15 februarie 2014

Dedicatie... (continuare)



Nu numai sufletul ei este unul angelic ci si trupul...
Asa erau si trupurile ingerilor care isi materializau un trup, asemenea unor adolecenti de 16 ani...
Ea este si un pic androginala...
Am forma un cuplu de ingeri perfect...
Da, da priviti-ma ca pe un inger, iata Domnul a ales modul perfect in care ne putem transfigura unii pe altii... Si tot Domnul poate sa si faca lucrurile sa fie asa cum le vedem...
Daca vreti sa vedeti un inger intrupat... iata, seman dealtfel cu cei care jucau rolurile ingerilor in celebrele filme cu Ingeri cum ar fi Gabriel... : )
Ti-am spus ca esti un pic androginala si tu radeai si iti placea sa fii imbratisata.
Te bucurai ca in sfarsit cineva iti daruieste iubire pura dar eu ti-am spus ca pot sa trezesc iubirea pt tine in oricine  doresc iar tu te mirai si nu-ti venea sa crezi ca asta chiar se intampla si te cruceai ca persoane care nu ti-au spus niciodata ca te iubesc ti-au spus asta la semnul meu...
Si imi spuneai ca sunt genial...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu