21 ianuarie 2014

Teroristii nostri sunt in Guvern si Parlament



A mai spus asta si chiar o spuneam cuiva. Si acela spunea, Nu, sunt doar hoti acestia care ne conduc.
Dar taierea industriei si transformarea ei in fier vechi este un act de teroare.
Inchiderea spitalelor este un act terorist...
Dar ca sa le puna capac la toate iata ca acum otravesc fântânile oamenilor adica panza freatica prin introducerea acestor sute de substante chimice necesare exploatarii gazelor de sist.
Iata prietene acestia sunt teroristi.
Ascestia ca sa se scape pe ei ne dau mortii si nu se dau in loc de la nimic.
Dar voi credeti ca nu o sa va ajunga din urma pedeapsa lui Dumnezeu?
Eu va spun ca de la prima substanta chimica care o sa fie introdusa in pamant de acei americani blestemul o sa vina din urma peste voi si peste familile voastre si peste urmasii vostri pana la al treilea neam dupa cum scriptura spune.
Si inca eu sunt primul care spune ca injectarea acestor subtante in Vaslui poate sa declanseze cutremur devastator in  Vrancea care sa duca la distrugerea Bucurestiului...
Poate ca acest eveniment va duce la reconstructia capitalei dupa cum spun profetiile Fecioarei facute prin Sundar Singh...
Iata spuneti voi daca nu am dreptate.
Priviti si spuneti cat de mare este nemernicia si inconstienta acestora...
De altfel eu am spus ca romanii nu stiu ce voteaza si relele vor fi cu mult mai mari...
Dar eu mereu am zis:
Cat ne-am luptat noi in 96 ca sa iasa CDR si 2004 sa iasa PDL, este o mare inconstienta si iresponsabilitate sa votezi psd oricand...
Dar tara sa ia blestemul pe care si l-a votat si sa invete.
Dar otrava in ape pana acum nimeni nu s-a gandit sa bage...
Sute de substante...
Si aproape de Vrancea... 
Repet: injectarea acelor substante chimice in pamant si atat de aproape de Vrancea este UN MARE ACT DE TEROARE !!! 

6. "Eu sunt Domnul Dumnezeul tău, Care te-am scos din pământul Egiptului, din casa robiei.
7. Să nu ai alţi dumnezei afară de Mine.
8. Să nu-ţi faci chip cioplit, nici vreo înfăţişare a celor ce sunt sus în cer, sau jos pe pământ, sau în apă şi sub pământ.
9. Să, nu te închini lor, nici să le slujeşti, căci Eu Domnul Dumnezeul tău sunt Dumnezeu zelos, Care pedepseşte vina părinţilor în copii până la al treilea şi al patrulea neam pentru cei ce Mă urăsc.
10. Şi Mă milostivesc până la a! miilea neam către cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele.
Deuteronomul - A cincea carte a lui Moise - 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu