13 noiembrie 2013

Eli, Eli...

Intelegeti? Nu exista decat un singur Dumnezeu care transmite vibratia vietii intregii Creatii. 
Totul este sa devii constient ca acest unic Dumnezeu te poate locui sau nu…
Asta inseamna sa-I fii martor lui Dumnezeu…
Sa devii constient ca acest unic Dumnezeu se manifesta prin tine si prin tot.
Sa-I fii martor inseamna sa intelegi ca tu nu esti ci numai El este…
Iar El, in gratia Lui iti va arata ca tu defapt esti… El.  
Toti oamenii trebuie sa ajunga la aceasta stare de martori ai Lui.
Acesta este suprema realizare.
Sa-l vezi pe El manifestandu-se prin tine…
Sa facem din marele Om reflexia perfecta a Lui…
Sa facem din micul om care suntem un sistem perfect de oglnzi care sa il reflecte.
Sa simtim cum El este mecanismul care pune in miscare ceea ce suntem.
Ceea ce credem si numim noi eu nu este decat un fel de holograma ce se manifesta la nivelul celui de-al doilea centru de forta, Swadishthana chakra.
Ahamkara se cheama aceasta iluzie, falsul eu.
Adevaratul nostru eu este Sinele nostru care este una cu Dumnezeu si parte din El… 
Dar cand Domnul vorbeste pentru oameni este un cosmar in loc sa fie suprema bucurie...
Cand Domnul vorbeste cad religii, se destrama tari, natiuni si familii pe acest Pamant...
In loc sa fie suprema fericire si supremul extaz Dumnezeu a devenit o judecata pentru oameni.  
Cand vor intelege oamenii ca Universul nu este decat o oglinda ce ii imita?
Daca omul se stramba la univers imediat Universul ii reflecta imaginea...
Si tot ce vor face se va intoarce la ei pana vor invata ce sa faca... 
O minunata scoala este acest Univers... 





2 comentarii:

  1. www.avertisment.ucoz.com :

    Biserica Mea a fost clădită pe fundamentul Adevărului şi nimic altceva decât Adevărul nu trebuie să iasă din gura ei

    Duminică, 27 octombrie 2013, 23:30

    Mult iubita Mea fiică, când Biserica Mea este aplaudată în mod deschis de o lume laică plină de mândrie, să ştii atunci că aceste două entităţi separate sunt pe cale să se unească în una singură. Când Biserica Mea cuprinde lumea laică, când devine motivată politic de aceasta și când caută recunoaştere în lumea politicii şi a afacerilor, să știi că Eu nu voi aproba niciodată această acţiune.

    Biserica Mea a fost clădită pe baza Cuvântului Meu. Biserica Mea a fost clădită pe fundamentul Adevărului şi nimic altceva decât Adevărul nu trebuie sa iasă din gura ei. Când Biserica Mea vorbeşte, cu Autoritatea dată de Mine, împotriva păcatului, întotdeauna va fi criticată deoarece omul va apăra întotdeauna păcatul. Păcatul face viaţa mult mai ușor de acceptat pentru omul însuşi şi pentru ceilalţi, şi omul va face tot ce îi stă în putinţă ca să declare Iadul ca fiind un nonsens. Când Biserica Mea vorbeşte doar despre lumea aceasta, despre durerile şi suferinţele omului, şi nu propovăduieşte Cuvântul lui Dumnezeu, atunci ea se separă pe sine de Mine. Numai aceia din Biserica Mea care rămân loiali celor spuse de Mine pot cu adevărat să afirme că ei aparţin Bisericii Mele. Biserica Mea e formată doar din cei care spun Adevărul.

    Când cei din Biserica Mea Mă resping pe Mine, Isus Cristos, atunci înseamnă că spiritul răului a intrat pe teritoriul ei. Eu încep să fiu eliminat din Biserica mea. Eu nu mai sunt venerat aşa cum am fost odată. Cuvintele Mele nu mai sunt folosite pentru a proclama Adevărul. Ele sunt răstălmăcite pentru a tolera cuvinte, fapte şi acţiuni care nu provin de la Mine. Şi nici nu vor proveni vreodată de la Mine. Cuvântul Meu nu poate fi schimbat niciodată, şi orice om care ia Cuvântul Meu şi-l pângăreşte va suferi pedeapsa veşnică.

    Al vostru Isus

    "Dar cand Domnul vorbeste pentru oameni este un cosmar in loc sa fie suprema bucurie... " ..... pentru unii oameni, cei care nu-l au pe Duhul Sfant ..... ceilalti, care-l au, cand Domnul le vorbeste, sunt plini de bucurie, o bucurie profunda, calma, dar inaltatoare ... nu ca la un meci de fotbal cand se da un gol si tipa toti, dandu-si frustrarile, supararile de acasa sau de la servici :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, vad ca esti de acord cu mine... In rest biserica catolica are mainile manjite de sange pana in prezent. Stiai ca Ratzinger cand era cardinal a fost implicat in omorarea lui Osho? Deci cum ar putea un criminal sa fie "Iubitul Vicar"? Asa ca profeta ta bate campii...
    Sfarsitul Romei si al prostituatei ce se afla inconjurata de cele sapte coline este profetit si de Malachia si de Apocalipsa si de altii...
    Tu si profeta de la ucoz ar trebui sa ascultati de mine si v-ati lumina pe deplin.
    Citeste Jacob Lorber si vei vedea diferenta enorma dintre un profet adevarat si unul inchipuit.

    RăspundețiȘtergere