23 ianuarie 2014

Un raspuns instantaneu



Acelora dintre voi care sunteti alesi, Dumnezeu va raspunde pe loc.
Ascultati-ma Duhul meu a devenit si va deveni in totalitate Duhul Lui.
Si atata va spun, nu exista si nu poate exista altceva decat Dumnezeu.
Nu poate sa existe altceva decat Dumnezeu.
De aceea Mohamed are dreptate atunci cand in Coran spune ca Dumnezeu nu si-a luat Fiu...
De aceea a ajuns Islamul a doua mare religie a lumii...
Daca sunteti initiati in ceva si aveti cunostinta despre ceva intelegeti ca nu poate sa existe nimic in afara de Dumnezeu.  
De  aceea va chem, veniti cu mine.
Nu va fi chiar usor, vetia vea o cruce de purtat despre care Domnul spune ca este usoara.
Cu mine aveti sanse foarte mari sa primiti si voi asemenea Domnului vostru o moarte binecucvantata de martiri; adica sa faceti sacrificiul suprem pt Dumnezeu si pentru mantuirea voastra si a celor multi.
Iata meditati intens si vedeti ca am dreptate.
Unde poate fi al doilea daca nu exista decat Unul?
Eu va spun ca daca sufletul vostru este o persoana, trupul alta si spiritul alta , atunci da iata, aceasta este treimea din voi...
Oare nu pricepeti cine este Acela care actioneaza si vorbeste prin Iisus si face minuni prin El?
Si atunci unde este Iisus?
Cu cine ne intalnim noi in Iisus?
Nu va rataciti deci ci fiti nascuti din nou prin puterea Duhului lui Dumnezeu.
Au sunteti initiati si aveti lumina pe frunte sau niste sarmani bisericosi care nu au alta sansa decat iubirea si umilinta?
Asociati-va cu mine cand   vetia uzi de mine si atunci va veni peste voi binecuvantare inzecita de la Dumnezeu si veti fi purtati pe brate catre Dumnezeu.
Oare cui ii suntem noi martori?
Nu Unicului si Singurului Dumnezeu?
Asupra acestuia atintiti-va privirea si nu va pierdeti in amanunte.
Pt ca al doilea nu exista iar numarul „persoanelor” care se desprind din El, numai El il stie...
Amin! 
PS: Iisus nu este decat trupul Tatalui! Asa raportati-va la El! Iisus este Tatal!  Asa doreste Iisus sa va raportati la El! 
27. Oile Mele ascultă de glasul Meu şi Eu le cunosc pe ele, şi ele vin după Mine.
28. Şi Eu le dau viaţă veşnică şi nu vor pieri în veac, şi din mâna Mea nimeni nu le va răpi.
29. Tatăl Meu, Care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi, şi nimeni nu poate să le răpească din mâna Tatălui Meu.
30. Iar Eu şi Tatăl Meu una suntem.
Ioan 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu