12 noiembrie 2013

Avertisment pt cei care au puterea


Timpul este scurt. Iisus a spus foarte limpede ca nu vor trece 2000 de ani pana la a doua Lui venire.
Si ne apropiem de anul cand se implinesc cei 2000 de ani.
Este foarte posibil ca cei doi martori sa fie printe noi si noi insine sa fim acei martori.
Acesta este un avertisment pt cei care au puterea deoarece acestia probabil vor incerca sa nu se faca auzit mesajul celor doi.
Iata Scriptura ii avertizeaza pe acestia cu moartea.
Ba inca am vazut ca cei care ar putea sa se opuna au primit deja niste avertismente in acest sens.
E treaba voastra ce faceti, eu mi-am facut datoria si v-am avetirzat.
Nu va puneti cu Dumnezeu pt ca o veti pati f rau si voi si ai vostri.
Luati aminte la Anania si Safira.
In afara de Domnul, Cerul are multe alte puteri dintre care unele de-a dreptul teribile pt cei care sunt orbi, rai si prosti.
Eu va spun ca ati fost deja avertizati…
Si direct si acum prin mine care va atrag atentia.
Mare atentie, a fost un avertisment real si nu o coincidenta acele lucruri... 
Stiu ca cititi acestea, v-am spus ca von ajunge in cer asemenea apostolilor si v-am spus ca am pe Pamant statutul unui sfant chiar daca nu am comun cu sfintii decat iubirea intensa pt Dumnzeu si pt locuitorii cerului si aceeasi daruire. Asta nu inseamna ca celelalte caracteristici sunt diminuate. In Cunoastere sunt chiar mai sus decat orice sfant, prin gratia lui Dumnezeu, altfel sunt un nimeni si nimic.
Sunteti liberi sa faceti ce vreti dar Cerul se va tine de cuvant mai ales ca acest lucru este scris in Scriptura.
Sper ca nu sunteti voia ceia care vreti sa testati taria Cuvantului lui Dumnezeu.
Mama Columbencei a murit pt incalcarea unui blestem de la o manastire.
Dar eu va spun ca ce scrie in Biblie este mai puternic decat blestemul de la Frasinei.
Hai nu vreti sa incercati si voi taria lui Dumnezeu? 
Mama Columbencei a primit un bolovan in cap dupa ce a intrat deghizata la Frasinei…
La Frasinei femeile nu au voie, un blestem este lasat pt incalcarea acestei porunci. 
Vad ca si voi va jucati cu focul.
V-am spus acestea pt ca sa vedeti ca sunt bun si nu vreau sa vad cum aduceti blestemul lui Dumnezeu peste voi. 
Mare grija deoarece deja ati fost avertizati in acest sens. Ceea ce fac eu aici este o avertizare in plus.
Ati fost deja avertizati de Dumnezeu si de puternicii sai slujitori din ceruri in legatura cu acest verset.
Mi-am facut datoria si nu raspund de neghiobia voastra.
Iar gura mea nu se va inchide decat la sfarsit cand Domnul a decis din eternitate. 

PS: Acest avertisment este pt toti aceia care se invart in jurul meu cu alte ganduri decat acelea de a-l cunoaste pe Dumnezeu si invatatura Lui.
Cat despre Romania, hotiile si boala comisioanelor vor inceta. Aceasta este vointa lui Dumnezeu. 

Fiti prieteni cu mine, eu sunt bun cu toata lumea, iata chiar si cu cei pe care i-am certat.
Iata il laud pe Crinutu care doreste sa ajunga Presedinte si apoi sa desfiinteze aceasta functie pt a reinstaura Monarhia. 
Bravo Crinutu, nu te credeam in stare de lucruri atat de mari. 
Monarhia ar putea fi o garantie in plus la pastrarea integritatii teritoriale si la dobandirea teritoriilor pierdute. 

5.    Şi dacă voieşte cineva să-i vatăme, foc iese din gura lor şi mistuieşte pe vrăjmaşii lor; şi dacă ar voi cineva să-i vatăme, acela trebuie ucis.

Ap 11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu