17 noiembrie 2013

Aplauze pentru Basescu si Berlusconi


Eu va intreb, ce fel de societate intreaga la cap acuza un barbat ca a facut dragoste cu o fata de 17 ani?
Mai ales cand fata il lauda si iubeste si ii multumeste lui Dumnezeu ca i-a scos in cale un asemenea barbat? 
Daca Berlusconi era homosexual ar fi fost laudat si promovat in schimb petru ca face dragoste cu fete tinere este haituit si alergat de Justitie.
Eu acum va intreb, cei care il alerga pe Berlusconi nu cumva sunt aceiasi care il alearga si pe Basescu?
Nu cumva ei sunt cei care promoveaza homosexualitatea si nu suporta ca un lider de tara sa dea poporului o lectie atat de frumoasa cum este aceasta de a face dragoste cu fete tinere si frumoase? 
Aplauze pentru Berlusconi, atat de mult imi place incat s-ar putea sa intervin la Domnul sa-l mantuiasca… 
Si vorbim de o tara europeana de frunte.
Italienii inca sunt mai sanatosi la cap si nu permit, din cate stiu, casatoriile intre persoane de acelasi sex.
Poate si faptul ca Vaticanul e acolo.
De aceea va spun tuturor…
Cand vezi ca lui Basescu i se ia pana si partidul, intr-un mod atat de penibil, sa-l vezi pe Blaga ca fuge cu sacii cu voturi de Udrea, cand vedem cu totii cum au sarit acesti smintiti sa-l suspende si cum voiau sa schimbe si numarul popualtiei, numai sa-l dea jos….
Cand vezi toate aceste lucruri, cata minte iti trebuie ca sa intelegi ca trebuie sustinut, mai ales in aceste conditii? 
Trebuie sustinuta in general opozitia, dar cand vezi ca oameni ca berlusconi sau basescu sunt haituiti, trebuie sa iti spui niste semne de intrebare…
Cine face asta?
Pai daca o fac persoane gen nastase inseamna ca Berlusconi si Basescu trebuie sa beneficieze de simaptia si sustinerea noastra. 
Nu mor caii cand vor cainii iar intunericul nu este decat absenta luminii.
Iar cine prefera intunericul in prezenta luminii atunci isi merita soarta…
Soarta care nu este formata decat din propriile actiuni.
Fiecare sa isi aminteasca ce a facut ca sa stie cum va fi judecat. Judecata nu este altceva decat intoarcerea propriilor actiuni la fiecare. 
Basescu este un erou in viata!
Si asta putem vedea si numai dupa grimasele dusmanilor sai cand vine vorba de el.
Adevarat, tot pe el l-am vota in locul lui Nastase si in locul lui Geaoana!
Presedintele pe care tara l-a votat de 4 ori.
O sa ramana in istorie, mai ales daca vine regele si nu vor mai fi presedinti.

19 comentarii:

  1. "...atat de mult imi place incat s-ar putea sa intervin la Domnul sa-l mantuiasca…"
    Asta ma lasa fara replica!

    Atat de mult imi plac unele postari ale tale..dar atat de rau mi se intuneca privirea cand vad astfel de inganfari venite de la tine... :( Poate am si eu nevoie de "interventiile" tale..de parca venim cu plocon si "cunostinte pana si la Dumnezeu.

    Doamne, iarta-ma zic! Si da intelepciune la cei ai Tai. Sa nu se mandreasca si sa cada de acolo de unde i-ai susit Tu! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa si este. Arsenie Boca spunea si el ca are ceva de spus la mantuirea celor din fata lui.
    La Dumnezeu orice este cu putinta si aceia care il cunosc si au trecere la El pot sa ii ceara absolut tot ce simt in inima lor.
    Mai bine te-ai ingriji de tine pt ca tu in fapt este aceea ingamfata si acest orgoliul este opus mantuirii.
    De altfel gandurile cu care ai venit aici nu au fost bune de la inceput.
    De interventiile mele ai nevoie dar eu cred ca deja ti-ai pierdut locul si pozitia pe langa mine care sa faca posibile acele interventii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta o insemna ca si tu ai nevoie de interventiile mele?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu s-a folosit de tine asa cum se foloseste de tot ceea ce exista in Creatie, bun sau rau.
    Dar cand vine vorba de mantuire, aceasta nu este posibila fara iubire intensa, ascultare, abandon la picioarele lui Dumnezeu.
    Poate ca Dumnezeu are ceva sa iti comunice, mai ales prin mine.
    Ai venit sa ma judeci? Sa ma inveti? Sa ma prinzi cu ceva? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce crezi ca nu te iubesc si ca nu ma abandonez in iubire la picioarele Domnului meu? Poate ca Dumnezeu are ceva sa iti comunice si tie...sau crezi ca esti desavarsit in comparatie cu fratii tai?
    Nu te judec..doar atrag niste semnale...undeva "iubirea" de care vorbesti ca o ai nu se prinde...ce are aface lumina cu intunericul? sau mandria cu dragostea?
    Nu vreau sa te prind cu nimic...dar atunci cand simt ca ceva nu e bun, din dragoste oare nu trebuie sa cer explicatii? Pt binele meu..pt a intelege unde gresesc eu..si/sau poate pt al tau.
    Sa ne cercetam in Lumina Domnului si sa nu ne vedem mai mari decat suntem! Nui am pretentia ca pot pune o vorba buna pt tine sa capeti mantuirea...dar ma pot ruga si in functie de inima ta o vei primi!

    Multa Dragoste si Intelepciune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnul tau te-a adus la mine deoarece pt ca omul sa se nasca din nou Dumnezeu trebuie sa il locuiasca iar ca Dumnezeu sa poata sa locuiasca trebuie ca tot ce exista in interiorul omului sa fie curatat, altfel spus omul vechi sa moara. Omul isi construieste un edificiu din prejudecati si ce isi imagineaza el despre realitate.
    Mediteaza indelung si hotaraste-te daca poti sa te abandonezi si la picioarele mele, daca nu intoarce-te de unde ai venit deoarece nu pot sa te ajut...
    Nu esti egala cu mine si ar trebui sa mint daca as spune asta.
    pana o sa fii egala cu mine trebuie sa asculti de mine.
    daca asta nu iti convine du-te de unde ai venit.
    Deasemenea Dumnezeu nu accepta minciuna si alte intentii decat cele mai curate in relatiile dintre oameni alesi de El.
    Iubirea se prinde in pamantul bun, nu in cel rau...
    Din moment ce tu ai venit aici cu alte intentii decat a cere explicatii, ce rost are sa ne mai invartim in aceasta minciuna si ipocrizie.
    Eu nu sunt decat un instrument nevrednic.
    Vorbeste cu Domnul tau si convinge-L si El se poate folosi de mine ca de o manusa dupa cum doreste si poate, de ce nu, dupa cum doresti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnul meu m-a adus pe mai multe bloguri in acelasi timp..sa nu crezi ca esti singurul pe care il fregventez virtual. :)
    Am venit aici cu intentia de a cerceta! Si de ce consideri ipocrizie si minciuna faptul ca nu pot accepta ideea ta de autosuperioritate pe care ti-o atribui. Ca tine mai sunt atatia care spun ca sunt chiar Isus incarnat din nou si ca fara ei nu exista mantuire. Cum pot sa mint ca sunt de acord cu tine si ca inteleg ce spui cand nu e asa? Sau asta e modul "intelept" prin care lucrezi. <>

    Unde este oare ipocrizia si minciuna? In faptul ca nu accepti adevarul pe care eu ti-l spun despre ceea ce cred? Sincera am fost cu tine mereu...imi plac multe din ideile tale caci le simt in interiorul meu..dar unele sunt de neinghitit. Oare poate ca e o amestecatura..asa?

    RăspundețiȘtergere
  8. Care crezi ca ar fi "intentia mea ascunsa"?

    RăspundețiȘtergere
  9. Te-am lasat suficient sa iti spui punctul de vedere. Eu nu am nevoie de tine, si daca nici tu de mine, atunci e normal sa ne vedem fiecare de drum.
    Sper ca ai cercetat destul locul si ca ai stat destul de vorba cu mine.
    Te rog sa nu-mi mai lasi astfel de comentarii, mergi si cerceteaza altele locuri mai comestibile pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vezi ca daca nu e iubire...nici mantuire nu e! Eu te iert! ♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Bravo, o replica inspirata. Nimeni nu duce lipsa de iubire aici ci mai degraba de ascultare si sinceritate :) }{

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar nu ai de ce sa ma ierti deoarece nu ti-am gresit cu nimic. De la mine pleaca inspre ceilalti mereu lucruri bune: iubire, ajutor, indeplinirea dorintelor…
    Tu te confrunti cu popriile tale actiuni.
    In fapt asta inseamna sa fii judecat, sa ai parte de propriile tale actiuni, ganduri si sentimente.
    Iar Dumnezeu nu iarta decat pe aceia care se pocaiesc, adica devin umili si plini de iubire pt aproape si Dumnezeu.
    Decat sa ma ataci si sa ma tot critici pretinzand ca ma iubesti e mai bine sa te retragi…
    In fine fa ce simti dar nu uita ca exact la fel vei pati si tu.
    Nimeni din exterior nu este vinovat pt ce ni se intampla.
    Tot ceea ce traim si experimentam este exclusiv creatia noastra...

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci, cu alte cuvinte, mai bine tac decat sa iti spun drept ce cred despre anumite puncte ce tu le atingi! Pai intreb...daca tac, cum ma mai ajuti? Cum mai afli ca am nevoie de ajutor si cum imi mai dai sansa sa cresc? nu poti sa ceri ascultare fara sa oferi iubire, si iubirea nu o oferi doar prin spunand chestii pe care altii sa le accepte imediat cu fericire, fara comentarii! De multe ori e nevoie rabdare...indelunga rabdare sa poti ajuta. Dragostea asta face..se lasa pe ea, nu tine seama ca e vazuta mica, neimportanta, gresita..dar da tot, suporta tot si RIDICA, Salveaza! Eu admit ca pot fi pe un teritoriu gresit, poate judec fara rost, poate nu sunt sincera cum tu spui...dar daca aici e dragoste ma voi "inmuia" si eu. Dar...sa necercetam pocainta fiecare zic!

    RăspundețiȘtergere
  14. A..si sa nu uit! Am spus ca te iert pt ca m-ai invitat sa parasesc blogul, spunand ca nu ai nevoie de mine..vorbind de iubire! Oare chiar nu avem nevoie unii de altii? Nu asi vrea sa-mi petrec vesnicia fara voi :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ei, ce sa faci? Fiecare trebuie sa primeasca inapoi ceea ce semanat… :)
    Inainte de a te apropia de Dumnezeu trebuie sa scapi de karma intr-un fel sau altul. Chiar si Pamantul trebuie judecat inainte de a pasi sub cerul cel nou…
    Cine a spus ca este usor pe calea spirituala? Poate ca e cel mai greu deoarece a fi pe calea spirituala este similar cu a alerga la un campionat mondial… Numai cei mai buni dintre cei buni se intrec…
    Dar intr-adevar ai sansa sa pui seminte mai bune pt viitor…
    Cine stie, poate maine vei culege ceea ce iti doresti…
    Fa intotdeauna ce simti dar tine mereu seama ca Universul iti va raspunde la fel mai devreme sau mai tarziu.
    Eu nu pot fi ceva si nu pot face ceva decat in masura in care Dumnezeu se manifesta si actioneaza prin mine.
    Eu trebuie sa fiu nimic sau sa nu mai fiu tocmai pt ca Dumnezeu sa se manifeste deplin prin mine.
    Totul este intre tine si Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  16. Trebuie sa-mi castigi respectul si increderea intai...
    Dar din moment ce nu ai venit aici cu ganduri bune, nu vad cum am putea continua aceasta mascarada.
    Am intotdeauna dreptate si daca Dumnezeu te inspira ai putea sa ai si tu. Daca ai arata respect pt mine as putea sa iti explic tot ce nu intelegi. Dar nu are rost sa ma obosesc tocmai pt ca nu ai venit cu ganduri bune.
    Cum poti sa mergi la cineva cu ganduri ascunse? Cum poti sa minti?
    Unde este Dumnezeu in toate acestea? ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum sa arat ceva ce nu ai castigat? Trebuie sa-mi castigi respectul intai... Nu am ganduri ascunse! De la inceput ti-am spus ce gandesc despre tine si despre felul in care TE vezi pe tine insuti. Gandurile cu care am venit aici au fost sa cercetez si sa iau ce este bun. NU MINT... Dar daca tu vezi si simti asta, poate ca primesti ce ai semanat! Nimic nu e intamplator!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi intorci cuvintele? Dincolo de cercetare ai un scop precis aici. Eu ma vad pe mine asa cum doreste Dumnezeu. Pot fi si fir de praf dar si El Insusi…
    Acum poti sa intelegi ca nu am nevoie de venerare dar ca nu poti ramane langa cineva daca nu il respecti, iubesti si nu ii inspiri incredere.
    Domnul din mine poate fi mult mai eficient decat cel la care te raportezi tu si mai ales prin mine te poate invata o mie de lucruri de care ai nevoie pt viata vesnica.
    Eu nu primesc langa mine persoane superficiale, egoiste, ce au ganduri si scopuri ascunse.
    Pana vei gasi o metoda mai potrivita sa ma abordezi te rog sa ma lasi in pace.

    RăspundețiȘtergere
  19. Se pare ca tie nu iti place sa primesti ceea ce oferi! Culegi ce ai semanat..sau crezi ca legile drepte ale Lui Dumnezeu nu sunt valabile si pentru tine?
    Prin toata discutia asta am vrut sa iti arat ca ai o buna viziune dar din pacate nu o aplici si pt tine. Tot ce mi-ai spus mie este valabil si pentru tine! Inclusiv faptul ca pt a deveni un adevarat initiator, invatator pt altii...trebuie mai intai sa castigi increderea si sa nu mai fi atat de banuitor.
    Nimeni nu are nimic cu tine...singurul care este contra ta se aflta inca in interiorul tau. Cauta sa intelegi ce iti spun si sa tecercetezi in Lumina Lui.

    RăspundețiȘtergere