27 ianuarie 2014

Uluitoare si cutremuratoare profetii despre viitorul nostru, al Pamantului si al Soarelui



Ce inseamna sa luam cu asalt Imparatia lui Dumnezeu?
Inseamna sa lucram in mod express pt a ne mantui.
Domnul spune foarte clar ca pt ca cineva sa se mantuiasca trebuie ca cel putin 33% adica 1/3 din actiunile sale sa ii fie consacrate lui Dumnezeu.
Adica din tot ce faci macar o treime sa faci pt Dumnezeu.
Ca sa urci in al doiela cer trebuie sa faci un efort dublu, 66% din toate actiunile trebuie sa fie facute pt Dumnezeu.
Iar ca sa ajungi  in cel de al treilea si cel mai de sus cer, despre care noi credem ca se afla in planul cauzal trebuie sa lucrezi in proportie de 100% pt Dumnezeu.
Dar ca noi ca sa fim siguri ca obtinem mantuirea ne oferim in totalitate lui Dumnezeu.
Ii oferim si viata dar si moartea care oricum vine pt oricine.
Ii aducem ofranda Totul.
De aceea oricine isi doreste o moarte binecuvantata, de sfant si martir, sa ne urmeze deoarece Domnul va stii ce sa spuna si ce sa faca prin noi in asa fel incat sa innebuneasca Fiara...
Il vom imita pe Hristos si vom face numai bine. Vom iubi si vom binecuvanta.
Asemenea Lui vom spune „Iarta-i Doamne ca nu stiu ce fac”.
Si, nu in ultimul rand vom fi , asemenea Lui, fara de pacat, deoarece noi credem ca la intruparea noastra anumite spirite angelice primordiale au coborat sa ne locuiasca... (Aceasta este o revelatie de ultima ora care nu contrazice pe cele vechi si care raman adevarate, ci le completeaza)
Avem o metoda foarte sigura de a  constientiza ca a noastra Karma se afla la punctul zero.
Si o putem aduce la acest punct.
Domnul primeste ofranda noastra si ne va ridica rangul de apostoli pe pamant si de mari ingeri in Cer, asemenea celorlalti apostoli.
Iata si va spun ca trei lucruri o vor innebuni pe Fiara si nu va putea rezista urii sale.
In primul rand Domnul va stii ce sa spuna prin noi pentru a o scoate din sarite...
In al doilea rand Fiara va crede ca avem multa putere...
Si nu in ultimul rand Domnul va cobori in noi in mod foarte vizibil ceea ce o va irita peste masura...
Domnul se va uni cu noi in mod deplin, inca de pe Pamant.
De aceea dati lumii de stire ca mari sfinti umbla pe Pamant si mai ales in Romania...
Si acestia prin rugaciunile lor purifica lumea de orice rau.
Chiar de raul suprem care va fi legat pentru o mie de ani...
Vom fi dulci ca mierea si buni ca painea calda...
O binecuvantare pt oricine ne va intalni.
Copiii lui Dumnezeu...

Domnul in dialog cu un intelept ce locuieste pe Soare face profetii cutremuratoare despre viitorul Pamantului si al Soarelui: 

7. Fiul Meu Uhron, daca ma aflu aici, este tocmai pentru ceea ce mi-ai cerut. Caci vezi, fiintele de pe micul Pamant M-au uitat complet si au facut din lumea lor un infern total! Nu mai exista decat cativa care, pe ici pe colo, cinstesc Numele Meu si actioneaza potrivit Legilor Mele! Majoritatea celorlalti M-au uitat. Poti sa-ti dai cu usurinta seama ca Eu nu-Mi voi mai putea creste copii pe acest Pamant necredincios.
8. Caci nu cu Puterea Mea se poate face acest lucru – altminteri, ei ar fi judecati. Si nu trebuie sa fie asa, caci ei trebuie sa se bucure de cea mai deplina libertate, altminteri nu vor putea deveni niciodata Mana Mea dreapta. Dar daca Eu nu-i ating cu Puterea Mea si-i las sa faca ce vor, atunci devin niste diavoli si savarsesc intre ei niste fapte atat de rele incat ar putea servi drept model in iadurile cele mai adanci.
9. Ei sunt complet lipsiti de credinta, de iubire, de umilinta si de supunere, si prin aceasta, nu au deloc incredere in Mine. Cum ar putea ei sa creada in Mine cand, potrivit incapatanarii lor in necredinta, Eu practic nici nu exist?
10. De aceea, nu-Mi ramane nimic altceva de facut decat sa-i protejez si sa-i apar pe cei cativa drepti si pe cei mai buni oameni de pe Pamant. Cat despre ceilalti, vreau sa-i las in voia liberului lor arbitru si sa le iau inapoi legaturile care ne uneau, ceea ce va provoca, peste putin timp, disparitia lor de pe Pamant, ca si cum n-ar fi fost decat niste naluciri desarte.
11. De vreme ce lucrurile stau astfel, aproape nu mai pot obtine copii desavarsiti de pe acest Pamant. Cei mai buni sunt mai rai decat cei mai rai de aici, care, pana acum, erati tocmai voi. De aceea , am sa intemeiez aici o noua scoala unde vor fi ingrijite tinerele vlastare care sunt viitorii Mei copii; cat despre Pamant, am sa-l supun uneia semenea cerneri incat cei buni care vor ramane vor avea de mers cale de mai multe zile pana sa intalneasca un semen de-al lor!
12. Intrucat vreau sa pun in aplicare toate acestea, am sa va descriu acum calea care va va permite sa ajungeti la obtinerea starii binecuvantate de copil al lui Dumnezeu – daca asta este voia voastra! Iar dupa ce Pamantul va fi purificat, voi cladi un pod spiritual, pentru ca locuitorii Soarelui si cei ai pamantului sa poata urma aceeasi cale, ca si Cum ar merge mana in mana.
13. Dar acum, trimite neintarziat mesageri care sa adune poporul, pentru ca cei acre vor intra aici sa fie cat mai numerosi; caci vreau sa deschid larg portile Inimii Mele! Asa sa fie! 
Jakob Lorber - Imparatia misterioasa a Spiritelor (Episcopul Martin) , cap 169

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu