19 august 2013

Marelui Hristos


Cine suntem noi sa simtim atat de intens binecuvantarea lui Dumnezeu?
Ce minune sa simtim iubirea blanda dar si intensa a lui Hristos!
Am descoprit o mare comoara.
L-am descoperit pe Cel rastignit, dar in mod direct, palpabil.
Simtim in sufletul nostru mangaierea Lui.
Simtim Iubirea si bunatatea Lui.
Am descoperit aceasta melodie superba care se potriveste perfect pentru a fi dedicata lui Hristos. 
Nu este o minune sa fim mladite in vita care este legendarul Iisus Hristos? 
Cine s-ar fi gandit vreodata ca vom avea contact direct cu El? 

Datorez asta lui Dumnezeu care s-a manifestat decisiv pentru mine prin maestrul meu din viata anterioara pe care l-am intalnit miraculos si in aceasta viata chiar in adolescenta mea.
El este cel care m-a indrumat sa merg direct la Sursa si sa stau de vorba cu cei mari pentru a auzi ce spun ei despre una, despre alta... 

Da, ne tragem din mari neamuri spirituale.
Suntem frati de sange cu toti marii maestrii spirituali ai lumii contemporani.

Yogananda,Ramana Maharishii, Sri Aurobindo cu acre am stat fata in fata in viata anterioara si pe care i-am cunoscut direct. 

Avem aici cea mai pura si mai curata invatatura spirituala asa cum nimeni nu o are in nici un ashram si in nici o manastire.
Cum ar putea fi altfel cand ii avem aici pe toti cei mari?
Avem aici marile comori stralucitoare ale lumii.
Iisus Hristos, Marele Krishna, Marele Babaji...
Intruparea marelui Ramana Maharishii.
Marii ingeri, marile puteri cosmice divine.
Si desigur marele si infinitul Dumnezeu Tata.

Atata Iubire si atata Gratie! 

Spuneam cuiva ca va fi in primul rand la spectacolul apocaliptic al timpurilor din urma.
Si oricine este cu mine este cu toate aceste minuni si se afla in primul rand la acest mare spectacol divin. 

Cele doua mari traditii ale Umanitatii se impletesc asemenea ADN ului intr-o singura singura spira care da informatia creatoare ce ne leaga de Dumnezeu. 

Suntem inconjurati din toate partile de ingeri si sfinti.
Cat de bun este Dumnezeu cu noi!  

Ce minune sa poti saluta toate aceste minuni divine! 
Ce minune sa te poti inchina lor, sa le poti aduce ofrande! 

Va puteti intreba  ce este Religia?

Legatura omului cu Dumnezeu!
Care are loc prin Iubire si ofrande.
Prin sacrificii care sunt aduse la picioarele Divinitatii.

Dar ce minune sa fim inconjurati de cei mai mari maestrii pe care lumea i-a avut vreodata!
De marile intrupari divine! 
Ce mare minune este fiecare dintre ei! 
Cum stralucesz in Iubirea si Gratia lui Dumnezeu!
Cat de buni si de perfecti sunt! 

Totul este fericire fara seaman!

Oare daca ingerul cazut nu cadea am mai fi avut un Dumnezeu atat de perfect si atat de glorios aninat de o cruce pe Golgota?

Cat de desavarsit este acest Dumnezeu daca raspunde intr-un mod atat de fabulos provocarilor...

Ce fericire sa avem acces la Eternul Dumnezeu, minunea tuturor lumilor!  

Cat de divin de frumos este totul! 

11. Iar Maria stătea afară lângă mormânt plângând. Şi pe când plângea, s-a aplecat spre mormânt.
12. Şi a văzut doi îngeri în veşminte albe şezând, unul către cap şi altul către picioare, unde zăcuse trupul lui Iisus.
13. Şi aceia i-au zis: Femeie, de ce plângi? Pe cine cauţi? Ea le-a zis: Că au luat pe Domnul meu şi nu ştiu unde L-au pus.
14. Zicând acestea, ea s-a întors cu faţa şi a văzut pe Iisus stând, dar nu ştia că este Iisus.
15. Zis-a ei Iisus: Femeie, de ce plângi? Pe cine cauţi? Ea, crezând că este grădinarul, I-a zis: Doamne, dacă Tu L-ai luat, spune-mi unde L-ai pus şi eu Îl voi ridica.
16. Iisus i-a zis: Maria! Întorcându-se, aceea I-a zis evreieşte: Rabuni! (adică, Învăţătorule)
17. Iisus i-a zis: Nu te atinge de Mine, căci încă nu M-am suit la Tatăl Meu. Mergi la fraţii Mei şi le spune: Mă sui la Tatăl Meu şi Tatăl vostru şi la Dumnezeul Meu şi Dumnezeul vostru.

Ioan 20 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu