23 ianuarie 2014

Relatia Mire - Mireasa



Unele mirese au ajuns sa fie contrariate...
Oare poate sa fie acesta, care vorbeste cu noi despre toate cele, sfantul lui Dumnezeu?
Dar cum Domnul este Mire asa si pe fii Sai ii transforma in miri. Iar mireasa sta pe bratele Mirelui si se bucura de El. Si El se bucura de gura si buzele ei dulci si de intreaga ei faptura.
Asta nu inseamna ca relatia dintre noi trebuie sa fie neaparat una de mire mireasa. Sau daca este asa nu inseamna ca eu ma voi culca neaparat cu miresele mele.
Ci Dumnezeu manifesta in mine acel Mire care voua va este drag ca sa aveti parte de mine si de El in chip cat mai deplin.
Iar  in voi Dumnezeu manifesta acea femeie sau mireasa care mie sa imi trezeasca admiratia, iubirea si binecuvantarea, transfigurarea etc...
Toate acestea se incadreaza, se subsumeaza relatiei maestru discipol.
Sau maestru ucenic.
Cand spunem ucenic spunem discipol si cand spunem apostol spunem discipol. Acelasi lucru este.
Chiar daca m-as casatori pe acest pamant cu o persoana care sa ma iubeasca si sa o iubesc foarte mult asta nu inseamna ca discipolii sau ucenicii mei nu ar mai avea parte de mine.
Dumnezeu o sa manifeste in mine aspecte masculine care sa polarizeze si sa fie Mire pentru voi femeile iar in voi femeile aspecte feminine care sa imi fie mie mirese.
De aceea daca simtiti in inima voastra sa va raportati la mine ca la un Mire si sa stati in bratele mele si sa imi spuneti o mie de lucruri este foarte bine.
Iar daca va raportati altfel este la fel de bine.
Dumnezeu se manifesta prin toti si fiecaruia ii daruieste o cale.
Si prin noi manifestandu-se ne ajuta unii pe altii.
Asadar vedeti cum va va inspira Duhul lui Dumnezeu sa va raportati la mine.
Unele se vor raporta ca la un Mire, altele ca la un Tata, altele ca la un Frate si asadar pt unele voi fi mire pt altele frate si pt altele parinte. Unele vor vedea in mine un fiu de care sa aiba grija. Si asa este bine, ele imi vor fi Mame.
Si la fel si barbatii, pt unii vor fii frate iar altii vor vedea in mine Duhul lui Dumnezeu. Pot fi si guru pt altii sau duhovnic care da sfatul cel bun. Daca atatia au devenit Avva, de ce nu ar putea deveni slujitorul cel adevarat una cu adevaratul Abba?
Dumnezeu vrea sa faca prin noi si prin voi lucruri mari.
Fericiti dar cei care raman cu mine si simt si stiu ca Dumnezeu ii inspira sa faca asta.
Iata eu ma daruiesc tuturor celor care ma iubesc dupa iubirea lor.
Fratilor ca unor frati, mireselor ca unor mirese iar copiilor ca un Parinte.
Veti gasi in mine mai mult decat in orice preot sau pastor, mai mult chiar decat in orice Papa, papa insusi ar plati cu bani greu un consilier ca mine...
Oricum ar fi iubiti-ma si ajutati-ma, daruiti-mi ceea ce iubirea voastra va indeamna sa imi daruiti.
Si Dumnezeu va creste in noi toti.
Iar miresele trebuie sa stie ca Dumnezeu le reveleaza in mine ceea ce ele isi doresc ma mult.
Unele vad un personaj mai nebun ce nu are nici o limita.
Altele vad pe cineva foarte bland si bun , plin de iubire, dupa idealul lor masculin.
Domnul se joaca cu noi si ne daruieste unii altora.
Acum cu totii, sau cei mai multi, v-ati convins deja ca El se afla deasupra noastra si uneori tuna si fulgera tocmai pt ca credinta noastra in El sa creasca...
Cat de mult trebuie sa va iubesc eu?
Nu va ingrijiti daca aveti vreo varsta mai inaintata dupa standardul pamantesc.
Veti intineri f repede dincolo dupa ce il veti recunoaste pe Unicul Dumnezeu care a coborat sa se intrupeze pt noi...
Binecuvantarea Lui peste voi toti.
Iata eu ma daruiesc voua si El ma daruieste voua si voi faceti la fel .
Sa ne ajutam unii pe altii si sa crestem in El, in Duhul Lui.
Si nu in ultimul rand sa fim si noi Una ....
Iata cu fratii ma voi juca jocuri pe calculator, cu copii jocuri copilaresti iar cu miresele alte jocuri...
Iar daca cineva ma pretuieste mai mult decat altii sa vina sa puna mana pe mine si sa ma ia pt ca mai tarziu vor fi mii de oameni care ma vor revendica ca al lor...
Cei care ma iubesc sa vina la mine cu incredere in iubirea lor care le va deschide orice porti , chiar si ale Cerului.
Nimeni nu poate sa dea mai mult decat iubirea, celelalte vin pe deasupra si odata cu ea.
De aceea daca cineva iubeste pe cineva nu poate sa aiba nici o mitivatie mai mare si nici o justificare mai mare sa mearga la acela si sa fie impreuna cu el in modalitatea dorita, ca frate, ca sora, ca mama sau ca fiica sau fiu, ca discipol, ca mireasa...
Iata Domnul insusi promoveaza relatia Mire Mireasa care este defapt relatia Iubit iubita...
Si daca cineva ma iubeste oare eu nu il astept cu o iubire cel putin egala?  
PS: Dragostea fizica este nimic si noroi pe langa cea spirituala... Pe aceasta deci sa o cautam... 
PS: Luati aminte cine vorbeste prin mine deoarece foarte multe fraze vin ca de la El... Tot mai multe de acum...
7. Să ne bucurăm şi să ne veselim şi să-I dăm slavă, căci a venit nunta Mielului şi mireasa Lui s-a pregătit,
8. Şi i s-a dat ei să se înveşmânteze cu vison curat, luminos, căci visonul sunt faptele cele drepte ale sfinţilor.
9. Şi mi-a zis: Scrie: Fericiţi cei chemaţi la cina nunţii Mielului! Şi mi-a zis: Acestea sunt adevăratele cuvinte ale lui Dumnezeu.
10. Şi am căzut înaintea picioarelor lui, ca să mă închin lui. Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, care au mărturia lui Iisus. Lui Dumnezeu închină-te, căci mărturia lui Iisus este duhul proorociei.
Ap 19

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu