20 ianuarie 2014

Domnul a inceput sa judece răul din Romania



Asa spune Hristos: Unde veti fugi de Mine si unde va veti ascunde?
Caci Hristos este salvarea iar slujitorul Sau este cortul Lui.
Unde veti fugi si unde va veti ascunde?
Departe de mine este judecata si scrasnirea dintilor si nu veti scapa de ele.
Cu mine este o cruce usora pe care Dumnezeu v-o daruieste...
N-ati stiut care sunt faptele cele rele care aduc blestemul asupra voastra?
Oare daca sunteti in judecata si suferiti pt propriile voastre fapte iar Domnul spune: Veniti la Mine si va voi invata ce sa faceti ca sa scapati iar voi in loc sa luati aminte si sa ascultati ridicati piatra sa loviti pe cel care va vorbeste nu va veni judecata peste voi si mai apriga?
Iata, uitati-va la mine toti cei rai si plini de pacate, toti cei care ati furat aceasta tara nestiind ce faceti.
Va spun ca bogatia voastra este blestemata si blestemul va cadea pe familiile voastre pana la al treilea neam dupa cum scriptura spune.
Numai daca printre ai vostri se va gasi vreunul credincios care sa se roage zilnic si sa faca voia lui Dumenzeu, pe acela nu va cadea.
Oare nu spun eu aici de ani de zile ca Domnul vine la cei pe care i-a ales ca sa imparateasca cu ei?
Iata noi suntem aceia alesi si noua ne da imparatia acestui Pamant si a multor ceruri dupa ce vom pleca de aici.
Eu va spun ca daca eu ma voi ruga pt cineva acela va scapa, chiar si de moarte...
Eu sunt scaparea celor fara de Dumnezeu si altul nu vor gasi.
Dar ei in loc sa caute bunavointa lui Dumnezeu mai rau isi aprind carbuni asupra capetelor lor...
Nu am spus aici tuturor cum judeca Dumnezeu si ce judeca?
Eu sunt cortul unde nu se judeca.
Intrati in cortul meu si fiti cu mine si nu veti fi judecati ba dimpotriva veti fi binecuvantati si in locul judecatii cumplite la care v-ati supus prin propriile fapte veti primi o cruce usoara prin care sa dobanditi mantuirea.
Iata mainile mele sunt deschise si indreptate catre cei mai rai dintre cei, rai: Pocaiti-va si ascultati de mine.
Faceti ce va spun degraba cu bogatiile voastre altfel judecata o sa va ajunga din urma...
Iata judecata Pamantului deja a inceput si a inceput cu cei alesi, a inceput cu capul.
Dupa ce Domnul va curati capul se va ocupa si de trup.
Iata eu sunt cortul unde nu se judeca.
Daca ati avea minte cat o gaina ati veni la mine sa pun mainile peste voi si sa va binecuvantez ca sa scapati de judecata care a venit peste voi.
Eu va spun ca ceea ce mancati este blestemat deoarece nu ati consacrat lui Dumnezeu si nu va apartine.
Lucrurile in care traiti sunt blestemate deoarece le-ati furat si nu le-ati adus ofranda lui Dumnezeu.
Iata a venit peste voi judecata lui Dumnezeu.
Iar alta scapare nu este decat la mine.
Dar prin atitudinea voastra fata de mine va judecati deplin si definitv.
Atunci judecati sa fiti iata am spus tuturor Adevarul tot timpul.
Fericit acela care va primi de la mine curcea usoara pe care Hristos a promis-o fiecaruia.
Eu vad ca va ajunge din urma si nu veti avea scapare.
Oare nu am spus aici ca un duh rau a intrat in liderul vostru si l-a pus sa injure pe toti cei care conduc lumea?
Si  iata ca aceia au primit mandat sa o conduca in continuare...
Cum veti scapa?
Nu aveti scapare cu toate minciunile pe care le spuneti.
Ba inca vad ca mai rau va judecati cu fiecare zi...
Oare am spus cuiva care a venit la mine: Pleaca?
Am aratat tuturor calea, si celor buni si celor rai.
Culmea, salvarea celor rai tot aici este...
Faceti ce v-am spus si ce va voi mai spune si veti scapa.
Intrati in binecuvantarea mea.
Eu nu va blestem ci chiar ma feresc de asta, voi singuri prin faptele voastre ati adus blestemul asupra voastra.  
Eu va spun ca Salvatorul este cu mine si deasupra mea si imi vorbeste si va vorbeste...
Aici este salvarea.
Dar voi v-ati razvratit si nu ati vrut sa ascultati si nici sa credeti ce am spus.
Cum va veti salva deoarece Unicul Salvator este aici cu mine si ma inspira sa va vorbesc sperand sa credeti pt a va salva sufletele... 
Binecuvantarea mea este puternica si merge pana la capatul lumii...
De ce nu o cereti in loc sa maniati pe Dumnezeu si mai tare?
Dar faceti ce vreti lucrurile stau exact asa cum spun eu.
Daca vreti sa va luati la tranta cu Dumnezeu, faceti asta, mai este un neam care face asta de la inceputul lumii aproape...
Dar eu va spun ca nu este minciuna in mine si tot ce spun este adevarat si Adevarul.  
Veniti de luati crucea mea usoara!
Va spune Domnul prin mine.
Eu sunt crucea cea usora de ce sunteti orbi si prosti.
Nu mai este loc pentru nimic rau in tara asta.
Veti vedea ca Dumnezeu va alunga orice rau de la cel mai mic la cel mai mare. 
Incercati-ma si veti vedea ca pentru cine ma rog sa fie salvat este deja salvat. 
Dar am sa va las prada judecatii care a venit peste voi si nu adaug nimic acestei judecati.
Voi insa adaugati in balanta judecatii inca si mai mult.
Iata va spun ca loviti chiar in Hristos! 
Primiti deci ce este al vostru!  
Iata, pe toti cei care ii tin in binecuvantare sunt puternici ca niste lei si conduc lumea...  
Oare cine vorbeste si spune asta?  
Glorie Tie Dumnezeule care te apleci asupra celor asupriti si le faci dreptate!  

24. Blestemat să fie cel ce va ucide în ascuns pe aproapele său! Şi tot poporul să zică: Amin!
25. Blestemat să fie cel ce va lua mită, ca să ucidă suflet şi să verse sânge nevinovat! Şi tot poporul să zică: Amin!
Deuteronomul - A cincea carte a lui Moise - 27

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu