16 martie 2013

Lupta


Fara indoiala fiecare este dator cu o moarte. Cu exceptia lui Ilie, Enoh si a inca unor mari sfinti care au parasit acest plan prin dematerializarea corpului fizic, toti ceilalti plecam printr-o despartire mai mult sau mai putin violenta de trupul fizic. 
De aceea eu va propun ca nu numai viata voastra sa o oferti Divinului ca ofranda ci si chiar moartea voastra.
Va indem sa cereti impreuna cu mine o moarte care sa fie o ofranda in fata Celui Preainalt.
Va indemn sa cereti impreuna cu mine o asemenea mare binecuvantare.
Nimeni nu va cere viata dar eu va indemn sa o aduceti ofranda Celui Preasfant.
Nu pot eu sa fac asta in locul vostru si nici altcineva.
Numai voi singuri puteti sa faceti o astfel de ofranda intelegand ce mare privilegiu si ce mare binecuvantare este o asemenea moarte.
Daca veti face aceasta ofranda eu va voi conduce insa pe minunatul camp de lupta pe care Cel Preasfant l-a desfasurat in fata noastra…
Nu luptam pentru Victorie.
Victoria este intotdeauna a Lui.
Lupta este deja castigata.
Luptam pentru Gloria Lui!
Va spun ca lupta este deja castigata dar gloria voastra inca nu este castigata.
Mantuirea voastra inca nu este castigata!
Aratati vitejie in aceasta lupta glorioasa si cuceriti-va in acest fel, locul in Cer si in Eternitate!
Luptati aceasta lupta care va va inalta sufletul si pt care veti multumi in Eternitate!
Aruncati o privire in viitor si veti vedea ca Divinitatea si Lumina au invins.
Dar cine sunt cei care se bucura de Glorie?
Cine sunt sfintii si eroii si martirii divinitatii?
Nimeni nu ne ia Viata, nici macar Tatal, ci noi o aducem ofranda Lui!
Ce mare privilegiu!  
Tata Glorios, Erou Etern, Maestru Desavarsit, Sfant al tuturor Sfintilor, Glorie a tuturor lumilor primeste umila noastra ofranda si calauzeste-ne pe campul de lupta! 
Glorie Eterna Tie Cel atat de Sfant si de Desavarsit!
Cu ce se poate compara Atingerea Ta, cu ce se poate compara cantul Inimii tale Preasfinte?
Acum veniti sa cucerim cerurile si sa ducem lupta cea binecuvantata! 

28. Nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, iar sufletul nu pot să-l ucidă; temeţi-vă mai curând de acela care poate şi sufletul şi trupul să le piardă în gheena.
29. Au nu se vând două vrăbii pe un ban? Şi nici una din ele nu va cădea pe pământ fără ştirea Tatălui vostru.
30. La voi însă şi perii capului, toţi sunt număraţi.
31. Aşadar nu vă temeţi; voi sunteţi cu mult mai de preţ decât păsările.
32. Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.
33. Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.
34. Nu socotiţi că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie.
35. Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa.
36. Şi duşmanii omului (vor fi) casnicii lui.
37. Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.
38. Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine.
39. Cine ţine la sufletul lui îl va pierde, iar cine-şi pierde sufletul lui pentru Mine îl va găsi.
40. Cine vă primeşte pe voi pe Mine Mă primeşte, şi cine Mă primeşte pe Mine primeşte pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
41. Cine primeşte prooroc în nume de prooroc plată de prooroc va lua, şi cine primeşte pe un drept în nume de drept răsplata dreptului va lua.
42. Şi cel ce va da de băut unuia dintre aceştia mici numai un pahar cu apă rece, în nume de ucenic, adevărat grăiesc vouă: nu va pierde plata sa.
Matei 10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu