19 aprilie 2013

Natiunea romana, cea dintai dintre natiunile Pamantului


Dintre toate natiunile pamantului , daca am fi sa alegem din nou, tot romani am alege sa fim. 
Imi plac americanii dar prefer sa fiu roman.
Iubesc hindusii dar prefer sa fiu roman.
Ii iubesc pe irlandezi, pe scotieni si pe englezi dar aleg sa fiu tot roman.
Pentru ce as da natiunea mea iubita si cu ce as putea sa o inlocuiesc? 
De cate ori mai bine sa fii roman decat spaniol, italian sau francez?
Binecuvantata natiunea mea, lacrima si iubirea lui Hristos asupra ei.
Fiind roman pot sa iubesc cu intensitate toate celelalte natiuni si pot fi si indian si american, pot sa fiu frate de cruce cu Putin sau cu Merkel.
Binecuvantata natiunea mea deoarece este iubita de sfintii cei mai mari ai Cerului.
Binecuvantata natiunea mea, sfintii cei mai mari ai cerului au coborat sa se nasca aici.
Binecuvantata natiunea mea, botezata de apostolul Domnului cel rastignit.
Binecuvantata natiunea mea, nascuta din cenusa alteia la fel de mari si de iubite.
Binecuvantata natiunea mea, ce mare privilegiu sa traiesc si sa mor pentru ea!
Ce minunata este natiunea mea, ea este acasa pentru toate natiunile pamantului si pentru toate religiile lumii.
Binecuvantata natiunea mea cu genii si mari ganditori, flori divine ce stralucesc in salba Umanitatii. 
Binecuvantata natiunea mea, Domnul a ales sa isi faca salas in sufletul ei.
Binecuvantata natiunea mea, sufletul ei vibreaza neincetat de dorul lui Dumnezeu.
Binecuvantata natiunea mea, sufletul cel mai curat si mai pur al intregii planete ce s-a unit cu iubirea sfanta a Cerului.
Binecuvantata natiunea mea, ea striga Osana Celui rastignit care se intoarce in glorie!
Binecuvantata natiunea mea din a carei lacrima s-a nascut Doina!
Doamne nu ne lasa si ajuta-ne sa renastem in Iubirea ta cea sfanta!
Doamne nu ne lasa, ramai cu noi si ajuta-ne sa punem impreuna piatra de temelie a noii lumi! 
De ce este Romania noul pamant ales?
Pentru ca nici un neam de la Adam nu a plans atat de mult pe la icoane.
Atat de mult ca au inceput si icoanele sa planga…  
Acolo unde este cel mai iubit si unde este cel mai mult nevoie de El, Domnul vine. 
Si dintre toate natiunile noi il iubim cel mai mult si noi avem cel mai mult nevoie de El. 
El este Puterea noastra numai El ne tine. 
Doamne te iubim cu patima si ne iubim tara cu patima mai ales ca intelegem ca Tu esti Cel care i-a modelat si trupul si sufletul de-a lungul mileniilor. 
Cat de minunat si divin esti!
Cat de minunata si de divina mama pe care ne-ai daruit-o, Romania!
Se dedica marii Dacii, iubita cu patima de daci...  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu