30 decembrie 2013

Lupta cu Satana

Ce poate fi mai fascinant decat un razboi intre cea mai puternica fiinta din Creatie si Dumnezeu insusi?
Domnul insusi s-a intrupat pe mica planeta (unde satana a fost inchisa) pentru a salva planeta si micii ei locuitori care sunt destinati sa devina copii ai lui Dumnezeu.
Dumnezeu s-a intrupat si ne-a invatat cum sa ne luptam cu ingerul cazut.
Cum nascandu-ne intr-o lume sa renastem apoi in alta.
Cum din Imparatia ingerului cazut sa traversam oceanul infinit spre Imparatia lui Dumnezeu.
Regula de baza este sa raspundem la rau cu bine.
Sa iubim mai ales pe ce rai.
Asa ne invata Dumnezeu cel etern.
Sa-l iubim pe El intai si apoi pe ceilalti dar maia les pe dusmani.
Ne atrage foarte frumos atentia…
Daca sunteti copii ai mei iubiti-va dusmanii, binecuvantati-i si rugati-va pentru ei.
Iata in aceasta clipa mi-am amintim de cei cativa dusmani pe care am reusit sa mi-i fac in aceasta viata si i-am binecuvantat si m-am rugat pentru ei.
Iti multumesc Doamne pentru aceasta minunata exemplificare.
Asadar fiti vigilenti dusmanul incearca sa intre chiar in interiorul nsotru si sa ne indemne sa facem rele…
Dar Dumnezeu ne-a invatat cum sa protejam.
Sa ramanem in iubire fata de toata lumea…
Dusmanul indeamna la ura, la razbunare, la dezbinare.
Dumnezeu indeamna la iubrie, la iertare, la unire si intelegere.
Luati deci aminte si straduiti-va sa iubiti si sa faceti voia Tatalui nostru din ceruri.
44. Iar Eu zic vouă: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă vatămă şi vă prigonesc,
45. Ca să fiţi fiii Tatălui vostru Celui din ceruri, că El face să răsară soarele şi peste cei răi şi peste cei buni şi trimite ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi.
46. Căci dacă iubiţi pe cei ce vă iubesc, ce răsplată veţi avea? Au nu fac şi vameşii acelaşi lucru?
47. Şi dacă îmbrăţişaţi numai pe fraţii voştri, ce faceţi mai mult? Au nu fac şi neamurile acelaşi lucru?
48. Fiţi, dar, voi desăvârşiţi, precum Tatăl vostru Cel ceresc desăvârşit este.
Matei 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu