tine strans de mantia Divinitatii, oricine nu se tine strans de talpile Divinitatii, cum ar putea sa primeasca Viata?

Eu sunt calauza cea buna, fara mine si cei buni si cei rai va veti incaiera intr-un razboi care va va aduce mai degraba judecata decat mantuire. 
Satana stapaneste si in biserici intr-un anumit procent, nu numai in dusmanii bisericilor.
Cei de la Razboi intru-cuvant  m-au provocat la un mic razboi, la care nu am raspuns. 
Nu pot sa ma mai razboiesc cu oameni atat de prosti care nu stiu de existenta centrilor energetici sau de existenta vietilor anterioare. Ce spiritualitate si cunoastere aveti voi daca aceste lucruri simple nu le-ati identificat in Biblie? 
Oare nu va judecati singuri destul prin prostia voastra? 
Ce rost are sa mai scot si eu in evidenta acesta prostie?
Sunteti saraci in Duh dar bogati in orgoliu si nesabuinta.
Oriunde este Orgoliu si Intuneric acolo este si Satana prezent.
Eu va pot invatata cum sa aduceti Lumina in aceste parti intunecate ale voastre.
Eu il cunosc pe El.
Eu ii repet zilnic numele:
Doamne Iisuse miluieste! 
De ce sunteti prosti?
Putin, Merkel si Base se vor mantui inaintea voastra si vor ocupa pozitii mai inalte in cer decat voi.  
Eu fac parte din acea adevarata elita spirituala a planetei si Dumnezeu va trimite la mine tot ce are mai bun pe acest Pamant…
Veniti la mine sa va invat sa duceti lupta cea buna!
Eu va spun ca oricine se va mantui va ajunge la cuvintele mele mai devreme sau mai tarziu.
Eu sunt cel care a stat de vorba cu sfintii si sfintii m-au salutat cu respect nu ca pe un calauzit ci ca pe o Calauza...
Inclusiv pentru ei...
Dar voi nu stiti nici ce spuneti si nici ce faceti.
Oare ce puteti face voi in Arena cand nu vedeti cine este dusman si cine prieten?
Eu va spun ca voi aduceti tribut(ofranda) si lui Dumnezeu si satanei dar necunoscand Adevarul nu stiti cand faceti una si cand faceti alta.
Iata eu nu am vrut sa va raspund, dar ati primit raspuns...
Voi sunteti masura judecatii bisericilor voastre.
Oare daca Satana stapaneste pe masoni si Dumnezeu v-a dat un lider mason nu arata asta masura in care ingerul cazut stapaneste si in voi?
19. Iar aceasta este judecata, că Lumina a venit în lume şi oamenii au iubit întunericul mai mult decât Lumina. Căci faptele lor erau rele.
20. Că oricine face rele urăşte Lumina şi nu vine la Lumină, pentru ca faptele lui să nu se vădească.
21. Dar cel care lucrează adevărul vine la Lumină, ca să se arate faptele lui, că în Dumnezeu sunt săvârşite.
Ioan 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu