12 februarie 2014

Cum iti recunosti Maestrul?



Iata o intrebare fundamentala. Si aici nu ma refer numai la incepatori ci si la cei foarte avansati.
Spre exemplu sa zicem ca deja ai ajuns sa vorbesti cu personaje ceresti care te calauzesc direct.
Te mai raportezi la maestrul tau din planul fizic ca la un maestru? Il mai numesti maestru?
Ei bine raspunsul este urmatorul.
Exista un singur Maestru si acela este Dumnezeu.
Ceilalti iti sunt maestrii in masura in care Dumnezeu se manifesta prin ei.
Iar o fiinta , intrupata sau nu, poate fi numita maestru daca Dumnezeu se manifesta prin ea. Adica daca se manifesta pt noi ca poate fi maestru pt altii dar nu pt noi.
Este Iisus maestrul nostru? Este!
Este Fecioara? Este!
Este pt mine marele Ramana Maharishi care s-a intrupat si care m-a sustinut si in aceasta viata ca si in cea anterioara?
Am constatat ca este in continuare deoarece Dumnezeu rezerva mereu lucruri pe care mi le spune numai prin el.
Asadar maestrul este Dumnezeu dar El ne calauzeste iata prin mai multe Persoane sau forme.
Il stim pe Ramana Maharishi, metoda sa este celebra intrebare : Cine sunt eu?
Aceasta intrebare este si un pic Zen si gurul nostru este deasemenea un pic Zen si in aceasta viata...
Daca va intrebati cum arata in aceasta viata eu l-as asemana un pic cu Osho...
Foarte bun, foarte bland dar teribil de viu si de transmutat de parca sta sa zboare in orice clipa. Mai mult ceresc decat lumesc, ascetic. Luciditatea in persoana, renuntarea in persoana, un model si pentru oameni si pentru spirite.
Iar eu, cine sunt eu? :)
Un discipol... :)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu