30 decembrie 2013

Coincidente sau Dumnezeu?

Este posibil sa se fi intamplat anumite lucruri care sa confirme ceea ce am spus despre cei doi martori…
Dumnezeu a legat o profetie foarte tare de cei doi.
Asa ca va rog nu va grabiti sa ne omorati, pentru ca cine stie ce o sa patiti…
Eu nu stiu exact ce s-a intamplat dar niste ganduri mi-au trecut astazi prin minte.
Aveti rabdare, am infinit de multe lucruri sa va spun si sa va invat si apoi, cand va veni vremea, vom si pleca din aceasta lume spre alta mai buna.
Dar repet, eu sunt nimic, sunt deja in lume oameni cu mult mai puternici decat mine care se lupta cu cei rai pe viata si pe moarte.
Noi nu ne luptam cu nimeni, nici macar cu satana, dar este bine sa stim cand suntem atacati cum sa ne aparam.
Iisus ne-a invatat in evanghelii.
Dar va atrag atentia ca trebuie sa puneti in practica evangheliile deoarece veti fi atacati…
Se vor intampla evenimente care vor incerca sa va traga in ura, in gelozie, in alte stari negative.
Fiti tari si ramaneti pe pozitii, binecuvantati pe cei care va fac rau, rugati-va pt ei si Dumnezeu va va proteja.
Sunt intr-adevar si eu printre intrupatii cu nume celebru dar totul depinde de Dumnezeu.
El invarte lucrurile. El le potriveste.
Uneori Dumnezeu potriveste lucrurile cu ce spun eu aici.
Este posibil sa le potriveasca tot mai des.
Dar ce merit am eu?
Ce merit are portavocea?
Absolut niciunul.
Portavocea este creata de Dumnezeu si Dumnezeu nici macar nu are nevoie de ea.
Imi amintesc de cat de inspirat a fost Sundar Singh cand spunea ca ar fi o mare prostie ca magarul pe care Iisus a intrat in Ierusalim sa creada ca pentru el sunt osanalele…
Iar eu sunt tot un fel de magar dar cred ca inferior celui de acum 2000 de ani…
Va sarut pe suflet, cum spunea prietenul lui DD…
Ce fac astia, desfiinteaza PPDD? 

PS: Dealtfel mai sunt si altii care se cred cei doi amrtori...  http://testimonyofthetwowitnesses.com/THE-TWO-WITNESSES.php
:) 
PS: Binecuvantata ignoranta, sau cum era zicala aia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu