12 februarie 2014

Concluzie: Domnul Dumnezeu este Maestrul si Calauza noastra

Asadar, ati inteles, Domnul Dumnezeu, Unul, Cel Unic, El este Maestrul nostru.
El se identifica pe Sine cu intruparea Sa, El se considera pe Sine intrupat in Iisus Hristos.
In rest pe cine invocam din Cer acela se va manifesta prin noi, acela isi va binecuvanta si extinde numele pe Pamant prin noi iar noi vom primi binecuvantare.
Accept si sugestii dar vreau sa ne rezumam numai la nume mari si foarte mari deoarece nu este timp pentru cele mai mici desi exista multi sfinti mai mari sau mai mici asupra carora Dumnezeu ne va atrage atentia. Imposibil sa nu-i iubesti si sa nu-i binecuvantezi. Nu avem cum sa-i trecem cu vederea.
Deoarece viata mea s-a desfasurat in asa fel incat Domnul Dumnezeu mi-a aratat ca doreste sa ma identific cu Iisus Hristos, iata-ne aici facand acest lucru si bucurandu-ne de prezenta Lui. 
Insa am mai invocat si alte nume si ne-am bucurat de prezenta lor momentana cu ar fi Krishna...
Eu zic ca am avut parte de un inceput promitator si Domnul ne-a iesit in cale in chip minunat.
Vom invoca si alte nume mari din Orient, veritabile modele spirituale, autentice intrupari divine, care poarta numele lui Dumnezeu.
Da, avatarii sunt fascinanti...
Dar dincolo de asta ne bucuram de acelasi Dumnezeu care se manifesta prin oricare.
Exista mari repere si in orient si in occident pe care nu le putem ocoli si care au adus in prezent invatatura si tehncile spirituale stravechi.
Sa laudam pe Dumnezeu pentru aceste minunate posibilitati.
Va voi anunta din timp pe cine invocam pentru ca si voi sa vedeti cum cei invocati raspund la chemare si la ofranda.
Deocamdata ne bucuram de prezenta Unicului Dumnezeu. :)
Insa legatura cu Iisus Hristos o vom pastra tot timpul si o vom amplifica mereu pana la sfarsit.
Desi nu suntem cei mai mari de pe Pamant Domnul vrea sa ne arate ca putem juca rolul de buturuga mica in relatia cu cei mari daca este nevoie.
Ma refer la cei mari din punct de vedere spiritual si nu la puteri lumesti, la alti mari maestrii cu care uneori ne vom contra cum am mai si facut-o de altfel...
Asadar ne incredintam cu totul Tatalui si Fiului! : )
Dar vom manifesta si multe alte energii si forme dumnezeiesti, binecuvantat fie Dumnezeu pt aceasta posibilitate!

45. Scris este în prooroci: "Şi vor fi toţi învăţaţi de Dumnezeu". Deci oricine a auzit şi a învăţat de la Tatăl la Mine vine.
46. Nu doar că pe Tatăl l-a văzut cineva, decât numai Cel ce este la Dumnezeu; Acesta L-a văzut pe Tatăl.
47. Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce crede în Mine are viaţă veşnică.
48. Eu sunt pâinea vieţii.
49. Părinţii voştri au mâncat mană în pustie şi au murit.
50. Pâinea care se coboară din cer este aceea din care, dacă mănâncă cineva, nu moare.
51. Eu sunt pâinea cea vie, care s-a pogorât din cer. Cine mănâncă din pâinea aceasta viu va fi în veci. Iar pâinea pe care Eu o voi da pentru viaţa lumii este trupul Meu.
Ioan 6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu