24 decembrie 2013

Darurile

Domnul coboara la noi odata cu Soarele.
Simtim cu totii cum Soarele se intoarce spre noi.
Observam cum forta mentala a oamenilor are puterea de a modifica Universul.
Avem lumea pe care ne-o dorim…
Ne modelam lumea pe care o dorim. 
Domnul ne face daruri minunate!
Sunt sigur ca daca sunteti atenti si voi veti observa darurile pe care vi le face.
Nu neaparat in seara asta.
Darurile pot veni cu cateva zile inainte sau chiar saptamani.
Mie , dupa cum ati vazut mi-a confirmat data exacta in care voi pleca de pe Pamant…
Si plus, asta nu stiam, Domnul mi-a aratat ca asta conicide cu implinirea a exact 2000 de la rastignirea Lui.
O Doamne Iisuse, cat de mult m-a binecuvantat Tatal ca am ajuns sa te cunosc!
O Doamne esti atat de sfant, de sacru, de desavarsit!
Eu care sunt ultimul om de pe pamant am ajuns a beneficiez de gratia si mangaierea ta sfanta!
Ce fericire!
Doamne eu voi fi prigonit pe Pamant asa cum si tu ai fost prigonit.
 Atatea binecuvantari.
Intelegeti?
Ce minune mai mare, ce concidenta mai mare,ce potriveala ca Domnul sa ma ia din lume la exact implinirea a 2000 de ani de la preasfanta Lui rastignire?
Culmea culmilor ar fi ca dupa trei zile sa si inviu asemenea Lui.
Ar fi cu totul iesit din orice imaginatie ca sa nu plec singur in acel moment ci sa fim doi ca in profetie.
Asa ceva depaseste orice Imaginatie!
Prieteni dragi, oare ce ne-a pregatit Dumnezeu! 
Ce minuni de negrait se anunta!
Ce mari profetii face El prin noi?
Intai mi-a spus anul.
O persoana f draga ce a plecat din lumea aceasta mi-a aparut si mi-s spus anul in care voi pleca din aceasta lume.
Iar acum Domnul mi-a confirmat si inca mi-a aratat ca acel an este anul cand se implinesc exact 2000 de  ani de la rastignire.
Oare va coincide si ziua?
Dragilor, iata cu ce fel de daruri ne insoteste Dumnezeu! 
O doamne iti multumesc ca m-ai adus in aproierea Ta.
Tu Doamne ne-ai spus ca visul tuturor ingerilor nu este altul decat sa il slujeasca pe Domnul tuturor slavelor, pe Tatal ceresc.
Iar aceasta slujire are loc in felul urmator.
Tatal ceresc se manifesta prin ei. Ei devin vehicule ale Duhului lui Dumnezeu.
Ce vis mai mare decat acesta ar putea sa existe decat ca Tatal tuturor cerurilor sa se manifeste prin noi?!  

Domnul ni se daruieste pe Sine!  
Iar acesta este supremul dar! 

Iata Domnul imi daruieste o moarte asemenea Lui si suferinte asemanatoare! 
Ce dar suprem! 
Glorie Tie Doamne, cum as putea sa iti multumesc vreodata indeajuns? 

Cat de bun este Cel care s-a nascut! 
El este suprema alinare, suprema fericire, supremul extaz! 
Domnul tuturor cerurilor intrupat pentru noi si pentru Infinit!  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu