15 februarie 2014

Dumnezeu nu judeca! Si nici slujitorii Sai



Dumnezeu insista ca nu se considera pe sine Judecator.
Si ca oamenii sunt judecati de propriile lor actiuni.
Mai mult, Dumnezeu vrea sa arate ca El a coborat in lume nu sa ii judece pe oameni ci sa ii invete cum sa actioneze ca sa nu se judece singuri.
In plus a suferit pe cruce in locul lor.
Acelasi lucru o sa ne ceara si noua: sa preluam prin suferinta din karma planetei.
Dumnezeu vrea sa arate ca oamenii se judeca singuri…
Acesti sfinti ispasitori ii sunt f dragi si ei sunt un model care ar trebui urmat.
E greu sa scapi de suferinta dar inca sa suferi pt altcineva din propria initiativa si din iubire, iata , o mare provocare…
Iata un subiect de meditat pt toata lumea…

45. Şi cel ce Mă vede pe Mine vede pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
46. Eu, Lumină am venit în lume, ca tot cel ce crede în Mine să nu rămână întuneric.
47. Şi dacă aude cineva cuvintele Mele şi nu le păzeşte, nu Eu îl judec; căci n-am venit ca să judec lumea ci ca să mântuiesc lumea.
48. Cine Mă nesocoteşte pe Mine şi nu primeşte cuvintele Mele are judecător ca să-l judece: cuvântul pe care l-am spus acela îl va judeca în ziua cea de apoi.
49. Pentru că Eu n-am vorbit de la Mine, ci Tatăl care M-a trimis, Acesta Mi-a dat poruncă ce să spun şi ce să vorbesc.
50. Şi ştiu că porunca Lui este viaţa veşnică. Deci cele ce vorbesc Eu, precum Mi-a spus Mie Tatăl, aşa vorbesc.
Ioan 12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu