23 decembrie 2013

Minunata familie spirituala



Prin gratia lui Dumnezeu suntem o mare si frumoasa familie spirituala.
Suntem rude de un sange cu mult mai pretios decat cel fizic.
Suntem mai uniti si mai apropiati decat orice fel de rude deoarece suntem uniti de chiar Dumnezeu in si prin Spirit.
Va spun ca nu avem altceva decat pe Dumnezeu si ne avem unii pe altii.
Ne avem unii pe altii pentru eternitate.
Suntem unii ai altora, un unic suflet in care Dumnezeu se reflecta si prin care lucreaza.
Va imbratisez pe toti cu drag, sunteti extraordinari, adevarati eroi!
Va urez Craciun fericit impreuna cu Cel despre care stim ca se afla deja printre noi.
Daca ma iubiti si eu va iubesc inca si mai mult.
Daca ma pretuiti si eu inca va pretuiesc si mai mult.
Iar pentru cine a descoperit cand s-a nascut Hristos, sa stiti ca exact atunci cand se vor implini 2000 de ani de la rastignirea Lui voi pleca din aceasta lume…
Asa Domnul m-a anuntat deoarece credeam ca va fi mai devreme…
Dupa cum vedeti mai avem impreuna de petrecut foarte multi ani.
:)
Fiti puternici, fiti eroi si fiti prieteni eterni ai mei! 

PS: M-am speriat deoarece nu dadeau anii cu profetia (era diferenta de un an), dar apoi am realizat ca eu calculam tinand cont de Craciun si nu de Inviere... :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu