25 octombrie 2013

Domnul este cu noi!


Ceea ce am spus este adevarat. Domnul Dumnezeul Eternitatii, cel Viu, Cel Etern, Stapanul, Dumnezeu, El a vorbit prin noi atat prin Iisus Hristos cat si direct.
Adica nu exista nici un alt Dumnezeu caruia sa-I dam socoteala si catre care sa ne indreptam ci L-am gasit pe Acesta, pe Unicul si El este cu noi si ne calauzeste in iubirea Sa nesfarsita.
De aceea va spun ca nu are cine sa vina la noi si sa ne spuna Asculta ce spune Dumnezeu! deoarece acest Unic Dumnezeu este deja cu noi si El ne poarta spre ceilalti spre a se revela si lor…
De aceea va spun voua tuturor ca ati ajuns Acasa.
Ati ajuns in centru.
Ati ajuns acolo unde trebuia sa ajungeti. 
Nu exista nimeni care sa ne deschida Biblia si sa ne spuna, Hai sa auzi Cuvantul lui Dumnezeu, deoarece Ccuvantul lui Dumnezeu Cel viu este deja in noi si cel care ar vrea sa deschida Biblia mai bine ar fi sa asculte ce are Cel Viu sa ii spuna. 
Si v-am spus inca de la inceput ca oricine va asculta se va trezi fata in fata cu Dumnezeu. 
Nu va fi niciunul dar niciunul dintre voi care sa spuna Iata ascult de tine de atatia ani si nu am simtit pe Dumnezeu si Dumnezeu nu mi-a facut nici un semn… 
Si El cel Viu nu a  venit la noi ca sa taca si ca sa ne ascunda, dimpotriva a venit sa ne aminteasca de noi insine si de El Insusi.
Iar oricine intelege si face ceea ce Dumnezeu ne arata nu este un oarecare ci este o mare lumina pentru aceasta lume deoarece aceasta invatatura este intr-adevar suprema sinteza spirituala a spiritualitatii de pe Pamant. 
De aceea trebuie sa ii multumim Unicului Dumnezeu ca a coborat pana la noi si ne-a ridicat in bratele Sale Sfinte.
Binecuvantat momentul in care cineva se hotaraste sa asculte de Cel Etern. 
Sa nu zica deci nimeni niciodata, Doamne de ce nu ne-ai iesit in cale, Doamne de ce nu ne-ai aratat.
Iata eu am strigat la voi si la intreaga lume.
Imi pare rau daca nu vedeti si nu auziti.
Imi pare sincer rau ca treceti pe langa o comoara... 
Pe langa acea comoara pentru acre ar fi trebuit sa vindeti tot pentru a putea cumpara bucata de pamant care o ascunde.
Nu mai o secunda ganditi si intelegeti ca NU VETI IESI SINGURI DIN LABIRINTUL IN CARE VA AFLATI.
Prindeti mana care vi se ofera si folositi-va de ea.
Nimic nu este intamplator, Dumnezeu intotdeauna vine la ai lui in primul rand. Daca acestia nu il primesc abia apoi merge la altii...
Nu sunt un oarecare, sunt chiar de neinlocuit, ramaneti cu mine si faceti ce va spun. 
Iubirea care o simtiti pt mine este cea mai mare certitudine a propriei voastre mantuiri.
Multi zic , noi iubim pe Dumnezeu si totusi nu este sigur ca se vor mantui, dar oricine simte ca ma iubeste este deja mantuit pentru ca aceasta iubire ii este trezita de insusi Dumnezeu... 
Nu uitati ca fiecare are deplina libertate asa ca mergand pe unde vreti voi nu pretindeti ca faceti voia lui Dumnezeu. 
Nu conteaza ce faceti in rest atata vreme cat asculttati si nu va indepartati de cine va spun sa nu va indepartati. 
V-am spus mura in gura pentru ca unii sunt copii mici.
Si totusi oricat de mici ar fi sunt deplin liberi.
Asa ca nu-mi ramane decat sa ii sfatuiesc... 


Oricine asculta de mine lucreaza deja pt Dumnezeu si pt Imparatia Lui. Si numai cine lucreaza pentru Imparatie se va mantui. 


47. Oricine vine la Mine şi aude cuvintele Mele şi le face, vă voi arăta cu cine se aseamănă:
48. Asemenea este unui om care, zidindu-şi casă, a săpat, a adâncit şi i-a pus temelia pe piatră, şi venind apele mari şi puhoiul izbind în casa aceea, n-a putut s-o clintească, fiindcă era bine clădită pe piatră.
49. Iar cel ce aude, dar nu face, este asemenea omului care şi-a zidit casa pe pământ fără temelie, şi izbind în ea puhoiul de ape, îndată a căzut şi prăbuşirea acelei case a fost mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu