5 iulie 2013

Barbaria si inconstienta oamenilor


Poate ca sunt necesare explicatii suplimentare.
In copilaria mea eram realmente terorizat in momentul cand bunicii mei taiau animalele, porci, vitei, miei sau chiar gaini sau cand castrau porcii.
Plangeam si sufeream de parca murea un om.
Incercam sa ii conving ca nu trebuie sa faca asta. 
Pentru Dumnezeu, cum sa dai cu toporul in cap unui biet vitel, cum sa ii tai beregata, cum sa tai gatul mielului sau porcului?
Plus groaza animalelor inainte de a fi omorate... 
Asemenea orori nu pot sa fie compensate de nimic si nu au nici o justificare. 
Evident ca nu aveam cu cine sa discut si trebuia sa mananc acea carne printre lacrimi... 
Ei, nu-i nimic, cand am mai crescut un pic am putut sa refuz pentru totdeauna  consumul carnii... 

Castrarea porcilor mi s–a parut si mi se pare o oroare.
Iar cand vine vorba de uciderea sau castrarea unui om, mi se pare o grozavie de neimaginat.
Pentru mine cei care propun astfel de lucruri sunt bestii si nu oameni si nici macar  animale.
Un violator este manat de instinct de o exacerbare a dorintei sexuale.
Dar un om care planifica omorarea sau castarea altui om este o bestie care merita sa ajunga in cel mai de jos infern.
Iar cei care canta in struna acestora sunt niste inconstienti.
Ori daca voi sunteti morti in interiorul vostru si nici un pic de viata nu palpaie in interiorul vostru si nici un pic de inteligenta in mintea voastra este normal ca nebuni ca Hitler Stalin sau Ceausescu sa ajunga sa conduca aceasta lume.
Iata aceasta prostie fara marigini, aceasta teroare, aceasta nebunie este chiar in interiorul oamenilor de aceea ea se regaseste si in exteriorul lor.
Nenorocirile exterioare se regasesc in interiorul oamenilor si ele iata stau sa iasa la suprafata oricand. 
De altfel tin sa precizez ca cei care nu asculta vor fi lasati pe mana ingerului cazut in masura in care merita asta.
Nu spun ca Dumnezeu nu o sa va slaveze, dar o sa va si dea lectiile necesare pentru a va trezi si pentru a plati prostia sau greselile.

Am spus inca de la inceput.
Atentie!
Prea putin timp ne desparte de orrorile care au fost Comunismul sau nazismul sau stalinismul.
Aceste nenorociri nu au parasit inca interiorul oamenilor. 

De aceea nu pot sa accept ca cei care trebuie sa fie neamul ales sa se dedea la astfel de barbarii in numele a nimic. 

Nu avetiu nicio scuza sa omorati sau mutilati nici macar animalele cu atat mai putin oamenii! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu