25 ianuarie 2014

Viteza timpului creste; Judecata vine prin politicieni



Iata prima luna a anului a trecut aproape fulgerator.
Toti suntem de acord ca timpul trece mult mai repede de cel putin vreo 10 ani.
Dar este greu de explicat cum si de ce se intampla acest lucru.
Am putea sa spunem ca a crescut viteza de rotatie a Pamantului atat in jurul axei cat si in jurul Soarelui.
Dar atunci cum de ceasurile merg si ele in acelasi ritm si nu raman in urma?
Asadar concluzia la care am ajuns eu este ca crescut pur si simplu viteza de miscare a universului nostru, viteza energiei care pune absolut totul in miscare.
A crescut viteza de rotatie a pamantului dar totodata si viteza oricarui sistem de masurare a acesteia si in general a orice.
Adica totul se misca mai repede.
Ceea ce inseamna ca energia planetei noastre se amplifica.
Cu cat miscarea este mai rapida cu atat si energia creste.
Ceea ce este adevarat.
Lumina Pamantului creste cu fiecare zi.
Dar odata cu cresterea vitezei de miscare, odata cu amplificarea energiei Timpului vin si alte manifestari.
Specific acestei energii a Timpului este arderea karmica. Aceasta energie aduce la suprafata Karma.
Iar aceasta se leaga perfect cu profetia facuta de Hristos prin Ioan in ultimul capitol al Apocalipsei.
Domnul spune, Vin curand sa rasplatesc pe fiecare dupa faptele lui.
Ori rasplata este tocmai intoarcerea fructelor actiunilor noastre, adica a karmei.
Deja planeta se misca mai repede ceea ce inseamna ca procesul de ardere karmica este deja amplificat.
Desigur este tinut in frau de ingerii Pamantului dar din momentul in care oamenii au acces la Revelatie si pot sa inteleaga vointa lui Dumnezeu karma nu mai este tinuta in frau decat acolo unde exista Pocainta.
Adica putem sa fim salvati de judecata si de karma apeland la Compasiunea lui Dumnezeu si la Iubirea si Iertarea lui.
Compasiunea Lui este cea care ne salveaza.
Din moment ce am spus ca in cortul nostru nu are loc nici o judecata ci numai iertare si binecuvantare si intarire atunci inseamna ca si cortul nostru se afla in Compasiunea Lui.
Aceasta judecata si ridicare a karmei la suprafata se pare ca loveste si Romania. Desigur ca au fost tot timpul evenimente violente dar parca acum incercam sa le gasim o semnificatie spirituala mai mult decat oricand.
Toate sunt un semn si ne straduim sa descifram ce vrea Dumnezeu sa spuna prin acel semn.
Cu ce l-am suparat, unde am gresit?
Iar eu cred ca aici reusesc sa explic destul de bine care este voia Lui si unde romanii nu o fac sau oricare alta natiune.
Daca am descoperit ce vrea Dumnezeu de la Rusia, descifrand profetiile Fecioarei facute prin Sundar Singh, incet, incet vom descoperi misiunea fiecarei natiuni, mai ales a noastra.  
Spre exemplu am aratat aici ca Dumnezeu l-a ales si il sustine pe Basescu.
Numai ca tara a votat altceva la ultimele alegeri...
Si ce sa vezi, moldova si constanta s-au trezit mai nou ca vor avea fantanile otravite...
Adica daca ne votam singuri raul ce sa ne faca Dumnezeu?
Am aratat aici ca Dumnezeu il sustine si pe Dan Diaconescu.
Tara insa se pare ca este in oarba si surda in cea mai mare parte...
Cu siguranta insa ca vasluienii  si constantenii vor blestema zilele in care au pus stampila pe psd...
Oare nu sunt eu acela care are intotdeauna dreptate?
Aceste aparent pedepse divine care nu sunt altceva decat fructele amare ale actiunilor oamenilor vor continua sa se amplifice si la noi si in toata lumea...
Ba inca sunt si printre voi din aceia care au votat psd ul cand eu am spus foarte clar de unde sa alegeti.
Iata ati dat si voi fratilor vostri din moldova si constanta otrava sa bea...
O intrebare sincera si pura: Crede cineva ca Dumnezeu doreste sa fim condusi de oamenii psd-ului?
Si atunci de ce ii votati fratilor?
Spre propria voastra judecata desigur...
Nu v-a spus Basescu de la inceput ca ei sunt „puscariabilii” care vor sa scape de puscarie?
Iata dupa atat timp de la suspendare ei numai asta incearca sa faca, ba sa-i scoata si pe cei care au intrat acolo...
Si v-au vandut si pe voi ca sa scape...
V-au adus Chevronul numai sa scape...
Votati fratilor deci psd ca tare bine ne mai e...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu