9 noiembrie 2013

Unde este mintea oamenilor?


Trei lucruri sunt foarte pretioase in fata lui Dumnezeu si in fata celor care vad.
Iubirea, umilinta si ascultarea. Acestea trei suplinesc lipsa de minte a oamenilor.
De ce nu au oamenii minte?
Pentru ca Mintea este un univers, un plan, la care omul nu poate ajunge fara ajutorul lui Dumnezeu.
Putem spune ca oamenii sunt prosti sau cretini dar in realitate ei nu au minte pt ca pur si simplu nu ajung la ea. 
Singurii oameni care au minte sunt cei inspirati de Dumnezeu.
Aici este marea lupta.
In ultima vreme ma crucesc si ma mir de doua lucruri.
In primul rand sunt unii care vor sa ajunga la mine fara a avea iubire, umilinta si ascultare. 
Asta imi aminteste de Iuda.
Iuda este o mare lectie…
Domnul tuturor domnilor, Marele Dumnezeu era cu el si in apropierea lui.
La mari minuni a asistat Iuda si el insusi a facut minuni prin puterea pe care Iisus i-o daruiese.
Si totusi Duhul lui Dumnezeu nu s-a lipit de el.
Iuda a trecut prin Duhul lui Dumnezeu ca gasca prin apa…
Dar ce s-a intamplat cu Iuda?
Ce s-a intamplat cu Iuda?
Fiti foarte atenti pentru ca acelasi lucru se intampla cu orice persoana care ajunge in fata lui Dumnezeu si trece prin Duhul Sau ca prin apa… 
A incaput pe mana satanei…
Din nefericire si in preajma noastra sunt cativa care au incaput pe mana satanei…  
Asemenea lui Iuda si asemenea lui Anania si lui Safira…
Oare s-ar putea spune ca Iisus este de vina sau Petru? 
Acesti oameni erau in apropierea Duhului lui Dumnezeu si au sfarsit jalnic.
Ce arata asta?
Ca permanent suntem perfect liberi.
Ca nimeni nu ne poate forta, nici macar Dumnezeu insusi deoarece nu doreste sa faca asta.
Da, satana face gesturi disperate in jurul nostru si va face pana la sfarsit incercand sa speculeze prostia oamenilor. 
Dar problema nu este ca cei morti ajung instrumente ale satanei.
Problema este ca sunt multi foarte ortodocsi care insa nu au duh sfant nici cat o unghie.
Si totusi se simt foarte ortodocsi si vorbesc in numele acesteia ba chiar poarta si razboaie…
Insa adevarul este ca nu ne afecteaza pe noi ce fac altii ci pe noi nu ne poate afecta decat ceea ce facem noi. 
Asa cum in jurul lui Hristos unii vedeau pe Dumnezeu si experimentau extazul, altii precum Iuda au ajuns sa se spanzure…
Oare nu mi-am facut eu datoria fata de toti?
Oare nu am scriis mii de pagini comentarii si am aratat si am explicat? 
Eu va spun ca acestia mici, umili si ascultatori vor ajunge in ceruri mai sus decat orice geniu care a pasit pe Pamant si geniile le vor cere acestora binecuvanatre si indrumare…  
Iar eu sunt deja pt acestia ceea ce am spus ca sunt si acestia ma considera a fi asa si beneficiaza deplin de modul cum ma considera si cum ma vad.
Ferice de ei.
Cat despre ceilalti?
Oare nu vedeti ca ati devenit prosti ca noatea? Nu vedeti cat intuneric se afla in voi? 
Dar iarasi ma intreb, cum poate fi prost un om care nu are minte? 
Si mai ales ce sa faca un astfel de om cand mintea lui este exact acolo unde el se asteapta mai putin.
Ce situatie.
Ce sa faca acesti oameni a caror minte se afla la mine?
Eu sunt mintea acestor oameni iar ei s-au intors impotriva mea…
Oare cand isi vor dobandi ei mintea? :)
Da ma crucesc in ce hidosenie si intuneric pot ajunge aceia care nu recunsoc lumina si se intorc impotriva ei. 
Si ajungem de unde am plecat.
Daca omul este umil, plin de iubire si ascultator atunci el trece ca gasca prin intunericul din jurul lui si nu prin lumina pe care oricum cu greu o poate gasi in aceasta lume. 
Cine il refuza pe Dumnezeu constient sau nu ajunge sa devina tot mai hidos, o schimonosire a imaginei sale desavarsite care se afla la Dumnezeu si in Dumnezeu. 
Se spune ca pana la Dumnezeu te mananca sfintii...
Intr-un fel este adevarat.
Numai ca sfintii sunt o forma pe care Dumnezeu si-o asuma... 
Ca sa ajungi la El trebuie sa treci tot de... El. 
Ramaneti cu mine si poate veti fi alesi de El...
Iubiti neconditionat. 
Oare cum ati face daca Domnul insusi ar veni la voi?
Faceti asa si oricarui slujitor al Sau si veti avea parte de El cum altii deja au.
Eu va spun ca am vazut deja multi maestrii autentici in viata si sunteti privilegiati sa fiti aici si acum...
Domnul insusi, Domnul Dumnezeul eternitatii se afla cu noi... 
Nu a spus El ca va veni ca un fur?
Adica atunci cand nu va asteptati? 

Oare e cineva atat de prost si de stupid incat sa creada ca imi pasa ce crede despre mine? 
Dar eu va spun ca nu veti mai intalni pe cineva asa timp de mii de ani de acum inainte daca pierdeti aceasta sansa...
Ca sa nu mai spun ca universul va va intoarce inapoi ce ati semanat, inmultit.
Absolut tot ce ganditi voi despre ceilalti maine se va gandi despre voi. Fara nici o exceptie. Cercetati scripturile si veti vedea ca sfintii nu gandesc nimic rau despre ceilalti. Nici chiar despre cei care le fac rau. Se abtin... 
Ca sa nu mai zic de actiuni.
Nimeni nu poate face rau nimanui.
Fiecare isi culege propriul ogor.
Voi ce semanati zi de zi pe acest ogor?
Nu am spus eu de ani de zile ca atata vreme cat Dumnezeu este cu mine nu am egal pe pamant? 
Oare nu vad eu cum Dumnezeu vorbeste tuturor si celor care aud si celor care nu aud?
Maine veti culege ceea ce astazi ati semanat.
Nu uitati de Iuda, Anania si Safira... 
Daca asta s-a intamplat celor care se aflau in apropierea lui Dumnezeu si ii slujeau oare ce va fi cu ceilalti?
Dar eu va zic inca odata: tineti minte ce semanati in fiecare zi pt ca maine cand veti recolta sa nu dati vina pe nimeni. 
Nu uitati nici o samanta, indiferent daca este gand, fapta sau sentiment... 

Spor la semanat...

Eu va spun ca eu am propriul meu ogor si nimeni nu poate semana ogorul meu...
Acesta este privilegiul meu. 
Dumnezeu, Domnul mi-a daruit o punga cu seminte divine...
Slujiti-ma cu credinta si iubire si am sa va daruiesc si voua aceste seminte divine din care cresc pomi pe care se aseaza pasarile cerului... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu