17 noiembrie 2013

Darwin si falsa lui teorie


Astazi mi-am aruncat ochii pe Razboi intru cuvant dupa o pauza mai lunga de mai bine de o luna.
Ce am vazut mi-a placut deoarece de la ultimele mele mustrari se simte o transformare ceea ce arata ca pana la sfarsitul vietii au timp sa se lumineze si sa se mantuiasca. 
Acest articol vorbeste despre Darwin si teoria lui.
Am sa explic pt ca toata lumea sa inteleaga.
Darwin vede numai consecinta nu si cauza.
Cauza este Dumnezeu.
Dumnezeu a creat toate aceste regnuri si sisteme prin care sufletul sa treaca in mod progresiv pt a ajunge la desavarsire. 
Asadar teoria lui Darwin nu este decat o iluzie deoarece el nu vede Adevarul.
Iar adevarul este ca evolutia este de alta natura, spirituala si nu exterioara si materiala.
Adica speciile nu se nasc unele din altele ci Dumnezeu le ingaduie sa apara la momentul potrivit pe o planeta sau alta.
Adam nu a aparut din omul primitiv dar Dumnezeu a ingaduit sa existe omul primitiv inainte de Adam.
Omul primitiv nu se trage din maimuta dar inainte ca Dumnezeu sa lase omul primitiv sa locuaisca pe diferite planete, maimutele locuiesc acolo.
Oamenii sunt extrem de lipsiti de lumina, prosti de-a dreptul de aceea nici unul dintre ei nu poate de unul singur sa inteleaga Adevarul cu atat mai mult cei atei sau cei anti-christi.
Cum ar fi putut Darwin sa inteleaga? 
Totul are loc prin puterea lui Dumnezeu dupa cum El a randuit.
Teoria evolutionista  este falsa.
Dar pana cand ortodocsii nostri vor ajunge sa inteleaga reincarnarea sau adevartul sens al trinitatii va trebui sa vina sfarsitul lumii de o mie de ori.
Nu vor intelege niciodata iar biserica va fi inghitita de timp asa neluminata, ea servind lui Dumnezeu in aceste milenii ale intunericul dar fiind complet nefolositoare in mileniile Luminii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu