8 noiembrie 2013

Depasirea sexualitatii


Iata odata ce am explorat deplin, inteles si integrat in Dumnezeu sexualitatea, care in fapt nu este altceva decat o forma a uniunii si jocului dintre feminin si masculin, putem merge mai departe sa studiem centrul urmator de forta, etajul urmator al fiintei umane, care este centrul vointei si al puterii. 
Ce am inteles studiind al doilea centru de forta, mai exact studiind sexualitatea? 
Am inteles ca si sexualitatea poate deveni vehicul al energiei sfinte sau al duhului sfant.
Deoarece la Dumnezeu orice este posibil, insotit de El, omul poate experimenta orice forma a sexualitatii.
Chiar si incestul spre exemplu. Evident primii copii ai lui Adam erau frati si surori dar au trebuit sa fie impreuna pentru a procrea dar uniunea lor a venit evident in urma iubirii pe care Dumnezeu a pus-o in inimile lor.
Am facut o analiza detaliata consider a formelor sexualitatii.
Foarte multe forme ale sexualitatii au fost si sunt inca interzise si pedepsite chiar cu moartea.
Noi insine am lasat in continuare interzisa o anumita forma a sexualitatii si anume, aceea intre barbati. 
Este bine sa stiti aceste lucruri deoarece in lumea de dincolo veti vedea ca oamenii au facut aici pe Pamant aproape orice puteau sa faca.
Si daca in interiorul vostru ii judecati ei vor fi deja judecati.
Dar inca nu puteti mantui decat pe acei oameni pe care ii iubiti. 
Si nu aveti cum sa ii iubiti si automat nici cum sa ii salvati cand veti descoperi in interiorul lor, adica in trecutul lor, tot felul de nazbatii…
Evident ca omul nu are voie sa faca tot ce ii trece prin cap.
Eu insa am spus ca o fiinta divina, in Dumnezeu, poate sa faca orice.
Dar am dat detalii in ceea ce priveste sexualitatea si am aratat ca Dumnezeu Insusi ne-a initiat prin cei mai sfinti dintre sfinti, cand este bine pt om sa isi inceapa experientele erotice si sa se casatoreasca. Am vazut ca astazi oamenii nu se mai casatoresc la aceasta varsta dar tot cam atunci incep sa faca dragoste.
Pe urmatorul nivel care tine de putere vom putea intelege ca putem face absolut tot ce vrem in orice lume.
Si dupa ce vom intelege asta va trebui apoi sa nu facem orice vrem ci sa il lasam pe Dumnezeu sa faca ceea ce doreste.
Dar este bine de stiut ca Dumnezeu ii poate indeplini omului orice dorinta daca acesta insista…
Dar omul are mai mult de castigat daca se lasa in voia lui Dumnezeu si daca face numai voia Lui.
Evident vointa lui Dumnezeu este unica , superioara, perfecta, nu se poate compara cu vointa noastra.
Iata eu insumi nu lucrez si nu caut sa-mi indeplinesc dorintele ci ma las in voia lui Dumnezeu.
In concluzie in lumea noastra nu este judecat nimeni pentru experientele sexuale si oricine este admis cu acea singura exceptie de mai sus. 
Desigur orice experienta erotica trebuie sa vina exclusiv in urma unei iubiri si dorinte intense si reciproce.
Am incheiat acest capitol. Daca cineva mai are intrebari si nelamuriri sa le puna si sa facem deplin lumina.
Sub anonimat puteti pune orice intrebare, absolut oricare. 

PS: La fiecare nivel exista forme ale lui Dumnezeu, puteri sau ingeri, care sustin respectivele energii si noi experimentam aceste energii prin raportare directa la Dumnezeu si la aceste izvoare ale Sale.
Care, coincidenta, astazi sunt sarbatorite.
Astazi este ziua cand Crestinismul sarbatoreste puterile ceresti fara de trup... 
Glorie lui Dumnezeu si Creatiei Sale care este Omul! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu